آماده باش آرایشگر مازندرانی برای ثبت رکورد جهانی

آماده باش آرایشگر مازندرانی برای ثبت رکورد جهانی

سید عابد جعفری، آرایشگر مازندرانی قصد دارد رکورد کوتاه کردن موی ۸۳۶ نفر در ۳۶ ساعت را ثبت کند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سید عابد جعفری با همکاری شورای شهر بابل، قصد دارد در روزهای 20 و 21 بهمن، موی سر 836 مشتری داوطلب را در مدت 36 ساعت کوتاه کند.

این آرایشگر تیزدست ایرانی برای ثبت این رکورد، از پیامبر مهربانی (ص) مدد جسته و تصویر شهید محمد علی معصومیان را روی پیراهنش نقش کرده است.

سیدعابد جعفری از بابل

با همکاری شورای شهر بابل، قرار است این رکورد زنی در سالن ورزشی آزادی بابل  برگزار شود در هر دو شب، برای مردم و داوطلبان جنگ شبانه برگزار خواهد شد.

عابدی در این خصوص اظهار داشت: در سال 91 رکورد اصلاح موی 6 نفر در 3 دقیقه را ثبت کرده ام و دو سال پیش نیز، اصلاح موی 34 نفر را در 57 دقیقه انجام داده ام.

مسابقات کوتاه قامتان ایران (تصاویر)

رقابت قهرمانی کشور دو و میدانی ماده تخصصی پرتاب ها ویژه افراد کوتاه قامت صبح جمعه در ورزشگاه نسیبه تهران برگزار شد.

 

 

مجله مراحم

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:ورزشيزیر موضوعات : گزارش تصویری

مسیر حرکت ماهواره فجر را (آنلاین) زنده ببینید/ لحظه به لحظه در مدار

مسیر حرکت ماهواره فجر را (آنلاین) زنده ببینید/ لحظه به لحظه در مدار

ماهواره ایرانی «فجر» با موفقیت در مدار زمین قرار گرفته و در حال حاضر امکان رصد آن برای کاربران اینترنتی نیز موجود است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مطبوعات و رسانه‌های مختلف جهان با انتشار گزارش‌های درباره در مدار زمین قرار گرفتن ماهواره «فجر» به فضا به طور وسیعی موفقیت‌ آمیز بودن این طرح  و همچنین سخنان رئیس جمهوری کشورمان پس از پرتاب این ماهواره را پوشش دادند.

در حال حاضر نیز، امکان رصد ان برای کاربران اینترنتی نیز موجود است.

مسیر ماهواره

ماهواره فجر پس ماهواره های «امید»، «رصد» و «نوید» چهارمین ماهواره ایرانی در مدار زمین محسوب می شود که توسط متخصصان سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع و شرکت صنایع الکترونیک ایران ساخته شده است و مرکز هدایت و کنترل عملیات فضایی کشور به کمک شبکه ایستگاه های زمینی بومی عهده دار پشتیبانی و نظارت بر عملیات بهره برداری ماهواره فجر است.

برای دیدن مسیر حرکت لحظه به لحظه ماهواره فجراینجارا کلیک کنید.

آذین‌بندی خیابان‌های تهران به مناسبت دهه‌ی فجر

http://www.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/15/2943533_113.jpg

طراحی‌های زیبا روی ماشین‌های کثیف! +تصاویر

مجله مراحم

“کثیفی زیباست!”، این شعار هنرمندی است که تخصص اش در تبدیل ماشین های کثیف به آثار هنری چشم نواز است.

مجله ستاره : «اسکات وید» با بهره گیری از قلم موها و ابزار نقاشی متنوع و در گذر از مراحل سعی و خطای فراوان، اکنون آموخته است که چطور از دل گل و خاک و کثافت جمع شده بر روی خودروها، نقاشی های زیبایی خلق کند. از زمانی که اسکات در کودکی اش و با دست خود بر روی ماشین ها نقاشی می کشیده، سال ها می گذرد؛ او اکنون تعدادی از آثار هنری خود را به برندهای خودروسازی مطرح دنیا فروخته است. آثار اسکات از تقلید آثار مشهور نقاشی تا کارهای ابتکاری و مختص به خودش را در بر می گیرد که در ادامه می توانید برخی از بهترین ها کارهای او را ببینید.

dirty-car-art-by-scott-wade-10.jpg

dirty-car-art-by-scott-wade-9.jpg

dirty-car-art-by-scott-wade-8.jpg

dirty-car-art-by-scott-wade-6.jpg

dirty-car-art-by-scott-wade-5.jpg

dirty-car-art-by-scott-wade-4.jpg

dirty-car-art-by-scott-wade-3.jpg

dirty-car-art-by-scott-wade-2.jpg

dirty-car-art-by-scott-wade-1.jpg

MLSN_peak.jpg

dirty-car-art-by-scott-wade-16.jpg

dirty-car-art-by-scott-wade-15.jpg

dirty-car-art-by-scott-wade-12.jpg

dirty-car-art-by-scott-wade-11.jpg

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:عکس های جالب

برگزاری مسابقات بازی‌های دوران بچگی (تصاویر)

مسابقات بومی و محلی درسالروز گرامیداشت انقلاب اسلامی با حضور مردم در سنندج برگزار شد.

 

مجله مراحم

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:خبرهای ایرانزیر موضوعات : ورزشي

کارت سربازی در دوره رضا خان را ببینید (تصاویر)

 این سند تاریخی، یک گواهی پایان خدمت است که متعلق است به آقای غلام­حسین درزی، متولد ۱۲۹۳ در تهران که سربازی خود را در دوران رضاخان گذرانده است و با امضای سرلشکر هادی شقاقی امضاء شده است.

 

کارت سربازی دوره رضا خان را ببینید (تصاویر)کارت سربازی دوره رضا خان را ببینید (تصاویر)کارت سربازی دوره رضا خان را ببینید (تصاویر)

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:عکس های جالب

شهردار تهران در خیابان ولیعصر درختکاری می کند +تصاویر

شهرداری تهران امسال بنا دارد ۵ میلیون اصله درخت با مشارکت مردم در تهران بکارد. در همین راستا محمدباقر قالیباف، شهردار تهراناولین درخت در خیابان ولیعصر را کاشت. وی پس از آن در جمع خبرنگاران از کاشت پنج میلیون اصله درخت با مشارکت مردم در تهران خبر داد که دو هزار اصله آن در خیابان ولیعصر خواهد بود.
 
قالیباف با تاکید بر اینکه نهال‌کاری در راستای طرح آسمان آبی و زمین پاک انجام می‌شود، گفت که این درختان ۱۵ ساله هستند و تمامی مراحل رشد آن‌ها زیرنظر متخصصان انجام شده است.
 
مجله مراحم
(تصاویر) درختکاری قالیباف در بین مردم
(تصاویر) درختکاری قالیباف در بین مردم
(تصاویر) درختکاری قالیباف در بین مردم
(تصاویر) درختکاری قالیباف در بین مردم
(تصاویر) درختکاری قالیباف در بین مردم
(تصاویر) درختکاری قالیباف در بین مردم
(تصاویر) درختکاری قالیباف در بین مردم
(تصاویر) درختکاری قالیباف در بین مردم
(تصاویر) درختکاری قالیباف در بین مردم
(تصاویر) درختکاری قالیباف در بین مردم
(تصاویر) درختکاری قالیباف در بین مردم
(تصاویر) درختکاری قالیباف در بین مردم
(تصاویر) درختکاری قالیباف در بین مردم
(تصاویر) درختکاری قالیباف در بین مردم
 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:خبرهای ایران

مرد معلولی با یک دست که از شما قویتر است! +تصاویر

این مرد هنگام تولد دست چپ و بخش عمده‌ای از شش چپ خود را نداشت. در دوران کودکی، او اصرار داشت که تمام کارها را خودش انجام دهد و کمتر از دیگران کمک می‌گرفت. 
 
مجله مراحم: لوک اریکسون ماموریت مهمی دارد. او وظیفه خود می‌داند که به افراد معلول و ناتوان نشان دهد که باید در مسیر دشوار پیش رو باید همواره پشتکار داشته باشند و هرگز تسلیم نشوند. لوک از آن‌ها می‌خواهند که در بهترین وضعیت ممکن خود قرار گیرند. 
 
این ورزشکار در باشگاه‌های ورزشی با برنامه‌های کراس فیت (برنامه‌های تمرینی پلیس و نیروهای نظامی) به تمرین می‌پردازد و در مسابقات جهانی نیز شرکت کرده است. تواناییِ او در انجام حرکات تمرینی بسیاری از افراد سالم را به شرمساری وا‌می‌دارد!
 
او برای اینکه تجربیات و توانایی‌های خود را در اختیار دیگران قرار دهد، تصاویری از تمریناتش را منتشر کرده است. 
 
 

 

مجله مراحم
لوک اریکسون اهل هاوایی است. هنگام تولد، او دست چپ و بخش عظیمی از شش چپ خود را نداشت
 
 

 

این مرد با یک دست، احتمالا از شما قوی‌تر است! 
 او به انحراف ستون فقرات دچار شد و هشت سال پیش، پزشکان دیابت نوع یک را در آزمایش‌های او تشخیص دادند. 
 
 

 

این مرد با یک دست، احتمالا از شما قوی‌تر است!
پیاده‌روی، صخره‌نوردی، شنا، موج‌سواری نیز در برنامه‌های او جای دارند
 
 

 

او در ماه نوامبر تصمیم گرفت که با کمک دوست فیلم‌بردار خود، اندرو رایزر، پروژه جدیدش رو راه‌اندازی کند. تصمیم جدیدشان این بود که فیلمی ۱۰ دقیقه‌ای از تمریناتش را برای مسابقات تناسب‌اندام «وُدا پالوزا» در میامی ارسال کند. 

مجله مراحم: این ورزشکار معلول که در هاوایی زندگی می‌کند در صفحه اجتماعی خود نوشت: «من تاثیر داستان خودم و داستان ورزشکاران معلول دیگر بر زندگی و نگرش مردم را دیده‌ام. در ابتدا، من یک یا دو طرفدار داشتم، اما پس از اولین مسابقه صدها طرفدار جمع کردم و حالا تعداد طرفدارانم به هزاران نفر رسیده است. روزانه پیام‌ها و نامه‌هایی را از طرفدارانم دریافت می‌کنم. آن‌ها از تأثیرات داستان من بر زندگی‌شان و اینکه چگونه توانسته‌اند موانع را پشت سر بگذارند می‌گویند.» 

