دانلود آهنگ جدید حمید عسکری با نام مرداد

تبلیغات


دانلود آهنگ جدید حمید عسکری با نام مرداد

مجموعه : دانلود اهنگ,,

تعداد بازدید :1044

 Hamid%20Askari%20 %20Mordad دانلود آهنگ جدید حمید عسکری با نام مرداد

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری با نام مرداد با بالا ترین کیفیت
ترانه : امین بامشاد و داریوش شهریاری ، آهنگ : حمید عسکری
تنظیم : پوریا حیدری ، میکس و مستر : کوشان حداد

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید حمید عسکری با نام مرداد :

من و تو عاشق همیم ، من و تو عاشق همیم

من و تو عاشق همیم ، من و تو عاشق همیم

تو اتاقم جا مونده رد آخرین نگاهت

دارم حسودی می کنم به آینه ی اتاقت

تو رو از دست میدم دارم از دست میرم

منه مغرور و ببین دارم سراغت رو از همه می گیرم

بی تو حالم خوش نیست همه رو رنجوندم

تو که نیستی ببینی بین زمین و هوا موندم

واسه تو دل تنگم واسه تو میمیرم

تو که نیستی ببینی چقدر بهونت رو می گیرم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حمید عسکری با نام مرداد

♫♫♫♫♫♫

دو سه روزه رفتی عطرت اما مونده

توی خونه ی سرد یکی تنها مونده

توی تنهایی با خودم می جنگم

واسه تو میمیرم واسه تو دلتنگم

بی تو حالم خوش نیست همه رو رنجوندم

تو که نیستی ببینی بین زمین و هوا موندم

واسه تو دل تنگم واسه تو میمیرم

تو که نیستی ببینی چقدر بهونت رو می گیرم

من و تو عاشق همیم ، من و تو عاشق همیم

من و تو عاشق همیم ، من و تو عاشق همیم

MP3 – 320

Hamid Askari – Mordad

MP3 – 128

Hamid Askari – Mordad



برچسب ها : دانلود آهنگ جدید حمید عسکری با نام مرداد,
[RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js]
مطالب مرتبط

دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام از خودت برام بگو
دانلود آهنگ جدید کیانوش فرد به نام نه دیگه
دانلود آهنگ جدید بهنام علمشاهی به نام عاشقونه
دانلود آهنگ جدید انوشیروان تقوی با نام بیا قدم بزنیم
دانلود آهنگ جدید امین ترابی به نام مادر
دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی با نام بچگی
دانلود فول آلبوم پویا بیاتی
دانلود آلبوم جدید مهرزاد خواجه امیری با نام سایه سوم
دانلود آهنگ جدید فریبرز خاتمی و شاهین جمشیدپور به نام پشیمونم
دانلود آهنگ جدید علی رها به نام مادر

نظرات


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات
جدیدترین مطالب
پنل کاربری

نام کاربری
رمز عبور


نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبلیغات
نویسندگان
تبادل لینک اتوماتیک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فتو ستاره ساق و آدرس setarehsagh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






اخرین نظرات
لیان استور - خبر جالب و متفاوتی بود ممنونم - 1397/11/9
هونام سنگ - با سلام و درود و تشکر از ارائه بازیه جالبتون.موفق باشید. - 1396/7/17
مهاجرت به آلمان - لااااااااااایــــــک خیلی لذت بردم
به ماهم سربزنید
http://migrate.mento.ir - 1394/11/8
مرجان - سسسسسسسسلام نوشته هاتون حرف نداره http://goo.gl/plzaWZ - 1394/11/8
M - - 1394/11/2/setarehsa
محمدرضا آقابیگی - خوبه ولی آمار جمعیتتون مال چند سال قبله - 1394/10/19/setarehsa
همشهری - عجب زندانیه . اونوقت اون آدمای خودفروش فتنه گر دم از زندانهای یاران میزنه - 1394/5/27/setarehsa
m - سلام خوشم اومد ایول - 1394/2/30/setarehsa
مصطفی - مرسی از مطالب خوبتون
و سپاس برای درج نام وب سایت درباره همه چیز به عنوان مرجع خبر
کاش همه آدما مثل شما بودن وقتی مطلبی رو کپی می کردن
مدیر وب سایت درباره همه چیز - 1394/2/6/setarehsa
سانیا17 - لاااااااااااایک داره بخدا - 1394/2/5/setarehsa
مطالب پر بازدید
اشتراک خبرنامه
شما کاربران گرامی با عضویت در بخش خبرنامه اینترنتی می توانید تمامی مطالب منتشر شده در فانتیک را در قالب یک ایمیل هر روز در اینباکس خود دریافت نمایید و به این صورت هیچ مطلبی از فانتیک را از دست نخواهید داد پس همین الان عضویت خود را تکمیل نمایید.
تبلیغات متنی