لوک این چنین ادامه می‌دهد: «در باشگاه، ورزشکاران به من می‌گویند که چون تلاش من را هنگام تمرین دیده‌اند نخواسته‌اند که تمرین خود را ناتمام بگذارند و زودتر به خانه روند. زمانی که به پیاده‌روی می‌روم، مردم از من می‌خواهند که با هم عکس بگیریم. آن‌ها می‌گویند که قصد دارند دیگر تمام بهانه‌ها را کنار بگذارند و تلاش خود را بیشتر کنند، چون من همین کار را کردم. افراد معلول دیگر نیز مرتب با من تماس می‌گیرند.» 

لوک می‌گوید همین دلایل باعث شد تا من مستندی از تجربیات خود بسازم: «به همین دلیل، تلاش خودم را بیشتر کردم. برای تمام افرادی که شاید من تلنگری هرچند کوچک در زندگی‌شان باشم. برای آن‌ها این تصمیم را گرفتم. انتشار این مستند من را مجاب می‌کند که بیشتر تلاش کنم. این تصاویر به دست هزاران نفر دیگر، از جمله ورزشکاران معلول، می‌رسد و یقین دارم که دستان زندگی من برای آن‌ها تاتیرگذار خواهد بود. 

 

مجله مراحم: لوک هنگام تولد، دست چپ و بخش عمده‌ای از شش چپ خود را نداشت. مدتی بعد، به انحراف ستون فقرات دچار شد و هشت سال پیش، پزشکان دیابت نوع یک را در آزمایش‌های او تشخیص دادند. 

لوک می‌گوید: «در دوران کودکی، اصرار داشتم تا تمام کارهایم را خودم انجام دهم و کمتر از دیگران کمک بگیرم. من هیچ‌وقت قانع نشدم که وقتی کاری را خودم می‌توانم انجام دهم، چرا دیگران باید به من کمک کنند. شنا، موج‌سواری، صخره‌نوردی و برنامه‌های تمرینی کراس فیت را خودم دنبال می‌کردم. اگر به شدت به چیزی علاقه داشته باشم، حتما راهی برای انجام آن پیدا می‌کنم.» 

سال‌هاست که لوک در باشگاه تمرین می‌کند، اما دو سال است که برنامه‌ی کراس فیت را دنبال می‌کند. او می‌گوید که این تمرین‌ها باعث شده تا بدنش آماده شود. 

 

 

این مرد با یک دست، احتمالا از شما قوی‌تر است!

 

این مرد با یک دست، احتمالا از شما قوی‌تر است!

 
 

 

لوک می‌گوید: «من مجبور بورم اکثر کارها را به شکلی متفاوت انجام دهم. باید وزنه‌ها را کمتر می‌کردم و در نحوه انجام حرکات ورزشی نیز کمی تغییر وارد می‌کردم. اما سال گذشته تصمیم گرفتم که محدودیت‌ها را کنار بگذارم و مانند افراد معمولی تمرین کنم. زمانی که میله وزنه را پایین می‌گذارم و سراغ هالتر می‌روم تا تمرین‌های سنگین را انجام دهم با نگاه‌های غیرعادی برخی از ورزشکاران دیگر روبه‌رو می‌شوم. اما هرگز اجازه نمی‌دهم که آن نگاه‌ها من را سرد کند.» 

لوک در ماه نوامبر در مسابقات تناسب‌ اندام «ورکینگ ووندد» شرکت کرد. بعد از آن مسابقه با خیل عظیم تشویق و حمایت دیگران روبه‌رو شد. عکس‌ها و ویدئوهای او بیش از ۳۰۰ هزار بار دیده شد. 

از او دعوت شد تا در مسابقات تناسب‌ اندام وُدا پالوزا شرکت کند. این مسابقات سه‌روزه در میامی برگزار می‌شود که ۱۱۰۰ ورزشکار از هشت کشور در آن به رقابت می‌پردازند. 

در چهارم ژانویه، اندرو به هاوایی سفر کرد تا از تمرینات ۹ روزه او فیلم‌برداری کند. آن‌ها فیلمی را تهیه کردند که در آن لوک تمرینات بدن‌سازی، صخره‌نوردی، شنا‌ و دو را انجام می‌دهد. 

 

 

این مرد با یک دست، احتمالا از شما قوی‌تر است!
 
 

 

او سپس همراه لوک به میامی سفر کرد تا در مسابقات ۱۶ تا ۱۸ ژانویه از لوک فیلم تهیه کند. اندرو که یک سال از آشنایی‌اش با لوک می‌گذرد، می‌گوید: « از همان اول متوجه علاقه و اشتیاق او به زندگی شدم.» 
 
 
در یک ویدئوی دیگر، لوک می‌گوید: «این بدن شماست، پس زندگی شماست. شما از هر کدام فقط یکی دارید، یک بدن و یک زندگی؛ پس از زندگی خود در این دنیا نهایت استفاده را ببرید. چیزی بهتر از سالم بودن و خوشحال بودن در این دنیا وجود ندارد. افراد گوناگون با سلایق متفاوت وجود دارد. برخی از معلولیت جسمانی رنج برده و برخی با مشکلات روانی دیگر دست‌وپنجه نرم می‌کنند. آن‌ها همین مشکلات را بهانه‌ای قرار داده تا از تلاش کشیدن دست بکشند. ممکن است علاقه آن‌ها یک شغل باشد، سرگرمی و تفریحشان باشد، یا حتی رابطه عاطفی‌شان با شخصی دیگر. هر چه که باشد، آن‌ها نباید اجازه دهند که این مشکلات سد راهشان شوند. شما نباید اجازه دهید. هرگز نگذارید که کسی یا چیزی شادی را از شما بگیرد.»
 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:خواندنی های جالبزیر موضوعات : عکس های جالب

فستیوال از پای درآوردن شیطان به دست الهه هندوها! (تصاویر)

جشنواره مذهبی هندوها با عنوان تایپوسام در کشورهای مالزی، سنگاپور و هند برگزار شد. بر اساس اعتقادات هندوها، در این روز یکی از الهه های آئین هندو، اهریمن شیطانی را از پای در آورده است.

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:گزارش تصویری

لذت یک شب اقامت معلق در "هتل تله‌کابین" +عکس

 

در نزدیکی های کوه های "Sommet de la Saulire" در بخش فرانسوی آلپ تله کابینی قرار دارد که تبدیل به یک اتاق بسیار لوکس مخصوص دونفر و با قابلیت گسترش تا 4 نفر شده است و اگر خوش شانس باشید یک شب اجاره آن به شما می رسد. ا
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، اقامت یک شبه در کوه ها می تواند بسیار زیبا و خاطره انگیز باشد و چیزی که آن را بیش از هر شب دیگری خاطره انگیز می کند منظره بی نظیری است که روز بعد جلوی چشم های شما قرار گرفته است و مانندش را هرجایی نمی توانید پیدا کنید. حالا فرض کنید این اقامت در اتاقی لوکس و به صورت معلق میان کوه ها باشد آن وقت لذتش دو برابر می شود. 

در نزدیکی های کوه های "Sommet de la Saulire" در بخش فرانسوی آلپ تله کابینی قرار دارد که تبدیل به یک اتاق بسیار لوکس مخصوص دونفر و با قابلیت گسترش تا 4 نفر شده است و اگر خوش شانس باشید یک شب اجاره آن به شما می رسد. ا

لذت یک شب اقامت معلق در

این اتاق برای اجاره به صورت قرعه کشی گذاشته شده است و پس از ثبت نام در سایت باید منتظر خروج اسمتان از آن باشید. پس از برنده شدن یک شام رایگان بسیار شیک با بهترین غذاها به شما داده می شود و سپس برای اقامت با اسنوموبیل به سمت اتاق خواهید رفت. 

افرادی که تا به حال شانس اجاره این تله کابین را داشته اند از ان به عنوان یکی از بهترین اتاق های دنیا یاد می کنند. منظره ای که صبح زود با آن روبرو خواهید شد کوه های الپ است که در اتفاع 2700 متری و به صورت معلق به آن نگاه می کنید. 

لذت یک شب اقامت معلق در

لذت یک شب اقامت معلق در

چهره‌های سینما در همایش ملی مبارزه با سرطان +تصاویر

همایش ملی مبارزه با سرطان، دوشنبه شب با حضور دستیار ویژه رئیس جمهور، وزیر و معاونان وزارت بهداشت و جمعی از هنرمندان سینما و تئاتر و همچنین بیماران مبتلا به سرطان، در تالار وحدت برگزار شد.
 
مجله مراحم: در این همایش با شعار پویش ملی مبارزه با سرطان، «سرطان قابل پیشگیری و درمان است با خودمراقبتی و  امید» برگزار شد، تعدادی از هنرمندان به موضوع سرطان و راه های کنترل و پیشگیری از بیماری در جامعه اشاره کردند.
 
 
 
همچنین، ۴ تن از پزشکان حوزه سرطان نیز مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند. دکتر محمد علی محققی، دکتر محمد اسماعیل اکبری، دکتر رضا ملک زاده و دکتر اردشیر قوام زاده، ۴ پزشکی بودند که به دلیل تلاش ها و اقدامات شان در حوزه پیشگیری و درمان سرطان، تقدیر شدند.
 
 
 
مجله مراحم
 
(تصاویر) همایش ملی مبارزه با سرطان
 
(تصاویر) همایش ملی مبارزه با سرطان
 
(تصاویر) همایش ملی مبارزه با سرطان
 
(تصاویر) همایش ملی مبارزه با سرطان
 
(تصاویر) همایش ملی مبارزه با سرطان
 
(تصاویر) همایش ملی مبارزه با سرطان
 
(تصاویر) همایش ملی مبارزه با سرطان
 
(تصاویر) همایش ملی مبارزه با سرطان
 
(تصاویر) همایش ملی مبارزه با سرطان
 
(تصاویر) همایش ملی مبارزه با سرطان
 
(تصاویر) همایش ملی مبارزه با سرطان
 
(تصاویر) همایش ملی مبارزه با سرطان
 
(تصاویر) همایش ملی مبارزه با سرطان
 
(تصاویر) همایش ملی مبارزه با سرطان
 
(تصاویر) همایش ملی مبارزه با سرطان
 
(تصاویر) همایش ملی مبارزه با سرطان
 
(تصاویر) همایش ملی مبارزه با سرطان
 
(تصاویر) همایش ملی مبارزه با سرطان
 
(تصاویر) همایش ملی مبارزه با سرطان
 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:خبرهای ایران

یک معترض فینال تنیس استرالیا را متوقف کرد! +تصاویر

نبرد بزرگ و نفس‌گیر دو غول دنیای تنیس که با برتری مرد شماره یک جهان به پایان رسید با حواشی همراه بود.
 
مجله مراحم: در دیدار نهایی مسابقات مردان اوپن استرالیا «نخستین گرند اسلم فصل تنیس» نواک جوکوویچ از صربستان در چهار ست و با نتایج (۵)۶-۷ ۷-۶(۴) ۳-۶ ۰-۶ از سد بزرگ اندی ماری عبور کرد و هشتمین گرند اسلم خود را به خانه برد. جوکوویچ با کسب پنجمین عنوان قهرمانی در اوپن استرالیا به نخستین تنیس‌باز در Open Era تبدیل شد که پنج بار فاتح ملبورن می‌شود.
 
 
در جریان این دیدار اعتراض به سیاست‌های پناهندگی استرالیا باعث وقفه در بازی شد. پس از گیم هفتم در ست دوم این مسابقه به علت وارد شدن یک فرد به زمین بازی که به سیاست‌های پناهندگی استرالیا اعتراض داشت، دیدار جوکوویچ و ماری به مدت ۵ دقیقه متوقف شد.
 
 
 
این اختلال به دلیل ممانعت از حضور یک بنر اعتراض آمیز توسط پلیس اتفاق افتاد. تماشاگران دیگر نیز بنر سیاسی را در ورزشگاه راد لیور آرنا ملبورن به اهتزاز درآوردند.
 
 
 
 
مجله مراحم
 
(تصاویر) وقفه یک‌معترض در فینال
 
(تصاویر) وقفه یک‌معترض در فینال
 
(تصاویر) وقفه یک‌معترض در فینال
 
(تصاویر) وقفه یک‌معترض در فینال
 
(تصاویر) وقفه یک‌معترض در فینال
 
(تصاویر) وقفه یک‌معترض در فینال
 
(تصاویر) وقفه یک‌معترض در فینال
 
(تصاویر) وقفه یک‌معترض در فینال
 
(تصاویر) وقفه یک‌معترض در فینال
 
(تصاویر) وقفه یک‌معترض در فینال
 
(تصاویر) وقفه یک‌معترض در فینال
 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:ورزشي

چرا داعش فوتبال را حرام و جرمش را اعدام اعلام کرد؟! +عکس

تقریبا یک هفته قبل، روزنامه «دیلی میرور» چاپ لندن گزارش داد که گروهک افراطی داعش در تشکیلات خود، سیزده جوان عراقی را به قتل رسانده است، تنها به این جرم که مسابقه فوتبال بین عراق و اردن را تماشا کرده اند! به عبارت ساده تر، یک عراقی نباید مسابقه فوتبال تیم ملی کشورش با یک کشور همسایه (اردن) را تماشا کند.

در همین زمینه، ادریس الکنبوری، یکی از روشنفکران جهان عرب در مقاله ای برای سایت میدل ایست آن لاین به تحلیل این واقعه از منظر جریانشناسی فکری پرداخته است. او در ابتدای مقاله اش می نویسد: «شاید در نگاه اولیه این گونه به نظر برسد که داعش از منظر سیاسی واکنش نشان داده است. خب این کار (قتل به جرم تماشای فوتبال) با منطق شدیداً خشن داعش همخوان است. زیرا امروز عراق و سوریه، دو دشمن اصلی داعش در نبردها به حساب می آیند و مسبقه تیم ملی می تواند حس میهن دوستی را در افراد زنده کند. در نتیجه حمایت از تیم ملی عراق می تواند افراد را به دشمنی با داعش بکشاند.»

اما به راستی، علت واقعی برخورد داعش با هواداران فوتبال به علت جوانب سیاسی آن است. ادریس الکنبوری معتقد است باید این رخداد را از منظر فقهی و دینی تحلیل کرد: «خب مسأله اصلی این جاست که گروهی که داعیه مسلمانی دارد نمی تواند بدون عذر شرعی کسی را به قتل برساند. کدام عذر و بهانه شرعی برای قتل هواداران فوتبال می توان تراشید؟»

در ادامه نویسنده با بررسی جامعه شناختی داعش، این گروه تروریستی را یک گروهی می خواند که از سویی با نگرش های تند فقهی و کلامی وهابی گره خورده است؛ از سوی دیگر با برداشتی افراطی و شبه مدرن از جهاد، رویکردهای خشنی را به نام دولت اسلامی برای خود توجیه کرده است. همزمان با این موارد، اهمیت بالایی برای “ارشاد” و “اعلان قوانین سختگیرانه” خود دارد.

چرا داعش فوتبال را حرام اعلام کرد؟
یکی از سربازان داعش در خیابان در حال توپسازی در کنار اسلحه است

وی می نویسد: «چندی قبل داعش کتابی با عنوان “حقیقت فوتبال” منتشر کرد که پیش از آن در سال  ۲۰۰۸ به قلم یک مفتی وهابی به نام “ذیاب الغامدی” منتشر شده بود. این کتاب، چند سال پیش از ظهور داعش منتشر شده بود و نشان می دهد که عقبه فکری داعش در افکار وهابی به خوبی قابل واکاوی است. نویسنده این کتاب، با اشاره به تاریخچه فوتبال، نفوذ آن در جوامع و نقش تربیتی و تبلیغی آن و بالاخره نقش عوامل سیاسی و صهیونیستی در فوتبال نوشته بود فوتبال به دروازه ای برای تسخیر فرهنگی جوامع اسلامی تبدیل شده است و لازم است مسلمانان غیور، بساط فوتبال را از جوامع اسلامی جمع کنند! نویسنده با این استدلال، نه تنها به تحریم فوتبال حکم داده بود؛ بلکه بر ضرورت قیام برای پاک کردن فوتبال از جوامع مسلمین تأکید کرده بود.»

به عقیده الکنبوری، داعش در واقع همان گروهی است که برای آن چه “حکم خدا” می نامد قیام کرده است و در این راه ککمریتن مسامحه ای از خود نشان نمی دهد. اما این همه ماجرا نیست. “الغامدی” امروز هم یک مفتی شناخته شده وهابی است و معتقد است وضع قوانین موجود در فوتبال از نوع “اعتباریات” است و هر اعتباری که برآمده از شرع مبین و اصل منابع شرعی نباشد مردود است. به بیان ساده تر، گرایش افراطی وهابیت فوتبال را – به علت وضع قوانین – مصداق “شرک” می داند! همان گونه که داعش می نویسد: «و این مخالفت با حکم الهی مبنی بر حریت در دایره شرع است!»

چرا داعش فوتبال را حرام اعلام کرد؟
داعش با افتخار عکس فوق را منتشر کرده و از مسابقه فوتبال بین سربازان خود و شهروندان معمولی خبر داده است. اما دقت در عکس نشان می دهد که پوشش و برخی قوانین تغییر کرده است.

نکته سومی که فوتبال را مردود می خواند، محتوای قوانین فوتبال و الزام به آن است. چندی قبل، گروه افراطی طالبان مسابقه فوتبال بین اعضای خود برگزار می کرد؛ اما این قوانین را تغییر داده بود. پوشش بازیکنان فوتبال در زمین به صورتی است که زانوان آن ها پیداست و این برای افراطیون وهابی گناه محسوب می شود. مورد دوم، اقتضائات فوتبال است که فوتبالیست برای انجام یک مسابقه باید به سرزمین های غیراسلامی سفر کند و از نظر افراطیون، مسافرت به “بلاد کفر” بجز در موارد ضرورت اشکال دارد.

مورد سوم، قصاص و عقوبت به ازای تخطی از قوانین اعتباری فوتبال است که آشکارا با شریعت آنان در تضاد است. مورد چهارم، جزای بی مورد است؛ به عنوان مثال اگر بازیکنی، سر دیگری را بشکند، حد شرعی بر او جاری نمی شود و تنها از زمین اخراج می شود. اما شاید پنجمین مورد، از همه آنان جالب تر باشد. افراطیون می گویند اگر در حین برگزاری مسابقه، وقت اذان برسد باید مسابقه را تعطیل و نماز جماعت را برگزار کرد؛ اما این اتفاق در زمین فوتبال رخ نمی دهد. به تعبیر یکی از مفتی های افراطی اردن، این موارد «به صورت واضح با شریعت مخالفت دارد

نکته چهارم نهادهای سازمان دهنده مسابقات فوتبال است که به نظر می رسد این نکته به صورت ویژه مورد توجه داعش قرار گرفته است. در این کتاب آمده است: «قوانین فوتبال زیر نظر سازمانی بین المللی به نام فیفا برگزار می شود که در اختیار کفار است. هر مسلمانی به خوبی می داند که “کفار بر مسلمانان ولایت ندارند” و لذا به هیچ بهانه ای نمی توان مسابقات فوتبال را زیر نظر فیفا برگزار کرد. ضمن این که عده ای از کفار به نام مربی به بلاد اسلامی وارد شده و بازیکنان مسلمان ملزم به تبعیت از دستورات آنان هستند که این مورد نیز مصداق خروج از ولایت الهی و پذیرش ولایت کفار است.»

چرا داعش فوتبال را حرام اعلام کرد؟

 

تروریست های داعشی با سرهای بریده شده شیعیان در حال بازی فوتبال هستند. /مجله مراحم

اما شاید نکته پنجم از همه این موارد بیش تر به طنز آمیخته باشد. نویسنده می گوید: «در حین برپایی مسابقه، تماشاگران به رقص رو می آورند و بازیکنان نیز بعد از گل، رفتارهای نامتناسب با شأن و وقار موحدان از خود نشان می دهند. در قرآن آمده است “ما کان صلاتهم عند البیت إلا مکاء وتصدیه فذوقوا العذاب بما کنتم تکفرون” و در جای دیگری آمده است “ولا تمش فی الأرض مرحا” و در نتیجه می توان ادعا کرد استادیوم های ورزشی را باید از سطح زمین ویران کرد زیرا به مرکز فسق و فجور تبدیل شده اند.»

به عقیده ادریس الکنبوری، داعش یک سازمانی است که سعی می کند برای مواردی که خلاف شرع می خواند، یک بدیل شرعی ارائه دهد و همان گونه که مفتی وهابی در پایان یادداشت خود نوشته است: «امید می رود که با برخی اصلاحات بنیادین مانند پوشش، نحوه برگزاری مسابقات، زمین برگزاری مسابقات، قوانین موضوعه و استخراج آنان از شریعت، زمینه سازی برای برپایی حدود شرعی و… بتوان بدیل اسلامی برای فوتبال ارائه داد» گفتنی است ادریس الکنبوری، از روشنفکران بنام جهان عرب و دارای تألیفات مختلفی در زمینه گروه های افراطی و اندیشه جهاد در اهل سنت است.

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:خبر های سیاسی

برای اولین بار خانم‌ها را در ورزشگاه راه دادند +تصاویر

تیم فوتبال یاران علی کریمی در دیدار خیریه با رسانه ورزش به پیروزی پرگل رسیده است.
 
 
تیم رسانه ورزش و یاران علی کریمی در حمایت از بیماران سرطانی و با شعار آسمان آبی و هوای پاک دیروز در دانشگاه شهید بهشتی به مصاف یکدیگر رفتند.
 
 
مجله مراحم: این دیدار با پیروزی ۵ بر یک یاران کریمی به پایان رسید. تک گل رسانه ورزش را عادل فردوسی‌پور و گل‌های یاران کریمی را مهدی هاشمی‌نسب ۲ گل و علیرضا اکبرپور و محسن خلیلی و علی آذری به ثمر رساندند.
 
 
 حدود ۳۰۰ هوادار که نیمی از آنها را خانم‌ها تشکیل دادند از این بازی دیدن کردند. برای تیم یاران کریمی علی کریمی، مجتبی محرمی، محمد پنجعلی، مهدی مهدوی‌کیا، محسن آشوری، بهروز رهبری‌فرد، مهدی هاشمی‌نسب، حامد کاویانپور، ادموند بزیک، مهدی خانبانی، سیروس دین محمدی، علیرضا اکبرپور، حمید استیلی، احسان علیخانی، علی انصاریان، آتیلا حجازی و … بازی کردند. هدایت تیم یاران علی کریمی را مهدی مناجاتی و علی پروین برعهده داشتند.
 
 
عادل فردوسی‌پور بازیکن تیم رسانه ورزش با ۲۰ دقیقه تاخیر در این مسابقه حاضر شد. مهراب قاسم‌خانی به همراه خانواده‌اش، لیلا بلوکات، فریبا کوثری، سردار آقامیر، مهدی امیرآبادی، محسن مسلمان، امیر نوری بازیگر، محمد علیزاده، فاطمه گودرزی، دانیال عبادی و احمدرضا عابدزاده از حاضران در این مسابقه بودند. در ابتدا آهنگ‌هایی از مرتضی پاشایی که چندی پیش به دلیل بیماری سرطان درگذشت پخش شد.
 
 
صبر کنید تصاویر بارگذاری شوند
.
.
.
.
.
.
 
 
 
 
 
 
 
(تصاویر) دیدار خیریه یاران کریمی و فردوسی‌پور
(تصاویر) دیدار خیریه یاران کریمی و فردوسی‌پور
(تصاویر) دیدار خیریه یاران کریمی و فردوسی‌پور
(تصاویر) دیدار خیریه یاران کریمی و فردوسی‌پور
(تصاویر) دیدار خیریه یاران کریمی و فردوسی‌پور
(تصاویر) دیدار خیریه یاران کریمی و فردوسی‌پور
(تصاویر) دیدار خیریه یاران کریمی و فردوسی‌پور
(تصاویر) دیدار خیریه یاران کریمی و فردوسی‌پور
(تصاویر) دیدار خیریه یاران کریمی و فردوسی‌پور
(تصاویر) دیدار خیریه یاران کریمی و فردوسی‌پور
(تصاویر) دیدار خیریه یاران کریمی و فردوسی‌پور
(تصاویر) دیدار خیریه یاران کریمی و فردوسی‌پور
(تصاویر) دیدار خیریه یاران کریمی و فردوسی‌پور
(تصاویر) دیدار خیریه یاران کریمی و فردوسی‌پور
(تصاویر) دیدار خیریه یاران کریمی و فردوسی‌پور
(تصاویر) دیدار خیریه یاران کریمی و فردوسی‌پور
(تصاویر) دیدار خیریه یاران کریمی و فردوسی‌پور
(تصاویر) دیدار خیریه یاران کریمی و فردوسی‌پور
(تصاویر) دیدار خیریه یاران کریمی و فردوسی‌پور
(تصاویر) دیدار خیریه یاران کریمی و فردوسی‌پور
(تصاویر) دیدار خیریه یاران کریمی و فردوسی‌پور
(تصاویر) دیدار خیریه یاران کریمی و فردوسی‌پور
(تصاویر) دیدار خیریه یاران کریمی و فردوسی‌پور
(تصاویر) دیدار خیریه یاران کریمی و فردوسی‌پور
(تصاویر) دیدار خیریه یاران کریمی و فردوسی‌پور
(تصاویر) دیدار خیریه یاران کریمی و فردوسی‌پور
(تصاویر) دیدار خیریه یاران کریمی و فردوسی‌پور
 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:ورزشي

این هتل ۸ ستاره از طلا ساخته شده! +تصاویر

 هتل کاخ امارات(Emirates Palace ) یگانه هتل هشت ستاره در جهان است که همچون معجزه ای در دل کویر است. این معماری عربیبا استفاده از ۴۰ تن طلا بنا شده است که به این ترتیب، باردیگر زندگی لوکس پادشاهان عرب را به رخ می کشد.
 
 
مجله مراحم
تنها هتل ۸ ستاره جهان
تنها هتل ۸ ستاره جهان
تنها هتل ۸ ستاره جهان
تنها هتل ۸ ستاره جهان
تنها هتل ۸ ستاره جهان
تنها هتل ۸ ستاره جهان
تنها هتل ۸ ستاره جهان
تنها هتل ۸ ستاره جهان
تنها هتل ۸ ستاره جهان
تنها هتل ۸ ستاره جهان
تنها هتل ۸ ستاره جهان
تنها هتل ۸ ستاره جهان
تنها هتل ۸ ستاره جهان
تنها هتل ۸ ستاره جهان
تنها هتل ۸ ستاره جهان

تنها هتل ۸ ستاره جهان

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:عکس های جالب

عجیب ترین کادوی تولد

دانیل اورتون" 37 ساله دو مار بوآی متوسط را درون ساک دستی اش پنهان کرده بود و یک جعبه شامل 5 مار دیگر را نیز دزدیده بود که با هوشیاری یکی از نسئولان باغ وحش قبل از خروج از محوطه دستگیر شد.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، چندی پیش یک پدر برای خوشحال کردن فرزندانش 7 مار را از باغ وحش دزدید. وی قصد داشت این مارهای سمی و خطرناک را به عنوان کادوی تولد به دخترانش هدیه بدهد.

"دانیل اورتون" 37 ساله دو مار بوآی متوسط را درون ساک دستی اش پنهان کرده بود و یک جعبه شامل 5 مار دیگر را نیز دزدیده بود که با هوشیاری یکی از مسئولان باغ وحش قبل از خروج از محوطه دستگیر شد.

عجیب ترین کادوی تولد
نمونه یکی از مارهای ربوده شده

این مرد در اعترافات خود اعلام کرد :" من مارها را دزدیدم به این علت که چهره آن ها نشان می داد از وضعیت خود راضی نیستند و قصد فرار دارند!! من نیز تصمیم گرفتم تا آن ها را با خود ببرم و دخترانم را خوشحال کنم."

مامور باغ وحش نیز متوجه رفتارهای مشکوک این مرد و همچنین ناپدید شدن ناگهانی مارها شده بود و توانست قبل از خروج این مرد از محوطه او را دستگیر کند. این در حالی که است که فرزندان وی در حال بازی با مارهای به سرقت رفته در خودرو بودند.

خانمی که به خاطر سوسک، دستشویی را منفجر کرد +عکس

چندی پیش خانمی برای تمیز کردن سرویس های بهداشتی به شرکتی در تایوان رفت و در حین کار با یک سوسک بزرگ مواجه شد. این خانم در کمال خونسردی سوسک را کشت و سپس آن را درون دستمال کاغذی گذاشت.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، سوسک ها موجودات جان سختی هستند و به این راحتی ها از بین نمی روند، حتی تحقیقات نشان داده است که این سوسک ها موذی و ترسناک می توانند از انفجارهای اتمی هم جان سالم به در ببرند.

نکته دیگری که در مورد سوسک ها همیشه جالب توجه بوده است چندش شدن خانم ها از این موجود و گاهی ترس از آن است و آن ها سعی می کنند به هر نحوی اطمینان کامل پیدا نمایند که سوسک کامل مرده باشد حتی اگه به قیت منفجر کردن دستشویی باشد.

چندی پیش خانمی برای تمیز کردن سرویس های بهداشتی به شرکتی در تایوان رفت و در حین کار با یک سوسک بزرگ مواجه شد. این خانم در کمال خونسردی سوسک را کشت و سپس آن را درون دستمال کاغذی گذاشت.

خانمی که به خاطر سوسک، دستشویی را منفجر کرد +عکس

برای اطمینان وی دستمال کاغذی را آتش زد و به درون دستشویی انداخت اما یادش رفته بود که آن را شسته است و هنوز مقداری ماده شوینده درونش وجود دارد. آتش با مایع های شوینده برخورد داشت و همین باعث انفجار یک دستشویی به طور کامل شد.

در این حادثه اما کسی آسیب جسمی ندید به غیر از سوسکی که مطمئنا دیگر نمی توانند به این زندگی بازگردد. البته این خانم باید هزینه تعمیر دستشویی و انفجاری که ایجاد کرده است را بپردازد.

جشن قهرمانی استرالیا در جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ (تصاویر)

صبر کنید تصاویر بارگذاری شوند

.

.

.

.

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:ورزشيزیر موضوعات : گزارش تصویری

یادش بخیر قدیما...

 

مطالب خواندنی, یادش بخیر اون وختا

شبا بیشتر از ساعت ۱۲ تلویزیون برنامه نداشت سر ساعت
۱۲ سرود ملی و پخش می کرد و قطع می شد…. سر زد از افق…مهر خاوران !

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ یادش بخیر قدیما ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ 

 

این تبلیغ رو یادتونه؟
به به هوا آبیه آبیه آفتابیه
ماشینه قلابیه نه بابا بنزین نداره خالیه
یه پمپ بنزین اونجاست بنزین واسش مهیاست …

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ یادش بخیر قدیما ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ 

 

یادش بخیر قدیما:
بازی پی پی پینوکیو
بازی هرکی شکلک دراره شکل عروسک دراره 1 2 3
بازی چام چام
بازی سلام سلام خاله بزغاله
آتاری دستی که هرکدوم 4 تا ازش داشتیم
واکمنایی که از مشهد میخریدیم(آخ چه پزی باهاش میدادیم)
وای خدا چه خوب بودیم اونوقتا.چه مهربون و بی آلایش

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ یادش بخیر قدیما ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ 

 

یادش بخیر :
من کارم ، من کارم ، بازو و نیرو دارم ، هر چیزی رو میسازم ، از تنبلی بیزارم ، از تنبلی بیزارم …
بعد اون یکی میگفت : اسم من ، اندیشه ه ه ه ه ه ، به کار میگم همیشه ، بی کار و بی اندیشه، چیزی درست نمیشه ، چیزی درست نمیشه!!!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ یادش بخیر قدیما ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ 

 

کیا یادشونه وقتایی که معلم می خواست سوال بپرسه پاک کنمونو مینداختیم زیر میز که بریم بیاریمش و تو تیررس نگاه معلم نباشیم ؟

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ یادش بخیر قدیما ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ 

 

یادتونه قدیما موقع پخش فوتبال میگفتن “کسانی که تلویزیون سیاه سفید دارن بازیکنای مثلا پرسپولیس رو به رنگ تیره میبینن” ؟؟؟

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ یادش بخیر قدیما ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ 

 

مامانم که شیشه پاک کن می خرید ، لحظه شماری می کردم تا اون ماده داخلش تمومه بشه بعد توش آب پر کنم بازی کنم …
این بلندمدت ترین برنامه ریزی بود که تو بچگی انجام میدادم !!!

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ یادش بخیر قدیما ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ 

 

“بی سرو صدا ، وسایلتونو جمع کنین با صف بیاید برید تو حیاط ؛ معلمتون نیومده”
یکی از ناگهانی ترین و سورپرایز کننده ترین جملات دوران مدرسه…

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ یادش بخیر قدیما ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ 

 

یادش بخیر: دبستان که بودیم وقتی معلممون میگفت “یه خودکار بدید به من” ؛ زیر دست و پا همدیگه رو له و لورده میکردیم تا زودتر برسیم و معلم خودکار ما رو بگیره …

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ یادش بخیر قدیما ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ 

 

یادش بخیر: بچه که بودیم وقتی میبردنمون پارک، میرفتیم مثل مظلوما می چسبیدیم به میله ی کنار تاب، همچین ملتمسانه به اونیکه سوار تاب بود نگاه میکردیم، که دلش بسوزه پیاده شه ما سوار شیم، بعدش که نوبت خودمون میشد، دیگه عمرا پیاده می شدیم

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ یادش بخیر قدیما ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ 

 

یادش بخیر: اون قدیما هر روزی که ورزش داشتیم با لباس ورزشی می رفتیم مدرسه... احساس پادشاهی می کردیم که ما امروز ورزش داریم، دلتون بسوزه

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ یادش بخیر قدیما ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ 

 

یادش بخیر: یه زمانی به دوستمون که میرسیدیم دستمون رو دراز میکردیم که مثلا میخوایم دست بدیم، بعد اون واقعا دستش رو دراز میکرد که دست بده، بعد ما یهو بصورت ضربتی دستمون رو پس میکشیدیم و میگفتیم: یه بچه ی این قدی ندیدی؟؟ (قد بچه رو با دست نشون میدادیم) و بعد کرکر میخندیدیم که کنفش کردیم

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ یادش بخیر قدیما ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ 

 

یادش بخیر: تو کلاس وقتی درس تموم میشد و وقت اضافه میآوردیم، تا زنگ بخوره این بازی رو میکردیم که یکی از کلاس میرفت بیرون، بعد بچه های تو کلاس یک چیزی رو انتخاب میکردند، اونکه وارد میشد، هرچقدر که به اون چیز نزدیک تر میشد، محکمتر رو میز میکوبیدیم

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ یادش بخیر قدیما ◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊ 

 

یادش بخیر قدیما به جای بخوانیم بنویسیم
کتاب فارسی بود که هر سال یه گل بهش اضافه میشد

خیابانی که تبدیل به قالب یخ شد +عکس

مردم شهر کوچک "دودینکا" زمانی که از برای رفتن به محل کار از خانه خارج شدند با صحنه ای بسیار عجیب روبرو بودند. تمام خیابان و ماشین ها تبدیل به قالب های یخ شده بودند و هیچ کسی امکان حرکت کردند در خیابان را نداشت.

 چندی پیش طوفان سرد و زمستانی یکی از شهرهای روسیه و منطقه سیبری را فراگرفته بود که در همین زمان یکی از انشعاب های اصلی آب نیز ترکید و خیابان های این شهر کوچک را فرا گرفت و روز بعد تبدیل به یک قالب یخ پهناور شد.

خیابانی که تبدیل به قالب یخ شد +عکس

مردم شهر کوچک "دودینکا" زمانی که از برای رفتن به محل کار از خانه خارج شدند با صحنه ای بسیار عجیب روبرو بودند. تمام خیابان و ماشین ها تبدیل به قالب های یخ شده بودند و هیچ کسی امکان حرکت کردند در خیابان را نداشت.

بخش اعظمی از خیابان های این شهر 22 هزار نفره تبدیل به یخ شده بود و آب و برق برخی از ساختمان ها نیز قطع شده بود. بخشی از ساختمان ها که هنوز برق داشتند عکس های شهر را آپلود کردند.
 

مترو ژاپن هم دست‌فروش دارد +عکس

شاید بسیاری از مردم تصور کنند ماجرای دستفروش های داخل مترو و جنس های هزارتومانی فقط مختص به متروهای خودمان باشد ولی به نظر می رسد در برخی دیگر از کشورها نظیر ژاپن هم دستفروش های مترو پیدا می شوند. دستفروش هایی که به نظر می رسد اندکی منظم تر از نمونه های وطنی هستند!

Metro vendors in Japan

 

مجله مراحم: در این تصویر خانمى دستفروش در شین کانسن (قطار سراسری سریع السیر) ژاپن را مشاهده می کنید.

گفته می شود این فروشنده ها از طرف شرکت خدماتى طرف قرارداد با شین کانسن استخدام مى شوند و نوشیدنى از قبیل قهوه و چاى و تنقلات مى فروشند.

حقوق ماهیانه این فروشندگان کمتر از حقوق یک کارمند معمولى شرکت خصوصى و یا یک کارمند ادارات دولتی است.

همچنین گفته می شود سرعت قطارهای تندرو در ژاپن که «شین‌کانسن» نام دارند به ‪۳۲۰‬ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

ژاپن همچنین برای جایگزین کردن قطارهای شین کانسن در آینده مشغول به بهره‌برداری رساندن نوعی قطار به نام «لینیر موتورکار» است که با استفاده از نیروی آهن‌ربا می‌تواند حدود ‪ ۵۰۰‬کیلومتر در ساعت حرکت کند. «لینیر موتورکار» به‌علت آن که از نیروی آهن‌ربایی استفاده می‌کند با فاصله اندکی از روی سطح ریل حرکت می‌کند و به‌همین دلیل تقریبا آرام و بدون لرزش حرکت می‌کند.

قطار ژاپن

 

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:خبرهای جهان

تماشاگران عجیب و غریب جام ملت های آفریقا ۲۰۱۵ (تصاویر)

 مجله مراحم: جام ملت‌های آفریقا در سال ۲۰۱۵ در کشور گینه استوایی در حال پیگیری است و به دلیل همزمانی با رقابت‌های جام ملت‌های آسیا کمتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته شده است. قرار بود این پیکارها در کشور مراکش برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری ابولا در این کشور، گینه استوایی میزبان این مسابقات شد.
 
 صبر کنید تصاویر بارگذاری شوند
.
.
.
.
 
Audience - Football , مجله مراحم ,  سایت مراحم , هواداران فوتبال ,  تماشاچیان لخت  ,  تماشاگران لخت در ورزشگاه , تماشاگران عجیب و غریب در فوتبال , هواداران برهنه , عکس های تماشاگران دختر  , عکس های تماشاگران لخت در ورزشگاه
Audience - Football , مجله مراحم ,  سایت مراحم , هواداران فوتبال ,  تماشاچیان لخت  ,  تماشاگران لخت در ورزشگاه , تماشاگران عجیب و غریب در فوتبال , هواداران برهنه , عکس های تماشاگران دختر  , عکس های تماشاگران لخت در ورزشگاهAudience - Football , مجله مراحم ,  سایت مراحم , هواداران فوتبال ,  تماشاچیان لخت  ,  تماشاگران لخت در ورزشگاه , تماشاگران عجیب و غریب در فوتبال , هواداران برهنه , عکس های تماشاگران دختر  , عکس های تماشاگران لخت در ورزشگاهAudience - Football , مجله مراحم ,  سایت مراحم , هواداران فوتبال ,  تماشاچیان لخت  ,  تماشاگران لخت در ورزشگاه , تماشاگران عجیب و غریب در فوتبال , هواداران برهنه , عکس های تماشاگران دختر  , عکس های تماشاگران لخت در ورزشگاهAudience - Football , مجله مراحم ,  سایت مراحم , هواداران فوتبال ,  تماشاچیان لخت  ,  تماشاگران لخت در ورزشگاه , تماشاگران عجیب و غریب در فوتبال , هواداران برهنه , عکس های تماشاگران دختر  , عکس های تماشاگران لخت در ورزشگاهAudience - Football , مجله مراحم ,  سایت مراحم , هواداران فوتبال ,  تماشاچیان لخت  ,  تماشاگران لخت در ورزشگاه , تماشاگران عجیب و غریب در فوتبال , هواداران برهنه , عکس های تماشاگران دختر  , عکس های تماشاگران لخت در ورزشگاهAudience - Football , مجله مراحم ,  سایت مراحم , هواداران فوتبال ,  تماشاچیان لخت  ,  تماشاگران لخت در ورزشگاه , تماشاگران عجیب و غریب در فوتبال , هواداران برهنه , عکس های تماشاگران دختر  , عکس های تماشاگران لخت در ورزشگاهAudience - Football , مجله مراحم ,  سایت مراحم , هواداران فوتبال ,  تماشاچیان لخت  ,  تماشاگران لخت در ورزشگاه , تماشاگران عجیب و غریب در فوتبال , هواداران برهنه , عکس های تماشاگران دختر  , عکس های تماشاگران لخت در ورزشگاهAudience - Football , مجله مراحم ,  سایت مراحم , هواداران فوتبال ,  تماشاچیان لخت  ,  تماشاگران لخت در ورزشگاه , تماشاگران عجیب و غریب در فوتبال , هواداران برهنه , عکس های تماشاگران دختر  , عکس های تماشاگران لخت در ورزشگاهAudience - Football , مجله مراحم ,  سایت مراحم , هواداران فوتبال ,  تماشاچیان لخت  ,  تماشاگران لخت در ورزشگاه , تماشاگران عجیب و غریب در فوتبال , هواداران برهنه , عکس های تماشاگران دختر  , عکس های تماشاگران لخت در ورزشگاهAudience - Football , مجله مراحم ,  سایت مراحم , هواداران فوتبال ,  تماشاچیان لخت  ,  تماشاگران لخت در ورزشگاه , تماشاگران عجیب و غریب در فوتبال , هواداران برهنه , عکس های تماشاگران دختر  , عکس های تماشاگران لخت در ورزشگاهAudience - Football , مجله مراحم ,  سایت مراحم , هواداران فوتبال ,  تماشاچیان لخت  ,  تماشاگران لخت در ورزشگاه , تماشاگران عجیب و غریب در فوتبال , هواداران برهنه , عکس های تماشاگران دختر  , عکس های تماشاگران لخت در ورزشگاهAudience - Football , مجله مراحم ,  سایت مراحم , هواداران فوتبال ,  تماشاچیان لخت  ,  تماشاگران لخت در ورزشگاه , تماشاگران عجیب و غریب در فوتبال , هواداران برهنه , عکس های تماشاگران دختر  , عکس های تماشاگران لخت در ورزشگاهAudience - Football , مجله مراحم ,  سایت مراحم , هواداران فوتبال ,  تماشاچیان لخت  ,  تماشاگران لخت در ورزشگاه , تماشاگران عجیب و غریب در فوتبال , هواداران برهنه , عکس های تماشاگران دختر  , عکس های تماشاگران لخت در ورزشگاهAudience - Football , مجله مراحم ,  سایت مراحم , هواداران فوتبال ,  تماشاچیان لخت  ,  تماشاگران لخت در ورزشگاه , تماشاگران عجیب و غریب در فوتبال , هواداران برهنه , عکس های تماشاگران دختر  , عکس های تماشاگران لخت در ورزشگاهAudience - Football , مجله مراحم ,  سایت مراحم , هواداران فوتبال ,  تماشاچیان لخت  ,  تماشاگران لخت در ورزشگاه , تماشاگران عجیب و غریب در فوتبال , هواداران برهنه , عکس های تماشاگران دختر  , عکس های تماشاگران لخت در ورزشگاهAudience - Football , مجله مراحم ,  سایت مراحم , هواداران فوتبال ,  تماشاچیان لخت  ,  تماشاگران لخت در ورزشگاه , تماشاگران عجیب و غریب در فوتبال , هواداران برهنه , عکس های تماشاگران دختر  , عکس های تماشاگران لخت در ورزشگاهAudience - Football , مجله مراحم ,  سایت مراحم , هواداران فوتبال ,  تماشاچیان لخت  ,  تماشاگران لخت در ورزشگاه , تماشاگران عجیب و غریب در فوتبال , هواداران برهنه , عکس های تماشاگران دختر  , عکس های تماشاگران لخت در ورزشگاهAudience - Football , مجله مراحم ,  سایت مراحم , هواداران فوتبال ,  تماشاچیان لخت  ,  تماشاگران لخت در ورزشگاه , تماشاگران عجیب و غریب در فوتبال , هواداران برهنه , عکس های تماشاگران دختر  , عکس های تماشاگران لخت در ورزشگاهAudience - Football , مجله مراحم ,  سایت مراحم , هواداران فوتبال ,  تماشاچیان لخت  ,  تماشاگران لخت در ورزشگاه , تماشاگران عجیب و غریب در فوتبال , هواداران برهنه , عکس های تماشاگران دختر  , عکس های تماشاگران لخت در ورزشگاهAudience - Football , مجله مراحم ,  سایت مراحم , هواداران فوتبال ,  تماشاچیان لخت  ,  تماشاگران لخت در ورزشگاه , تماشاگران عجیب و غریب در فوتبال , هواداران برهنه , عکس های تماشاگران دختر  , عکس های تماشاگران لخت در ورزشگاهAudience - Football , مجله مراحم ,  سایت مراحم , هواداران فوتبال ,  تماشاچیان لخت  ,  تماشاگران لخت در ورزشگاه , تماشاگران عجیب و غریب در فوتبال , هواداران برهنه , عکس های تماشاگران دختر  , عکس های تماشاگران لخت در ورزشگاهAudience - Football , مجله مراحم ,  سایت مراحم , هواداران فوتبال ,  تماشاچیان لخت  ,  تماشاگران لخت در ورزشگاه , تماشاگران عجیب و غریب در فوتبال , هواداران برهنه , عکس های تماشاگران دختر  , عکس های تماشاگران لخت در ورزشگاهAudience - Football , مجله مراحم ,  سایت مراحم , هواداران فوتبال ,  تماشاچیان لخت  ,  تماشاگران لخت در ورزشگاه , تماشاگران عجیب و غریب در فوتبال , هواداران برهنه , عکس های تماشاگران دختر  , عکس های تماشاگران لخت در ورزشگاه
Audience - Football , مجله مراحم ,  سایت مراحم , هواداران فوتبال ,  تماشاچیان لخت  ,  تماشاگران لخت در ورزشگاه , تماشاگران عجیب و غریب در فوتبال , هواداران برهنه , عکس های تماشاگران دختر  , عکس های تماشاگران لخت در ورزشگاهAudience - Football , مجله مراحم ,  سایت مراحم , هواداران فوتبال ,  تماشاچیان لخت  ,  تماشاگران لخت در ورزشگاه , تماشاگران عجیب و غریب در فوتبال , هواداران برهنه , عکس های تماشاگران دختر  , عکس های تماشاگران لخت در ورزشگاه
 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:عکس های جالبزیر موضوعات : ورزشي

در کنسرت بنیامین در برج میلاد چه گذشت؟ +تصاویر

بنیامین بهادری به همت موسسه «پیام» به مدیریت «غلام و شاهین ترابی» و مدیریت اجرایی «رسول ترابی» در تهران روی صحنه رفت و این بار در کنسرتی پر از ایده و برنامه‌ریزی شده توانست دوستدارانش را غافلگیر کند و در این بین برخی نواقص برنامه نیز مزید بر علت شد تا از زاویه ای جدید به این برنامه و حواشی اش بپردازدیم.

 

 

benyamin (66)

 

حاشیه نگاری از این کنسرت را می خوانید:

مجله مراحم: * پرده های سفید بزرگ تمام صحنه را پوشانده اند و در حالی که نوازنده ها و بنیامین در حال تست صدا هستند، تنها سه نفر از اعضای حراست سالن اجازه ورود به سالن را پیدا کرده اند و بنیامین از مدیر برنامه هایش خواسته که در هنگام تست صدا کسی در سالن نباشد. همه پشت پرده های سفید سالن در حال آخرین مراحل تست صدا هستند و این در حالی ست که ساعت حوالی ۱۸:۳۰ دقیقه است و مردم زیادی در بیرون سالن در انتظار ورود به داخل سالن محل برگزاری برنامه هستند. این یکی از بحران های همیشگی کنسرت های پاپ در کشور است که بواسطه تحویل دیر هنگام سالن برای تست صدا و انجام امور اولیه و طراحی صحنه، معمولا مشکلات ایجاد می شود و به قانونی نانوشته تبدیل شده است. فکرش را بکنید جمعیت بیرون سالن مشغول شنیدن تست صدای کنسرتی هستند که برایش غش و ضعف کرده اند! ساعت ۱۸:۵۰ دقیقه… صدای من را از سالن میلاد نمایشگاه بین المللی می شنوید.

 

* بالاخره اجازه ورود داده می شود. مردم بیرون از سالن در حالی که انرژی فوق العاده ای دارند، هلهله کنان وارد سالن می شوند. کافی است نوری در سالن انداخته شود یا چراغی خاموش شود تا همه ببینند انرژی حاضران چقدر بالاست. بنیامین از محوطه بالای اتاق بک استیج زیر چشمی سالن را تحت نظر دارد مشخص است که برای این اجرا برنامه ریزی ویژه ای را انجام داده است.

 

*هیچکس نفهمیده که بنیامین و گروهش روی صحنه آمده اند. پرده توری سفید جلوی سن را گرفته و نوازنده ها پشت سازهایشان قرار گرفته اند. یک تیر چراغ برق با لامپی روشن، یک کیوسک تلفن همگانی زرد رنگ، یک دست مبل کلاسیک با آینه و شمعدان و عکس سه در چهار همسر بنیامین روی آینه و میزی با چند فنجان قهوه دکور برنامه را تشکیل داده اند. بنیامین با استایلی جدید و شلوار پارچه ای و کت و البته پوتین هایی چرمی و بلند روی صحنه رفت. استایلی متفاوت تر از آنچه تا به حال از او دیده ایم. او بندهای پوتین هایش را محکم بسته و حالا بعد از قطعه ای انرژیک و بی کلام شروع به خواندن می کند. پارت دوم قطعه اول که می رسد، «مستانه مهاجر» و چند نفر دیگر در جلوی سن به یک باره همه پرده ها را پائین می کشند و همزمان نور روی صحنه هم روشن می شود تا شروع جالب کنسرت بنیامین با این سبک و سیاق باشد.

 

* پوتین های بنیامین مهم ترین بحث در گرفته در سالن است. او در اولین صحبت هایش می گوید: «من در همه شهرها و استانهای ایران برنامه داشته ام. ولی کنسرت های تهران همیشه یک جور دیگر است. انرژی کنسرت در بقیه جاهای ایران همیشه بالا و عجیب بوده و برای من ولی هیچ جا مثل تهران خاکش بگیر نیست.»

 

* هفته عشق، آی تو، چشمای رنگی، عاشق شدم و … قطعاتی هستند که یکی پس از دیگری اجرا می شوند. بنیامین در اکثر لحظات دست راستش در جیبش است و نشان می دهد که اعتماد به نفس بالایی دارد. که واقعا هم دارد… او پایه میکروفن را چند باری جا به جا می کند و صدای ویولن «نیما وارسته» در قطعه «عاشق شدم» در سالن می پیچد. همه دنبال ویولونیست می گردند و دل خیلی ها می گیرد. بنیامین با گرفتن ژست ویژه ویولونیست ها نشان می دهد که حواسش هست که نیما نیست… صدای ویولون پخش می شود و داغ نیما برای خیلی ها تازه می شود. بنیامین باهوش است. می داند کجا و چطور بدون هیچ حرف و تصویری حرفش را بزند. حتی با گرفتن یک ژست هم می شود خیلی حرفها را زد. باور میکنید؟

 

*«حال همه تهرانی ها خوبه؟». بنیامین این را می گوید و «چندمتر مکعب عشق» و «تنگ غروب» را می خواند. یادم هست بنیامین یک بار گفته بود : اجرای «لایو – سکوئنس» همه جای دنیا اتفاقی عرف و رایج است. مشخصا میزان «لایو» بودن موسیقی برخی از قطعات کنسرت در کمترین حالت ممکن است. بنیامین بیشتر حواسش به «شو» و حرکات نمایشی برنامه است و جمعیت هم که همراه… سلو نوازی های گیتارالکتریک و البته هنرنمایی «علیرضا میر آقا» از نقش بالای نوازنده های گروه در اجرای برخی قطعات حکایت دارند و البته مدیریت خوب «علی منصوری» رهبر ارکستر گروه.

 

* «تو خود عشقی خود عشق»، «خاطره ها» و «میدونم یه وقتایی» قطعات بعدی بنیامین هستند. با گذشت چیزی حدود ده سال از انتشار «دنیا دیگه مثل تو نداره» هنوز هم مهم ترین قطعه و پرطرفدارترین اثر بنیامین همین اثر است که به قول خودش با آن همیشه سقف سالن نمایشگاه چند شکاف جدید برمی دارد. حالا نوبت به یک غافلگیری بزرگ رسیده. کسی که هیچ کس فکرش را هم نمی کرد و مثل گذشته همه منتظر بودند که بنیامین در انتهای قطعه « میدونم یه وقتایی»، یهو و بدون هیچ فاصله ای بزند به «ای الهه ناز». ولی او این بار به یک باره و با پخش همزمان تصاویری از «مرتضی پاشایی»، بدون ارکستر و در فضایی پر از اندوه و اشک «یکی هست» را خواند تا خیلی ها با دیدن تصاویر پاشایی و فضای عجیب سالن به گریه بیفتند و «یکی هست» را با صدایی گرفته با بنیامین همخوانی کنند. این بخش یکی از زیباترین بخش هایکنسرت بنیامین در شامگاه گذشته بود.

 

* عشق احساسه، لکنت، قهوه و اشتباه من قطعات بعدی بنیامین بودند و «آی نسیم» با نمایش عکسی سه در چهار روی آینه و شمعدان روی صحنه باعث شد بار دیگر تراژدی بنیامین یاد خیلی ها بیفتد. بنیامین در انتهای این قطعه گفت: «این قطعه رو کمتر توی کنسرت ها می خونم. ولی امروز چون تولدش بود خوندم. امیدوارم غمگین تون نکرده باشم.»

 

* حالم بده، آخ عزیزم و چند قطعه دیگر قطعات انتهای برنامه هستند و بنیامین این بار خودش شخصا به معرفی اعضای گروهش می پردازد: آلبن بارسخیان، استیو آوانسیان، آرش سعید، محمد موجرلو، علیم نصوری، علیرضا میر آقا. سلیم احمدی (مدیر برنامه های بنیامین)، مستانه مهاجر، شاهین ترابی، کارگردان فیلم چند متر مکعب عشق، بهاره افشاری، مجتبی محرمی، بهروز رهبری فر، مجتبی میرزاجانپور و… دیگر چهره هایی بودند که از سوی بنیامین به حاضرین در سالن معرفی شدند.

 

 

کنسرت برج میلاد

 

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:اخبار موسيقي ، سينما و تلويزيون

دختر بیلیارد باز نابغه ایرانی +عکس

«اکرم محمدی امینی» بیلیارد باز نابغه ایرانی از معدود دخترانی است که در این رشته ورزشی، در سطح ملی فعالیت دارد.

او با ۲۶ سال سن، در رشته هایی چون بسکتبال، شنا، غواصی و نجات غریق هم دارای تجربه است. محمدی امینی، علاقه ی فوق العاده زیادش از کودکی به رشته بیلیارد را عامل جذبش به این رشته می داند. این دختر البرزی در حال حاضر دانشجوی رشته تربیت بدنی است و علیرغم فعالیت تحصیلی، خودش را برای تورنمنت های داخلی و خارجی پیش رو آماده می کند.

برای کسب مدال تمرین می کنم
در مسابقات داخلی موفق به کسب ۲ مدال طلای بانوان در شاخه اسنوکر شدم. در مسابقات خارجی که اخیراً در هند برگزار شد، شرکت داشتم که متاسفانه به دلیل کم تجربگی موفق به کسب مدال نشدم. در حال حاضر سخت در حال تمرین و تلاش هستم و امیدوارم که در آینده بتوانم برای کشورم در مسابقات برون مرزی مدال کسب کنم.

دید مردم به این رشته تغییر کرده است
اکرم محمدی امینی نوع دیدگاه مردم به این رشته را نسبت گذشته متفاوت می داند و می گوید: مردم نسبت به گذشته، آگاهی بیشتری از این رشته دارند و دیدگاه شان با گذشته بسیار متفاوت است. به نظرم بیلیارد جایگاه خود را بین جوانان پیدا کرده است. ما در هر اردوی بین المللی چند ملی پوش خانم داریم که نشان دهنده تغییر وتحول و پیشرفت بانوان در رشته اسنوکر است.

بازی اسنوکر تمرکز می خواهد
فردی که به ورزش بیلیارد علاقه مند است باید یک سری ویژه گی هایی نیز داشته باشد به عنوان مثال بازی اسنوکر نیاز به هماهنگی عصبی-عضلانی بالایی دارد. علاوه بر این فرد باید از لحاظ روحی و روانی آماده و سرحال باشد. ضمن اینکه تمرکز و تمرین بسیار زیاد از لازمه های این رشته است.

بیلیارد در ایران جای پیشرفت دارد
ملی پوش تیم بیلیارد کشورمان با تاکید بر سختی های این ورزش اضافه کرد: من ساعت های زیادی در روز مشغول به تمرین هستم زیرا پیشرفت و کسب موفقیت در بیلیارد مستلزم تمرین بسیار است. رشته بیلیارد در جهان پیشرفت زیادی داشته و رقبای قوی ای داریم. با این وجود بیلیارد در ایران هم جای پیشرفت دارد و ما فاصله زیادی با دیگر رقبا نداریم. در صورت حمایتِ مسئولان می توانیم شاهد کسب مدال و مقام های بین المللی در قسمت بانوان هم باشیم. همانطور که در در قسمت آقایان بزرگان بسیاری داریم که صاحب مدال و مقام می باشند.

بیلیارد ورزش پر هزینه ای است اما…
این بیلیارد باز جوان از حمایت های فدراسیون بولینگ و بیلیارد راضی است و می گوید: خوشبختانه فدراسیون از ملی پوشان به خوبی حمایت می کند. علیرغم هزینه های زیاد این ورزش، مسئولان فدراسیون، چه از لحاظ تامین امکاناتِ سخت افزاری و چه مربی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و از این بابت قدردان زحماتشان هستم. وی از وزارت ورزش می خواهد نگاه شان به رشته ی بیلیارد تغییر کند و به طور حرفه ای به این رشته نگاه کنند. او می گوید: تورنمنت های بین المللی زیادی در سال برگزار می شود که اگر مسئولان توجه بیشتری به این رشته داشته باشند و امکانات مناسبی فراهم کنند، این پتانسیل در بانوان وجود دارد که در این مسابقات مدال های خوش رنگی کسب کنند.

 

اکرم محمدی امینی

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:ورزشي

عکس های خنده‌دار و جالب از نظامی ها

صبر کنید تصاویر بارگذاری شوند

.

.

 

funnier_side_of_army_life_03.jpg

funnier_side_of_army_life_04.jpg

funnier_side_of_army_life_05.jpg

funnier_side_of_army_life_09.jpg

funnier_side_of_army_life_10.jpg

funnier_side_of_army_life_11.jpg

funnier_side_of_army_life_12.jpg

funnier_side_of_army_life_13.jpg

funnier_side_of_army_life_14.jpg

funnier_side_of_army_life_15.jpg

funnier_side_of_army_life_16.jpg

funnier_side_of_army_life_17.jpg

funnier_side_of_army_life_19.jpg

funnier_side_of_army_life_20.jpg

funnier_side_of_army_life_21.jpg

funnier_side_of_army_life_22.jpg

funnier_side_of_army_life_23.jpg

funnier_side_of_army_life_24.jpg

funnier_side_of_army_life_25.jpg

funnier_side_of_army_life_26.jpg

funnier_side_of_army_life_27.jpg

funnier_side_of_army_life_28.jpg

funnier_side_of_army_life_29.jpg

funnier_side_of_army_life_30.jpg

funnier_side_of_army_life_32.jpg

funnier_side_of_army_life_33.jpg

funnier_side_of_army_life_34.jpg

funnier_side_of_army_life_35.jpg

funnier_side_of_army_life_36.jpg

funnier_side_of_army_life_37.jpg

funnier_side_of_army_life_38.jpg

funnier_side_of_army_life_39.jpg

funnier_side_of_army_life_40.jpg

funnier_side_of_army_life_42.jpg

funnier_side_of_army_life_43.jpg

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:عکس های خنده دار

کلیسایی باستانی در میانه یک دره! +تصاویر

 کلیسای مرتبط با پیروان ارتدکس در وادی الغلت، در نزدیکی کرانه باختری رود اردن، در قرن ۵ میلادی و در میانه دره فوق ساخته شده که سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.

مجله مراحم

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:مناطق تفریحی جهان

خودروی جدید ۲۰۱۵ آمریکایی +تصاویر

شرکت آمریکایی اینفینیتی خودروی جدیدی تولید کرده که نام آن Q70L است.

 

مجله مراحم

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:فناوریزیر موضوعات : گزارش تصویری

جنیفر لوپز” بدون آرایش +تصاویر

چند روز پیش، جنیفر لوپز در حالیکه می دانست عکاسان بسیاری در اطراف محل اقامتش در نیویورک حاضر هستند، کاملا ساده و بی آرایش به خیابان رفت.

مجله مراحم:
بسیاری از رسانه های دنیا این تصاویر را به همراه تمجید از شجاعت جنیفر لوپز منتشر کرده اند و گروهی با تیترهایی همچون محال است بشناسیدش، طرفداران لوپز را به دیدن تصاویر بی  آرایش ستاره دعوت کرده اند.

 Jennifer Lopez expensive car + pictures٬ جنیفر لوپز٬ عکس های جنیفر لوپز٬ عکس های لختی جنیفر لوپز٬ ماشین لوکس و گرانقیمت جنیفر لوپز + تصاویر , بیوگرافی جنیفر٬ تصاویر جنیفرلوپز٬ جنیفر٬ جنیفر لوپز٬ جنیفرلوپز٬ زندگینامه جنیفرلوپز٬ عکس جدید جنیفرلوپز٬ عکس جنیفر٬ عکس جنیفرلوپز٬ عکس جنیفرلوپز 2013٬ عکس سکسی جنیفر٬ عکس شوهر جنیفرلوپز٬ عکس های 2014 جنیفر لوپز٬ عکس های کودکی و نوجوانی جنیفر لوپز٬ عکس های کودکی و نوجوانی جنیفرلوپز٬ عکسهای جنیفر لوپز٬ عکسهای جنیفرلوپز٬ عکسهای زمان کودکی جنیفرلوپز ,   آدرس سایت جنیفر لوپز٬ بیوگرافی جنیفر لوپز٬ تصاویر جدید جنیفر لوپز٬ جنیفر لوپز٬ جنیفر لوپز بدون آرایش٬ جنیفرلوپز٬ زندگینامه جنیفر لوپز٬ سایت جنیفر لوپز٬ شوهر جنیفر لوپز٬ عکس جالب بدون آرایش از جنیفر لوپز٬ عکس جنیفر لوپز بدون آرایش٬ عکس شوهر جنیفر لوپز٬ عکس نامزد جنیفر لوپز٬ عکس های جالب بدون آرایش از جنیفر لوپز٬ عکس های جنیفر لوپز بدون آرایش٬ عکسهای جالب جنیفر لوپز٬ عکسهای جنیفر لوپز٬ عکسهای داغ جنیفر لوپز٬ نامزد جنیفر لوپزJennifer Lopez expensive car + pictures٬ جنیفر لوپز٬ عکس های جنیفر لوپز٬ عکس های لختی جنیفر لوپز٬ ماشین لوکس و گرانقیمت جنیفر لوپز + تصاویر , بیوگرافی جنیفر٬ تصاویر جنیفرلوپز٬ جنیفر٬ جنیفر لوپز٬ جنیفرلوپز٬ زندگینامه جنیفرلوپز٬ عکس جدید جنیفرلوپز٬ عکس جنیفر٬ عکس جنیفرلوپز٬ عکس جنیفرلوپز 2013٬ عکس سکسی جنیفر٬ عکس شوهر جنیفرلوپز٬ عکس های 2014 جنیفر لوپز٬ عکس های کودکی و نوجوانی جنیفر لوپز٬ عکس های کودکی و نوجوانی جنیفرلوپز٬ عکسهای جنیفر لوپز٬ عکسهای جنیفرلوپز٬ عکسهای زمان کودکی جنیفرلوپز ,   آدرس سایت جنیفر لوپز٬ بیوگرافی جنیفر لوپز٬ تصاویر جدید جنیفر لوپز٬ جنیفر لوپز٬ جنیفر لوپز بدون آرایش٬ جنیفرلوپز٬ زندگینامه جنیفر لوپز٬ سایت جنیفر لوپز٬ شوهر جنیفر لوپز٬ عکس جالب بدون آرایش از جنیفر لوپز٬ عکس جنیفر لوپز بدون آرایش٬ عکس شوهر جنیفر لوپز٬ عکس نامزد جنیفر لوپز٬ عکس های جالب بدون آرایش از جنیفر لوپز٬ عکس های جنیفر لوپز بدون آرایش٬ عکسهای جالب جنیفر لوپز٬ عکسهای جنیفر لوپز٬ عکسهای داغ جنیفر لوپز٬ نامزد جنیفر لوپز

.

.

و عکس ۲۰۱۵ او با آرایش

Jennifer Lopez expensive car + pictures٬ جنیفر لوپز٬ عکس های جنیفر لوپز٬ عکس های لختی جنیفر لوپز٬ ماشین لوکس و گرانقیمت جنیفر لوپز + تصاویر , بیوگرافی جنیفر٬ تصاویر جنیفرلوپز٬ جنیفر٬ جنیفر لوپز٬ جنیفرلوپز٬ زندگینامه جنیفرلوپز٬ عکس جدید جنیفرلوپز٬ عکس جنیفر٬ عکس جنیفرلوپز٬ عکس جنیفرلوپز 2013٬ عکس سکسی جنیفر٬ عکس شوهر جنیفرلوپز٬ عکس های 2014 جنیفر لوپز٬ عکس های کودکی و نوجوانی جنیفر لوپز٬ عکس های کودکی و نوجوانی جنیفرلوپز٬ عکسهای جنیفر لوپز٬ عکسهای جنیفرلوپز٬ عکسهای زمان کودکی جنیفرلوپز ,   آدرس سایت جنیفر لوپز٬ بیوگرافی جنیفر لوپز٬ تصاویر جدید جنیفر لوپز٬ جنیفر لوپز٬ جنیفر لوپز بدون آرایش٬ جنیفرلوپز٬ زندگینامه جنیفر لوپز٬ سایت جنیفر لوپز٬ شوهر جنیفر لوپز٬ عکس جالب بدون آرایش از جنیفر لوپز٬ عکس جنیفر لوپز بدون آرایش٬ عکس شوهر جنیفر لوپز٬ عکس نامزد جنیفر لوپز٬ عکس های جالب بدون آرایش از جنیفر لوپز٬ عکس های جنیفر لوپز بدون آرایش٬ عکسهای جالب جنیفر لوپز٬ عکسهای جنیفر لوپز٬ عکسهای داغ جنیفر لوپز٬ نامزد جنیفر لوپز

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:تصاویر هنرمندان

» مسابقات دختران سپاه پاسداران (تصاویر)

مراسم افتتاحیه چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی بانوان سپاه پاسداران،با حضور رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور، و معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

 

 

چهاردهمین جشنواره ورزش قهرمانی سپاه پاسداران اسلامی به مناسبت پیروزی انقلاب با حضور هزار نفر از ورزشکاران خواهران پاسدار در پنج رشته ورزشی والیبال، دارت، تیراندازی، شنا و آمادگی جسمانی در مجموعه فرهنگی پنجم آذر افتتاح شد.

 

 

 
این جشنواره با حضور رباب شهریان معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان، اصلانی رییس بسیج جامعه زنان و جمعی از مسوولین ورزش سپاه پاسداران آغاز شد.
 
 
 
 
 
(تصاویر) مسابقات قهرمانی بانوان سپاه
 
(تصاویر) مسابقات قهرمانی بانوان سپاه
 
(تصاویر) مسابقات قهرمانی بانوان سپاه
 
مجله مراحم
 
(تصاویر) مسابقات قهرمانی بانوان سپاه
 
(تصاویر) مسابقات قهرمانی بانوان سپاه
 
(تصاویر) مسابقات قهرمانی بانوان سپاه
 
(تصاویر) مسابقات قهرمانی بانوان سپاه
 
(تصاویر) مسابقات قهرمانی بانوان سپاه
 
(تصاویر) مسابقات قهرمانی بانوان سپاه
 
(تصاویر) مسابقات قهرمانی بانوان سپاه
 
(تصاویر) مسابقات قهرمانی بانوان سپاه
 
(تصاویر) مسابقات قهرمانی بانوان سپاه
 
(تصاویر) مسابقات قهرمانی بانوان سپاه
 
(تصاویر) مسابقات قهرمانی بانوان سپاه
 
(تصاویر) مسابقات قهرمانی بانوان سپاه
 

 

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:خبرهای ایرانزیر موضوعات : گزارش تصویری

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد