پاچه خواری در ملاعام (عکس)

درج تبریک شهاب مرادی برای نوه دار شدن حدادعادل در صفحه اول روزنامه همشهری !

 

 

مجله مراحم

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:خبرهای ایران

۱۲۰ هزار مرغ در قزوین تلف شد (تصاویر)

 دراولین ساعات بامداد شنبه بیش از ۱۲۰ هزار قطعه مرغ در ۴ مرغداری شهرستان تاکستان و قزوین ظرف چند ساعت تلف شدند.

 

 

785469

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:حوادث

داعش یک نظامی ایران را به شهادت رساند +عکس

سیدرضا حسینی مقدم، در شهر سامرا به به دست داعش به شهادت رسید.

گلی دیگر در در سامرا پرپر شد+عکس

مجله مراحم: این شهید بزرگوار برای مقابله با تروریست‌های تکفیری و داعش در شهر سامرا و در جوار مرقد مطهر امام عسکری(ع) به شهادت رسیده است.

 

گلی دیگر در در سامرا پرپر شد+عکس

 

«محمد رضا حسینی مقدم» از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در دفاع از حرم مطهر امامین عسکریین(ع) و درگیری با تروریست‌های تکفیری داعش به شهادت رسیده است.

 

طبق وصیت این شهید والامقام در قبرستان وادی السلام شهر نجف اشرف به خاک سپرده شد.

جمهوری اسلامی ایران بار‌ها تاکید کرده در اقدامات نظامی در عراق و سوریه مشارکت نخواهد کرد اما همچنان به ارائه مشاوره دفاعی و ارسال کمک‌های انسان دوستانه به این دو کشور در مبارزه با داعش ادامه می‌دهد.

ایران از‌‌ همان آغاز پیشروی‎های داعش در عراق نسبت به بسیج فوری نیروهای مردمی در این کشور اقدام کرد و شماری از جوانان ایرانی نیز به صورت داوطلب در جنگ با تکفیری‌ها و دفاع از مقدسات اسلامی به عراق رفته‌اند.

پیش  از این شهدایی مانند شهید تقوی که مستشار نظامی ایران در سامرا بود توسط تک تیراندازان داعشی در شهر سامرا در دفاع از حرم امام حسن عسکری(ع) به شهادت رسیده بودند.

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:خبر های سیاسی

کار عجیب یک دختر چینی برای درمان برادر سرطانی اش +تصاویر

 ایستگاه قطار شهری چند روز قبل شاهد حضور دختر ۲۴ ساله ای بود که با پوشش سفید لباس عروسی دربدر بدنبال فردی می گشت که حاضر شود هزینه درمان برادر سرطانی اش را پرداخت نماید و او در عوض خودش را به عقد او دراورد.

 

 

 

 

مجله مراحم: در مورخه ۲۴ ژانویه ایستگاه قطار کانمینگ شاهد حضور دختر جوان ۲۴ ساله ای بود که با پوشیدن لباس سفید عروسی در میان سیل جمعیت به دنبال فردی می گشت که حاضر باشد در ازای پرداخت هزینه درمان برادرش با او ازدواج نماید.

 

 

 دختری که برای هزینه درمان برادرش با لباس عروس در ایستگاه قطار حاضرشد

 

 

خانم هوانگ شیجو اهل زیجین از توابع ایالت گوئیزو چین با درد دست داشتن پلاکارد سعی داشت هر طور شده هزینه درمان برادر سرطانی خود را جور نماید. به همین خاطر با پوشیدن لباس عروسی در ایستگاه قطار حاضر شد. .در میان بهت و حیرت شهروندان روی پلاکارد نوشته شده بود حاضر است هر کسی که بتواند هزینه درمان برادرش را بپردازد با او در همان لحظه روانه محضر شده و عقد نمایند.

 

 

دختری که برای هزینه درمان برادرش با لباس عروس در ایستگاه قطار حاضرشد

 

 

خانم هوانگ می گوید قبلا با تلاش بسیار توانسته ۳۰۰ هزار یوان قرض بگیرد و هزینه پیوند استخوان برادرش نماید. اما مشکل بوجود می اید و تصلب بافتها رخ می دهد. وی می افزاید هم اکنون پزشکان ۳۰۰ هزار یوان دیگر جهت درمان برادرش درخواست نموده اند اما خانواده قادر به تامین هزینه نیست.

 

 

 همین خاطر خانم با ظاهر شدن در مکان عمومی سعی دارد به هر وسیله شده فردی را بیابد که هزینه را متقبل شود. وی می گوید افرادی که حاضرند در این امر همکاری نمایند می توانند به بیمارستان Kunming People’s Liberation Army General Hospital مراجعه نمایند. وی در پایان می افزاید نام برادرش هوانگ شیجائو است و نام دکترش لی یو می باشد.

 

 

 

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:خبرهای جهان

اهواز تاریک شد! بارش شدید خاک از آسمان (تصاویر)

گرد و غبار در خوزستان صبح یکشنبه رکود زد و اهواز در تاریکی فرو رفت.

گرد و غباری که اهواز را در بر گرفت آنقدر شدید است که به نظر می رسد شدت آن در سال های اخیر بی سابقه بوده و هم اکنون مردم برای تردد در این فضا با مشکل دید مواجه شده اند. 

 
وضع هوای اهواز به گونه ای است که خودروها حتی روبروی خود را مشاهده نمی کنند و مجبور به روشن کردن چراغ شده اند. خیابان های اهواز تقریبا خالی از مردم است و به خانه های خود پناه آورده اند هر چند شدت گرد و غبار باعث نفوذ گرد و غبار به داخل خانه ها هم شده است. همچنین پل های رودخانه کارون در اهواز از فاصله ۱۰۰ متری هم دیده نمی شوند. بی شک شدت گرد و غبار امروز اهواز که منشا داخلی دارد به گونه ای است که ماسک مشکل را حل نمی کند. 

 

 

 

گرد و غبار در خوزستان 

تعطیلی مدارس و ادارات 11 شهر خوزستان به دلیل گرد و خاک (+عکس)تعطیلی مدارس و ادارات 11 شهر خوزستان به دلیل گرد و خاک (+عکس)تعطیلی مدارس و ادارات 11 شهر خوزستان به دلیل گرد و خاک (+عکس)

 

اردن، داعش را بمباران کرد +تصاویر

جنگنده‌های اردن در یک عملیات گسترده که با رمز «شهیدمعاذ» آغاز شد، مواضع، پایگاه‌های آموزش نظامی و مخازن اسلحه این گروه را به شدت بمباران کردند.

مجله مراحم: طبق بیانیه ارتش اردن که از تلویزیون رسمی این کشور پخش شد، در این عملیات بیش از ۳۰ جنگنده شرکت کردند.
ارتش اردن طی بیانیه که آن را «مهم» توصیف کرد، اعلام کرد، به تلافی خون «معاذ» جنگنده‌های اردن پایگاه‌ها، مخازت اسلحه، مراکز آموزشی و دیگر مخفی گاههای این گروه «تروریستی» را مورد هدف قرار دادند و آن‌ها را نابود کردند.
بیانیه ارتش اردن اعلام کرد، تمام جنگنده‌های اردن پس از انجام عملیات سالم به پایگاه‌های خود برگشتند.
طبق این بیانیه عملیات ساعت ۱۱ صبح روز پنجشنبه به وقت محلی انجام شد. این عملیات به تلاقی «جنایت» سوزاندن خلبان اسیر اردنی توسط داعش صورت می‌گیرد.
ارتش اردن در بیانیه خود خطاب به گروه داعش گفت: «این آغاز جنگی بی‌امان علیه شماست از این پس خواهید فهمید که اردنی‌ها چه کسانی هستند».
در بیانیه همچنین تاکید شده که ارتش اردن تا ریشه کن کردن تندروی و نابودی کامل آن به عملیات خود ادامه خواهد داد.
روز گذشته پدر خلبان کشته شده اردنی، به نقل از ملک عبدالله دوم پادشاه این کشور که برای تسلیت و شرکت در مراسم عزاداری آن‌ها در استان کرک رفته بود، گفت: «امروز ۳۰ جنگنده اردنی مواضع حساس و پایگاه‌های آموزشی داعش را بمباران کردند».
ارتش اردن تاکید کرد «این عملیات برای ریشه کن کردن این سازمان تروریستی، و نابودی «شرارت» در همه مخفیگاهای جنایتکاران آغاز شده است. ما با مردم اردن عهد می‌بندیم که جنایتکاران به جزای اعمال شان خواهیم رساند تا امنیت و صلح را برای مردم ما تضمین شود. جنایتکاران داعش بدانند که بهای تک تک موهای بدن شهید قهرمان معاذ کساسبه را خواهند پرداخت».
تلویزیون دولتی اردن شب گذشته پس از بیانیه ارتش صحنه‌هایی از عملیات و پرواز جنگنده‌های این کشور برای بمباران مواضع داعش را پخش کرد.
 
 
 
 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:خبر های سیاسی

داعش برای کشتن اردنی ها جایزه می دهد/ نیم کیلو طلا برای هر نفر

داعش برای کشتن اردنی ها جایزه می دهد/ نیم کیلو طلا برای هر نفر

گروه تروریستی داعش اعلام کرد به هرکسی که یکی از خلبانان و یا فرماندهان اردنی شرکت کننده در ائتلاف را به قتل برساند، صد سکه طلا، معادل ۴۲۵ گرم طلای ۲۱ عیار جایزه می دهد. اغلب هزینه های گروه های تکفیری را شیوخ عرب تامین می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تکفیری های داعش که از دو ماه پیش با نمایش گذاشتن تجهیزات و پوشاک جدید و مدرن خود، نشان دادند که باوجود تمام ادعاهای سیاسی و تشکیل ائتلاف رسانه ای، پشتیبانی حامیانشان از آنها همچنان ادامه دارد، امروز با تعیین جایزه های طلایی برای اعضای خود، ثابت کردند که از نظر مالی نیز، به خوبی حمایت می شوند و از شیوخ ثروتمند خود، چک های سفید دریافت کرده اند.

شورای پول و اعتبار تکفیری ها با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد، به هر کسی که یکی از خلبان ها یا کمک خلبان و یا افسران ارتش اردن و دیگر شرکت کنندگان در ائتلاف تبلیغاتی امریکا را بکشد، مبلغ صد دینار خلافت و یا معادل آن، دلار و یورو و یا هر ارز و کالای دیگری که بخواهد، پاداش می دهند.

اطلاعیه داعش

داعش برای کمک به جایزه بگیران، فهرستی از خلبان ها و کمک خلبان های اردنی را با درجه و محل سکونت آنها منتشر کرده است.

فهرست خلبنانان اردن

فهرست خلبان های اردنی

سکه های داعش چندی پیش در یکی از کشورهای نزدیک ضرب شد، و هر دینار آن از 4 و 25 صدم گرم طلای 21 عیار ساخته شده که صد دینار آن از نظر وزنی، معادل 425 گرم طلا می شود. البته سکه های خلیفه، مشتریان زیادی در میان کلکسیونرهای ثروتمند غربی و عربی دارد و همین موضوع، قیمت آنها را بیشتر از طلای موجود در آن کرده است.

درهم داعش

* یک درهم داعش، دو گرم نقره

هزینه های داعش، از حقوق و دستمزد اعضا و مرتبطین گرفته تا اسلحه و پوشاک و تجهیزات کوماندوئی و تویوتاهای مدل سال، توسط شیوخ ثروتمند وهابی تامین می شود. ضمن اینکه تجهیزات رسانه ای، مخابراتی و تبلیغاتی و حتی ضرب همین سکه های طلا را یکی از کشورهای نزدیک داعش بر عهده گرفته است. سلاح ها و لباس های موجود در تصاویر منتشر شده از داعش، در پادگان های قدیمی عراق و سوریه وجود ندارد و امکانات رسانه ای، از چاپخانه ها گرفته تا مراکز صوتی و تصویری عراق و سوریه، حتی در دمشق و بغداد نیز به پای تجهیزات پیشرفته و به روز داعش نمی رسد

محل دقیق فیلم برداری داعش مشخص شد/ تصویر بردار، یک انگلیسی است

محل دقیق فیلم برداری داعش مشخص شد/ تصویر بردار، یک انگلیسی است

با اطلاعات اهالی شهر رقه سوریه و تطبیق آن با تصاویر ماهواره ای، مشخص شد که محل تصویربرداری آتش زدن خلبان اردنی یکی از ساختمان های دولتی رقه بوده است. همچنین فابیو بوکاس، یکی از تروریستهای انگلیسی، تصویربردار این نمایش بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رسانه های سوریه ای با استفاده از اطلاعات اهالی شهر رقه و تطبیق تصاویر داعش با تصاویر ماهواره ای، محل دقیق تصویربرداری و اجرای نمایش منزجر کننده آتش زدن خلبان اردنی را مشخص کردند.

ساکنان شهر رقه تاکید کردند که ساختمان به نمایش در آمده در فیلم داعش، یکی از ساختمان های بزرگ دولتی است که چندین بار جنگنده های ائتلاف آن را بمباران کرده اند. با این حال، برای اهالی شهر قابل شناسایی است و اغلب اهالی، با دیدن فیلم داعش اذعان کردند که اینجا ساختمان امنیت داخلی رقه است.

داعش تلاش زیادی برای فاش نشدن محل دقیق حضور نیروها و تجهیزاتش می کند و بارها در این باره به تروریست هایی که فعالیت اینترنتی دارند هشدار داده است.

داعش برای حفاظت از اطلاعات و لو نرفتن مکان اعضای خود از طریق تصاویر منتشر شده در تویتر، آموزش های ویژه ای در نظر گرفته و دیروز حتی اعلام کرد هنگام اذان، کسی از خود و یا دیگران عکس نگیرد. چراکه با محاسبه زمان و اندازه و جهت سایه ها می توان مختصات جغرافیایی محل را شناسایی کرد.

محل دقیق سوزاندن خلبان اردنی

* تکفیری ها، اسیر خود را مجبور به قدم زدن و تماشا کردن بخش هایی از ساختمان بمباران شده کردند که تصاویر مربوط به این اقدام، باعث مشخص شدن مکان فیلمبرداری شد.

 

فیلم بردار داعش

پس از انتشار فیلم این جنایت، برخی از تروریست های داعش از فابیو بوکاس، یکی از تروریست های انگلیسی اهل لندن بخاطر مشارکت در تصویربرداری سوزاندن معاذ الکساسبه تشکر کردند. البته این تکفیری، نام فابیو بوکاس را اشتباه نوشته است.

داعش پدر و پسر عراقی را سر برید

۲عضو یک خانواده عراقی، به جرم همکاری با نیروهای ارتش به دست جلادان سیاه‌پوش داعش سر بریده شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل ازابنا، تروریست‌های تکفیری داعش که روز سه‌شنبه با به آتش کشیدن «معاذ الکساسبه» خلبان اردنی، همه تعالیم اسلامی را که داعشی‌ها با آنها بیگانه هستند زیر پا نهادند؛ روز پنج‌شنبه هم یک پدر و پسر عراقی را سر بریدند.

داعش پدر و پسر عراقی را سر برید
این گروه تکفیری به منطقه‌ای که آن را «ولایت شمال بغداد» خود می‌خواند، اعلام کرد 2عضو یک خانواده عراقی را به جرم همکاری با نیروهای ارتش عراق اعدام کرده است.

 

جنایات داعش

براساس اعلام گروه تروریستی داعش، «جمعه مرعی سلمان الحبوسی» و پسرش «مصطفی جمعه مرعی الحبوسی» به همکاری با نیروهای عراقی اعتراف کرده‌اند و مجازات سر بریدن برای آنها درنظر گرفته شده است.

در تصاویر منتشر شده از سوی این گروه تکفیری پدر و پسر عراقی با چشم‌ و دست‌های بسته در منطقه‌ای در شمال بغداد توسط جلادان سیاه‌پوش داعش سر بریده شدند.

داعش پدر و پسر عراقی را سر برید

 داعش که برای ارعاب مردم مناطق تحت کنترل خود در کشتار اسیران و بازداشت شدگان از شیوه‌های اعدام با شلیک گلوله، جدا کردن سر‌ از تن‌‌ و پرتاب کردن از بلندی‌ها و سنگسار کردن استفاده می‌کنند با به آتش کشیدن «معاذ الکساسبه» خلبان اردنی صحنه جدیدی از تروریسم تکفیری به نمایش گذاشت.
داعش پدر و پسر عراقی را سر برید
شیوه‌های جنایتکارانه این گروه تروریستی که به دروغ و فریب با عنوان «دولت اسلامی» صورت می‌گیرد فرا‌تر از حد تصور آدمی است.

 

 

سایت شیعه آنلاین بخاطر بدحجابی ۲۴ ساعت تعطیل شد +عکس

مجله ستاره: سایت شیعه آنلاین در اقدامی عجیب و برای اعتراض به بدحجابی عکسی از بانوان بدحجاب! را روی سایت خود منتشر کرد و نوشت:در اعتراض به وضعیت فعلی حجاب پایگاه خبری شیعه آنلاین به مدت ۲۴ ساعت تعطیل می باشد. 

 

تعطیلی شیعه‌ آنلاین به دلیل بد حجابی ! + عکس

 

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:خبرهای ایران

سایت “خبرنامه صادق” توسط داعش هک شد +عکس

پایگاه خبری تحلیلی «خبرنامه صادق» به آدرس(isunews.ir) که توسط جمعی از دانش آموختگان دانشگاه امام صادق(ع) مدیریت می شود و از طریق آن به انتشار اخبار مربوط به اساتید، دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه امام صادق علیه السلام می پردازد، صبح امروز توسط اعضای گروهک تروریستی داعش هک شد.

مجله مراحم: بر اساس این گزارش، صبح امروز محتوای سایت از دسترس کاربران خارج شد و تصویری از پرچم گروهک تکفیری داعش نمایش داده شد که مسئولیت این اقدام را به عهده گرفته است.
این گروه هکر خود را از کشور الجزایر معرفی کرده اند.

 
resized_892404_836
 

گفتنی است که عمده مطالب خبرنامه صادق به بازنشر آثار و دیدگاه های اساتید و دانش آموختگان دانشگاه امام صادق(ع) اختصاص دارد و در میان آنها یادداشت ها و گفتگوهایی نیز در ارتباط با گروهک تکفیری داعش وجود داشت.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که خبرنامه صادق چندی پیش و پس از ماجرای تروریستی در سیدنی به انتشار گزارشاتی در خصوص «هارون مونس» پرداخت و چهره این عضو گروه داعش را افشا و بر ملا کرد.

لازم به ذکر است سال گذشته نیز پایگاه هیات میثاق با شهدای بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) مورد حمله گروهک تکفیری قرار گرفت و مدتی از دسترس کاربران خارج شد.

با تلاش همکاران محتوای سایت خبرنامه صادق که در خلال این اتفاق از بین رفته بود مجدداً در دسترس کاربران قرار گرفت و سایت هم اکنون در حال بازسازی است.

خبرنامه صادق همچنان که پیش از این تصریح کرده است، هیچ وابستگی به دانشگاه امام صادق(ع) ندارد و اخبار و مواضع رسمی دانشگاه از طریق سایت آن (www.isu.ac.ir) قابل دسترسی است.

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:خبرهای ایران

گریه نخست وزیر ژاپن برای خلبان اردنی +تصاویر

نخست وزیر ژاپن در سخنانی در پارلمان ژاپن افزود: من وقتی شنیدم معاذ الکساسبه به طرز وحشتناکی زنده سوزانده شده است یک احساس شدید خشم و نفرت پیدا کردم.

 

وی تصریح کرد: این یک اقدام وحشیانه است و من آن را به شدت محکوم می‌کنم.

شینزو آبه همچنین با دولت و مردم اردن ابراز همدردی و همبستگی کرد و گفت ژاپن تلاش خود را برای حمایت از بشریت در منطقه افزایش خواهد داد.

وی گفت: ژاپن تسلیم تروریسم نخواهد شد و من مصمم هستم از طریق همکاری با جامعه بین المللی به تعهدات خود درخصوص مقابله با تروریسم عمل کنم.

مجله ستاره : گروه تروریستی داعش که در کمتر از دو هفته «هارونا یوکاوا»، «کنجی گوتو» دو تبعه ژاپنی و «معاذ الکساسبه» خلبان اردنی را اعدام کرده است بهانه خوبی را در اختیار نخست وزیر ژاپن قرار داده تا او از “حضور نیروهای نظامی در خارج از مرز‌ها و در مواقع لزوم” سخن بگوید و عزم خود را برای تحقق آن جدی‌تر کند.

آبه که همواره به دنبال پیدا کردن روزنه‌ای برای حضور نیروهای نظامی ژاپن در خارج از مرز‌ها است، ظاهرا کشته شدن دومین گروگان ژاپنی به دست داعش بهانه خوبی را در اختیار او قرار داده است.

نخست وزیر ژاپن به صراحت اعلام کرد: با توجه به حادثه رخ داده، به دنبال اجرای طرحی است که بتواند نیروهای نظامی کشور را در مواقع لزوم به یاری ژاپنی‌های در معرض خطر قرار گرفته در خارج از کشور گسیل دارد.

شینزو آبه همچنین گفت: قصد دارد طرحی را به مرحله اجرا بگذارد که ارتش ژاپن در مواقع لزوم بتواند شهروندان کشور را که در خارج از مرز‌ها در معرض خطر قرار می‌گیرند، نجات دهد.

وی کمتر از یک ماه پیش نیز از داشتن یک «ارتش قدرتمند» سخن به میان آورده و گفته بود این ارتش حق دارد در جنگ‌های بین المللی حضور داشته باشد.

 

گریه«شینزوآبه»از جنایات داعش+تصاویر

شینزو آبه نخست وزیر ژاپن پس از اعلام خبر اعدام معاذ الکساسبه خلبان اردنی به دست داعش

شینزو آبه نخست وزیر ژاپن پس از اعدام کنجی گوتو تبعه ژاپن به دست داعش

گریه«شینزوآبه»از جنایات داعش+تصاویر
 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:خبر های سیاسی

تصاویر خلبان اردنی زمانی که توسط داعش اسیر شد

تصاویری از زمان اسیر شدن خلبان اردنی به نام معاذ الکساسبه به دست داعش که همانطور پیش بینی میشد به طرز وحشتناکی سوزانده شد.

تصاویری از زمان اسیر شدن خلبان اردنی به نام معاذ الکساسبهتصاویری از زمان اسیر شدن خلبان اردنی به نام معاذ الکساسبهتصاویری از زمان اسیر شدن خلبان اردنی به نام معاذ الکساسبه

 

.

عکس معاذ الکساسبه در فیسبوکش

الکساسبه در فیسبوکش

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:خبر های سیاسی

اردن از داعش انتقام گرفت +تصاویر

منابع خبری از اقدام اردن به اجرای حکم اعدام «ساجده الریشاوی» و ۲ تروریست دیگر خبر دادند. منابع اردنی روز گذشته اعلام کردند که ساجده الریشاوی را به همراه چند تروریست دیگر اعدام می کنند.

مجله مراحم: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دولت اردن در واکنش به اقدام گروه تروریستی داعش در سوزاندن خلبان اسیر اردنی، “ساجده الریشاوی” را اعدام کرد.

اردن ساجده را در واکنش به سوزاندن خلبان اردنی اعدام کرد

شبکه «پرس تی وی» از اقدام اردن به اجرای حکم اعدام «ساجده الریشاوی» و ۲ تروریست دیگر خبر داد.

شبکه العالم نیز اعلام کرد، اردن صبح چهارشنبه علاوه بر “ساجده الریشاوی”، یک تروریست دیگر به نام “زیاد الکربولی” را هم اعدام کرد.

گروه تروریستی داعش دیروز فیلمی را از زنده سوزاندن “معاذ الکساسبه” خلبان اسیر اردنی منتشر کرد.

 

داعش حدود یک ماه قبل پس از به اسارت گرفتن خلبان اردنی، مبادله او با “ساجده الریشاوی” را خواستار شده بود.

الریشاوی به علت مشارکت در انفجارهای سال ۲۰۰۶ در اردن به زندان محکوم شد. وی قصد داشت در یک مراسم خودش را منفجر کند، ولی کمربند انفجاری او عمل نکرد.

هواپیمای تایوانی سقوط کرد +تصاویر

هواپیمای تایوانی که حامل ۵۸ مسافر بود، دقایقی پس از برخاستن از باند پرواز، بر روی رودخانه ای در نزدیکی فرودگاه سقوط کرد که موجب کشته شدن حداقل ۸ نفر از سرنشینان شد.
 
به گزارش آسوشیتدپرس، بسیاری از قسمت های لاشه ی هواپیما از با تلاش امدادگران، از گوشه و کنار رودخانه و از عمق چند متری آن به بیرون کشیده شدند.با این حال هنوز یکی از بال های هواپیما پیدا نشده است.
 
خبرگزاری رسمی تایوان نیز در خبری اعلام کرد بجز هشت کشته ،‌ ۲۶ نفر نیز از این هواپیما زنده بیرون آورده شدند. هواپیما در مسیر سقوط با یک تاکسی نیز برخورد کرد که خوش بختانه موجب ایجاد جراحت سطحی بر روی راننده آن شد.
 
 
این دومین هواپیما فرانسوی “آ‌ تی آر۷۲” خطوط هواپیمایی ترنس آسیا است که در یکسال گذشته سقوط کرده. مسافران هواپیمای دیگر در هنگام سقوط تا این حد خوش شانس نبودند و تمام ۴۸ مسافر آن در جا کشته شدند.
 
 
مجله مراحم
 
(تصاویر) سقوط هواپیمای تایوانی در رودخانه
 
(تصاویر) سقوط هواپیمای تایوانی در رودخانه
 
(تصاویر) سقوط هواپیمای تایوانی در رودخانه
 
(تصاویر) سقوط هواپیمای تایوانی در رودخانه
 
(تصاویر) سقوط هواپیمای تایوانی در رودخانه
 
(تصاویر) سقوط هواپیمای تایوانی در رودخانه
 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:خبرهای جهان

سر شیاد معروف به گرگ شب دستگیر شد

 اواخر دی امسال دختر چهارده ساله ای با تعطیل شدن مدرسه اش در یکی از محله های شهر قدس در غرب استان تهران غافل از سرنوشت شومی که در انتظارش بوده، به سمت خانه شان به راه افتاد که مرد جوانی راهش را سد کرد و با تهدید چاقو او را ربود. مرد شیطان صفت قربانی خود را به پارکی برد و پس از آزار و اذیت و سرقت طلاهای دختر جوان از محل گریخت. 

 

پس از شکایت دختر نوجوان و با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از ماموران پلیس امنیت شهر قدس تحقیقات برای دستگیری مرد آدم ربا را آغاز کردند. 

 

همزمان با شروع تحقیقات روز بعد خانواده دختر نوجوان با طرح شکایت جدیدی اظهار کردند، متهم فراری با آنها تماس گرفته و تهدیدشان کرده اگر شکایت خود را پس نگیرند روی صورت دخترشان اسید می پاشد. 

 

کارآگاهان با دریافت این اطلاعات جستجوی گسترده ای را آغاز کردند تا این که به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد این متهم «هوشنگ» نام دارد و به گرگ شب معروف است. متهم از مجرمان سابقه دار بود که به خاطر جرائمش به گرگ شب معروف شده و باعث ترس قربانیان از شکایت شده بود. 

 

 

 

 

دومین شکار گرگ شب 

همزمان با شناسایی هویت آدم ربا، مدیر یک مدرسه دخترانه در شهر قدس با حضور در اداره پلیس امنیت عمومی این شهر اطلاعات جدیدی را در اختیار پلیس قرار داد که نشان می داد متهمی که پلیس در تعقیبش است با چاقو به دختران این مدرسه حمله و برایشان ایجاد مزاحمت کرده است. همچنین با تعقیب یکی از دانش آموزان، او را ربوده و پس از آزار و اذیت و سرقت طلاهایش متواری شده است. 

 

 

دستگیری متهم 

سرانجام دو روز پیش ماموران مخفیگاه جدید متهم را شناسایی کردند، با هماهنگی قضایی به آنجا اعزام شدند و متهم دستگیر شد. 

 

 

برخورد با هنجارشکنان 

بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهر قدس  اعلام کرد: متهم پس از روبه رو شدن با شاکیان لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعتراف کرد. 

 

محسن پورساداتی با اشاره به دستور قضایی برای انتشار بدون پوشش عکس متهم افزود: کسانی که در دام این متهم گرفتار شده اند، می توانند برای شکایت از وی و پیگیری پرونده هایشان به پلیس امنیت عمومی شهر قدس یا دادسرای این شهر مراجعه کنند.

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:حوادث

سارا و سهیل باید در روز ۱۷ ساعت با دستگاه نفس بکشند (تصاویر)

 سارا و سهیل، خواهر و برادر ۱۲ و ۱۴ ساله ای هستند که خرداد ماه امسال به طور ناگهانی دچار تنگی نفس شدید شدند.پس از مراجعه خانواده آنها به پزشک،احتمال بیماری “میوپاتی” مادرزادی برای آنها تشخیص داده شد.سارا و سهیل فعلا ۱۷ ساعت در روز با دستگاه نفس میکشند

صبر کنید تصاویر بارگذاری شوند

.

.

.

 

مجله مراحم

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:خبرهای ایران

بزرگترین عمل زیبایی صورت در ایران + خبر تکمیلی

بزرگترین عمل زیبایی صورت در ایران +خبر تکمیلی

موسی شیخ، مردی که ۹ سال پیش بر اثر برخورد موتورسیکلتش با گاردریلی که قبلا شکسته بود، صورت خود را کاملا از دست داده بود، با تهیه هزینه‌های درمان توسط خیران، خود را به تیغ جراحان سپرد تا چهره‌ مخدوش شده‌اش، بهبود یابد.

مجله مراحم: دکتر فضیلت پزشک معالج «شیخ» پیش از آغاز عمل گفت: در عمل جراحی این فرد که به مدت پنج ساعت طول می‌کشد قرار است قسمت پیشانی، فک بالا و گونه سمت راست وی بهبود یابد. وی با بیان اینکه سخت‌ترین قسمت عمل جداکردن پوست از غشای مغزی شیخ است گفت: به دلیل شدت حادثه استخوان پیشانی این فرد کاملا از بین رفته و با توجه به اینکه ۹ سال از وقوع این تصادف می‌گذرد، پوست پیشانی با غشای مغزی مننژ چسبیده است که در وهله اول پزشکان سعی می‌کنند این غشاء را از مغز جدا کنند. 

برخورد موتورسیکلتش با گاردریلی,تصاویر موسی شیخ,خرج پیوند چهره,دکتر فضیلت پزشک معالج,سرنوشت موسی شیخ,عمل جراحی صورت,موسی شیخ,هزینه های تقریبی پیوند صورت,هزینه های پیوند صورت,پیوند صورت,پیوند چهره,حوادث

برخورد موتورسیکلتش با گاردریلی,تصاویر موسی شیخ,خرج پیوند چهره,دکتر فضیلت پزشک معالج,سرنوشت موسی شیخ,عمل جراحی صورت,موسی شیخ,هزینه های تقریبی پیوند صورت,هزینه های پیوند صورت,پیوند صورت,پیوند چهره,حوادث

 بزرگترین عمل زیبایی صورت در ایران

 

.

خبر تکمیلی

موفقیت بزرگترین عمل جراحی ترمیم چهره در ایران
 
بزرگترین عمل زیبایی صورت در ایران
 
ساعت هشت بزرگترین عمل جراحی ترمیم صورت موسی شیخ، مردی که ۹ سال پیش صورتش پس از برخورد با گاردریل شکسته، تغییر کرده بود، آغاز شد. عمل سنگینی که پزشک معالجش پیش از این اعلام کرده بود که حدود پنج ساعت زمان می‌برد و حالا پس از گذشت چهار ساعت و ۳۰ دقیقه از آغاز عمل، این جراحی پایان یافت.

دکتر فرزاد فضیلت، متخصص جراحی فک و صورت که درمان رایگان «موسی شیخ» را پذیرفته است از اتمام بزرگترین عمل جراحی ترمیم چهره در ایران خبرداد، گفت: از عمل جراحی شیخ کاملا رضایت دارم.

وی با بیان اینکه مهمترین قسمت عمل جراحی، جداسازی پوست از غشای مغزی این فرد بود، گفت: به لطف خدا و دعای خیر مردم، این مرحله به سلامت پشت سر گذاشته شد.

این متخصص جراحی فک و صورت با بیان اینکه معتقد است سخت‌ترین عمل جراحی را با موفقیت پشت سر گذاشته است، گفت: عمل جراحی غیرقابل پیش‌بینی بود و به لطف خدا، مرحله اول عمل جراحی این فرد با موفقیت به اتمام رسید.

همچنین دکتر نصرالله اکبر، متخصص جراحی مغز و اعصاب که دکتر فضیلت را در این عمل بزرگ همراهی می‌کرد، با بیان اینکه عمل بسیار موفقیت‌آمیز و خوب طی شد، گفت: «شیخ» راه طولانی برای درمان در پیش دارد، اما در مرحله اول که در مورد نصب قطعه طراحی شده پیشانی و گونه سمت راست بود، این عمل با موفقیت طی شد.

«موسی شیخ» ۹ سال پیش بر اثر انحراف موتورسیکلتش با گاردریل شکسته برخورد کرد و صورت خود را از دست داد، اما با پیگیری خبرگزاری دانشجویان ایران جمع‌آوری کمک خیران و ایرانیان نوع دوست در سراسر جهان، خود را به تیغ جراحان سپرد تا صورت جدیدی به دست آورد.

 

پیوند صورت

برخورد موتورسیکلتش با گاردریلی,تصاویر موسی شیخ,خرج پیوند چهره,دکتر فضیلت پزشک معالج,سرنوشت موسی شیخ,عمل جراحی صورت,موسی شیخ,هزینه های تقریبی پیوند صورت,هزینه های پیوند صورت,پیوند صورت,پیوند چهره,حوادثبرخورد موتورسیکلتش با گاردریلی,تصاویر موسی شیخ,خرج پیوند چهره,دکتر فضیلت پزشک معالج,سرنوشت موسی شیخ,عمل جراحی صورت,موسی شیخ,هزینه های تقریبی پیوند صورت,هزینه های پیوند صورت,پیوند صورت,پیوند چهره,حوادث

 

با فراخوان بنیاد خیریه همت، مبلغ ۳۰۰میلیون ریال برای جراحی و ترمیم صورت این عزیز جمع آوری شد.با لطف خدای بزرگ و همت شما مهربانان امروز اولین مرحله جراحی صورت اقای موسی شیخ در بیمارستان گلستان تهران انجام شد.

هزینه های انجام شده از محل کمکهای خیریه همت برای این عزیز بزرگوار:

۱-پردازش تصویر، طراحی مدل و ساخت ماکت اولیه بیمار موسی شیخ : ۵۳میلیون ریال

۲-تهیه تجهیزات مورد نیاز جراحی: ۲۵میلیون و ۷۰۰هزار ریال

۳-هزینه اولیه برای پذیرش بیمارستان: ۸میلیون ریال

۴- هزینه جراحی: ۵۰میلیون ریال

۵- هزینه سی تی اسکن: ۱میلیون و هفتصد و پنجاه هزار ریال

داعش خلبان اردنی را آتش زد و جزغاله کرد +تصاویر

عناصر تکفیری داعش «معاذ الکساسبه» خلبان اردنی را زنده زنده سوزاندند.

 

 به گزارش خبرگزاری فرانسه، داعش اعلام کرد که پس از آنکه گفتگوها با دولت اردن به شکست انجامید، الکساسبه را آتش زد.

این گروه تروریستی در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد که تصاویر سوزانده شدن وی را منتشر می‌کند.

 

داعشی ها در جنایات خود به روش جدید دست زده‌اند که همانا آتش زدن اسرای خود می باشد.
هواپیمای معاذ الکساسبه خلبان اردنی ماه گذشته در حالیکه مواضع داعش را بمباران می کرد سرنگون و به اسارت داعشی ها در آمد و مذاکرات برای آزادی او نیز بی نتیجه ماند.
در تصاویر منتشر شده، خلبان نگون بخت اردنی را در قفسی نشان می دهد که شعله های آتش او را در بر گرفته‌ است!
فیلم کامل به دلیل بالا بودن حجم به زودی در همین قسمت با لینک مستقیم برای دانلود قرار داده خواهد شد.

 

daesh.ir04917489174971941-2 81781_26981779_892
خلبان اردنی , داعش خلبان اردنی را آتش زد +عکس
 
 81780_210
81783_368
daesh.ir04917489174971941-7daesh.ir04917489174971941-9-620x345
81784_511
 
 
 
 

 

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:حوادث

این دختر بازیگر محجبه همه را غافلگیر کرد + عکس

سحر احمدپور بازیگر فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» به سینمای ایران معرفی شد. بازیگری که با حجاب برتر به جشنواره فیلم فجر آمد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، سحر احمدپور بازیگر فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» به سینمای ایران معرفی شد. بازیگری که با حجاب برتر به جشنواره فیلم فجر آمد.

تصویر این بازیگر 22 ساله محجبه به همراه همین توضیح مختصر از دیروز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. در همین باره روزنامه هفت صبح در گزارش اخبار جشنواره فجر به این موضوع پرداخته است و حتی تصویر و تیتر مرتبط با سحر احمدپور را از این گزارش برای صفحه یک خود انتخاب کرده و تیتر زده است: این دختر بازیگر همه را غافلگیر کرد

 

 

در شبکه اجتماعی گوگل پلاس نیز واکنش‌ها بیشتر مثبت و همراه با استقبال بوده و کاربران با بازنشر عکس احمدپور از ورود یک دختر محجبه به عرصه سینما و بازیگری استقبال کرده‌اند.

 

 

اما سحر احمدپور کیست و چه می‌کند

به گزارش آخرین نیوز به نقل از بخش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، سحر احمدپور بازیگر نقش ستاره در فیلم "چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت" گفت: بازی در این فیلم اولین تجربه بازیگری من بود و قبل از این هیچ تجربه ای نداشتم؛ اگرچه بازیگری از کودکی آرزوی من بود و خوشحالم که اولین تجربه من کار کردن با گروه آقای جلیلوند بود.

احمدپور در مورد چگونگی برگزیده شدنش برای این نقش، با بیان اینکه هیچ دوره بازیگری را پشت سر نگذاشته توضیح داد: توسط یکی از دوستان چهره به آقای جلیلوند معرفی شدم. سه بار از من تست گرفته شد و برای نقش ستاره برگزیده شدم.

وی با اشاره به نقشی که در فیلم بر عهده گرفته بود ادامه داد: معصومیت ستاره را دوست داشتم و در تمام مدتی که این نقش را بازی می کردم دلم برای ستاره می سوخت و موقع دیدن فیلم حتی بغضم می گرفت.

احمدپور که با حجاب برتر در نمایش فیلمش حاضر شده بود افزود: تصور نمی کردم پدرم با بازی کردن من در این فیلم موافقت کند ولی خوشبختانه او براحتی با بازیگری من موافقت کرد.

این بازیگر جوان با اشاره به سختی های اولین تجربه بازیگری اش اظهار داشت: کار بسیار سختی بود و در سکانس ملاقات زندان کاملا بریده بودم و دیگر نمی توانستم گریه کنم و اگر کمک خانم عبیسی و حمایتشان نبود از پس آن سکانس برنمی آمدم.

سحر احمدپور درباره احتمال ادامه پیشه بازیگری افزود: در یک کلام می توانم بگویم هر چه خدا بخواهد، اما نمی توانم کتمان کنم که دوست دارم باز هم کار با آقای جلیلوند و گروه خوبشان را تجربه کنم. البته در حال حاضر بیشتر دلم می خواهد در رشته خودم ادامه تحصیل بدهم.

سحر احمدپور که بیست و دو سال سن دارد، فارغ التحصیل کاردانی نگارگری (نقاشی ایرانی) است و اولین تجربه بازیگری اش در فیلم "چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت" مورد تحسین منتقدان قرارگرفته است. فیلم "چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت" اولین تجربه کارگردانی وحید جلیلوند، در سومین سانس روز دوم سی و سومین جشنواره فیلم فجر در کاخ جشنواره به نمایش درآمد.

منبع آخرین نیوز

آخرین جنایت جندالشیطان+ تصاویر

شمار قربانیان انفجار تروریستی ظهر روز گذشته در حسینیه شیعیان در یکی از شهرهای ایالت سند پاکستان دست کم به 61 نفر، از جمله چندین زن و کودک، افزایش یافت؛ این در حالیست که گروهک تروریستی موسوم به جندالله(جندالشیطان) مسوولیت حمله را برعهده گرفت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، بر اثر اقدام تروریستی روز گذشته علیه نمازگزارن شیعه در حسینه کربلای معلّا در شهر شکارپور واقع در ایالت سند واقع در جنوب پاکستان، دهها نفر دیگر به شدت مجروح شدند.
 
گروهک تروریستی موسوم به "جندالله" مسوولیت این اقدام تروریستی علیه شیعیان را برعهده گرفته است. 
 
بعد از حادثه تروریستی علیه مدرسه پیشاور که روز 25 آذر ماه سال جاری رخ داد و موجب کشته شدن دست کم 150 نفر شد، حمله تروریستی روز گذشته به حسینیه شهر شکارپور، خونین ترین حادثه تروریستی پاکستان در چندماه اخیر محسوب می‌شود.
 
آخرین جنایت جندالشیطان+ تصاویر(18+)
 
آخرین جنایت جندالشیطان+ تصاویر(18+)
 
آخرین جنایت جندالشیطان+ تصاویر(18+)
 
آخرین جنایت جندالشیطان+ تصاویر(18+)
 
آخرین جنایت جندالشیطان+ تصاویر(18+)
 
آخرین جنایت جندالشیطان+ تصاویر
 
آخرین جنایت جندالشیطان+ تصاویر
 
آخرین جنایت جندالشیطان+ تصاویر
 
آخرین جنایت جندالشیطان+ تصاویر
 
آخرین جنایت جندالشیطان+ تصاویر
 
آخرین جنایت جندالشیطان+ تصاویر
 
 
 
 
در حال تکمیل

پدر عراقی انتقام خون فرزندانش را از داعش گرفت

یک پیرمرد عراقی به تلافی کشته‌شدن فرزند خود به دست تروریست‌ها در استان صلاح‌الدین در شمال این کشور، هفت داعشی را به ضرب گلوله کشت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شین‌هوا از تکریت، یک منبع امنیتی محلی اعلام کرد یک پیرمرد عراقی روز یکشنبه به تلافی کشته‌شدن فرزند خود به دست تروریست‌ها در استان صلاح الدین در شمال این کشور، هفت داعشی را به ضرب گلوله کشت.
 
این منبع که خواست نامش فاش نشود، در گفتگو با این خبرگزاری اعلام کرد این حادثه صبح امروز زمانی روی داد که باسل رمضان با اسلحه جنگی کلاشنیکوف خود به سوی گروهی از عناصر داعش در یک ایست بازرسی در شهر تکریت مرکز استان تیراندازی کرد، هفت تن از آنها را کشت و سپس خود نیز به ضرب گلوله کشته شد.
 
این منبع افزود بیش از یک ماه پیش، عناصر داعش، احمد فرزند رمضان را که دانشجو بود، همراه با هفت جوان دیگر که متهم به همکاری با نیروهای امنیتی عراق بودند، اعدام کردند.
 
این منبع خاطر نشان شد در اوایل سال 2007، یک فرزند دیگر رمضان توسط گروه تروریستی القاعده در تکریت واقع در حدود 170 کیلومتری شمال بغداد پایتخت عراق کشته شد.
 

ایران فرمان شکار فرزندان نتانیاهو را صادر کرد!+عکس

پایگاه خبری شبکه فاکس نیوز آمریکا (Foxnews)، با انتشار گزارشی مدعی شد ایران از حزب الله خواسته است که فرزندان نتانیاهو را هدف قرار دهد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،در این گزارش که تحت عنوان "ایران خواستار ترور فرزندان نتانیاهو شد" منتشر شد، آمده است: «ایران، متحدان تروریست خود را به هدف قرار دادن فرزندان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل تشویق کرد؛ این کار با انتشار اطلاعات شخصی از جمله عکس هایی که در آن فرزندان نتانیاهو، هدف تک تیراندازها قرار گرفته اند، صورت گرفت؛ در این عکس ها فرزندان نتانیاهو اعلام کرده اند: "ما باید منتظر شکار شدن توسط حزب الله باشیم".»
 
ایران فرمان شکار فرزندان نتانیاهو را صادر کرد!+عکس
 

  فاکس نیوز همچنین نوشت: «انتشار اطلاعات شخصی و بیوگرافی فرزندان نتانیاهو، به دنبال حمله هوایی هفته گذشته اسراییل که موجب کشته شدن چند تن از رهبران برجسته حزب الله و یک فرمانده ایرانی شد، صورت گرفت.»

  در انتهای این خبر آمده است: «این اطلاعات در اصل به زبان فارسی در یک پایگاه ایرانی وابسته به سپاه پاسداران منتشر شد و پس از آن به سرعت در خبرگزاری دولتی فارس بازنشر داده شد.»

  ایران فرمان شکار فرزندان نتانیاهو را صادر کرد!+عکس

 

 

آدامس جویدن اوباما در هند سوژه شد +عکس

وزنامه “ذِ تایمز آف ایندیا” نوشت: “باراک اوباما” در سفر اخیر خود به دهلی نو، در مراسم سان دیدن از نیروهای نظامی هند به مناسبت جشن روز جمهوری، آدامس می جوید و با این کار، توجه همگان را به خود جلب کرد.

 

مجله مراحم: کاربران شبکه های اجتماعی، عکسی از اوباما را بازنشر کردند که در آن، رئیس جمهور آمریکا هنگام صحبت با “نارندرا مودی” نخست وزیر هند جلوی چشم همگان آدامس را از دهان خود خارج می کند و دوباره آن را در دهان گذاشته و می جود.

 

این نخستین بار نیست که اوباما در مراسم رسمی در کشورهای خارجی آدامس می جود. در اواخر سال گذشته میلادی، اوباما در نشست سران اَپِک در پکن وقت خود را به آدامس جویدن گذراند.

 

دفتر ریاست جمهوری آمریکا، در توجیه آدامس جویدنِ اوباما آن را اقدامی در جهت ترک سیگار اعلام و مدعی شد که اوباما چهار سال است که سیگار را ترک کرده است.

 

به نوشته روزنامه “یو.اس.ای.تودی” این توجیه، نتوانست از خشم کاربران شبکه های اجتماعی چینی بکاهد، زیرا برگزاری نشست های همایش کشورهای آسیا و اقیانوسیه در پکن، پس از ۶ ماه تلاش پیگیر و برنامه ریزی گستردۀ چینی ها صورت گرفت و برای آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار بود.

 

مجله مراحم

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:خبر های سیاسی

این زن میخواهد در مریخ زایمان کند +عکس

مجله مراحم: شاید تصور این موضوع که خانم Maggie Lieu  اهل کاونتری قرار است اولین نفری باشد که در مریخ زایمان نماید برایتان بیشتر به داستانهای علمی و تخیلی شبیه باشد اما چیزی است که واقعیت دارد و وی از هم اکنون در فکر مستعمره نمودن آنجاست.
خانم  Maggie Lieu از جمله ۶۰۰ نفری است که قرار است در سال ۲۰۲۴ به مریخ سفر نمایند. شاید این گفته که قرار است او مقدمات زایمان خود را در مریخ فراهم بیشتر به داستانهای تخیلی شبیه باشد. اما این گفته صحت دارد و خانم تصمیم دارد اولین فردی باشد که در مریخ زایمان می نماید.

 

 

خانم Maggie Lieu احتمالا جزو اولین نفراتی خواهد بود که بلیط یکطرفه ۱۴۰ میلیون مایلی به مریخ را دریافت نماید. ماه آینده مشخص خواهد شد که او جزو مسافران پروژه Mars One خواهد بود یا خیر.

 

خانم مگی در مریخ با مشکلات عدیده ای همچون ۶۲ درجه سانتیگراد زیر صفر،تابشهای شدید کیهانی و خطرات ناشی از خفگی،گرسنگی و کم شدن آب بدن مواجه خواهد بود.

داعش یک پیرمرد همجنس‌باز را از ساختمان پرتاب کرد +تصاویر

داعش یک پیرمرد را به اتهام همجنس بازی از بالای یک ساختمان به پائین انداخت.
 
 
مجله مراحم: دهها نفر از مردم “الرقه” در شمال سوریه روز شنبه نظاره‌گر صحنه اعدام یک پیرمرد بودند که با چشمانی بسته از بالای یک ساختمان چند طبقه به پایین پرتاب شد.
 
 
تروریست‌های داعش که به این پیرمرد اتهام همجن بازی زدند وی را به بالای یک ساختمان نیمه کاره در “الرقه” برده و پس از قرائت حکم او را از بالا به پایین انداختند.
 
 
داعش در حین اعدام این پیرمرد از لحظه بالا بردن تا پایین انداختن وی تصویربرداری کرده و در رسانه‌ها و شبکه های مجازی خود منتشر کرد.
 

 

 

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:حوادث

داعش سر خبرنگار ژاپنی را برید +تصاویر

گروه دولت اسلامی موسوم به «داعش» با انتشار فیلمی در اینترنت، اعدام دومین گروگان ژاپنی را اعلام کرد.

داعش مسئولیت اعدام «کینجی توگو» گروگان دوم ژاپنی را با انتشار ویدیویی در توئیتر و سایت های حامی این گروه بر عهده گرفت .

در فیلم جدید، گروگان ژاپنی در لباس نارنجی رنگ بر روی زانو نشسته است و در کنارش، جلاد مشکی پوش و چاقو به دست دیده می شود. جلاد  دولت ژاپن را مسؤول این اعدام دانست.

وی خطاب به «شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن هم گفت: «به دلیل تصمیم ات برای پیوستن به یک جنگ عقیم این چاقو نه تنها کینجی را می کشد بلکه هر جا ژاپنی ببیند او را سلاخی خواهد کرد تا کابوس برای ژاپن آغاز شود».

سر بریدن گروگان ژاپنی "کینجی گوتو" توسط داعش مجله مراحم

«کینجی » گروگان ژاپنی یک خبرنگار بود، او  در اواخر اکتبر گذشته در سوریه ربوده شد.

این فیلم با نشان دادن تصویری که سر بریده گروگان ژاپنی بر روی بدنش قرار گرفته شده به پایان می رسد. گروه داعش پیش از این اولین گروگان ژاپنی را اعدام کرده و فیلم اعدامش را نیز منتشر کرده بود.

مرکز پیگیری سایت های افراط گرای اسلامی  اعلام کرد لهجه جلاد نشان می دهد به احتمال زیاد او همان جلاد معروف انگلیسی است که در دیگر فیلم های سربریدن های داعش نیز حضور دارد.

جلاد در این فیلم می گوید که قتل این گروگان ژاپنی در واکنش به مشارکت ژاپن در جنگ علیه داعش است.

واکنش ژاپن در برابر سربریدن دومین شهروندش توسط داعش

از سوی دیگر دولت ژاپن اعدام شهروند خود را به شدید محکوم کرده و این اقدام را «پست و نفرت انگیز » توصیف کرد.

یوشیهیدی سوگا، سخنگوی دولت ژاپن بامداد یکشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی کوتاه گفت:«ویدئویی که اعدام کینجی گوتو را نشان می دهد در اینترنت پخش شد. ما خشم و انزجار خود را در باره تکرار این عمل شنیع «تروریستی»، اعلام می کنیم و آن را به شدت محکوم می کنیم ».

سخنگوی دولت ژاپن با اشاره به تلاش دولتش برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره افزود:« ما به به این اقدام داعش با پایداری محکم پاسخ خواهیم داد».

نخست وزیر ژاپن نیز پس از اعلام این خبر گفت:«دولت ژاپن تسلیم تهدید های تروریستی نخواهد شد و در مقابله تروریسم کوتاهی نمی کنیم».

وی افزود:«ژاپن در برابر جامعه بین المللی مسئول است و برای ایفای نقش در مباره با تروریسم با جامعه بین المللی همکاری خواهد کرده و برای محاکمه رهبران تروریستم و حامیان آن تلاش خواهد کرد».

در اولین واکنش بین المللی ایالات متحده آمریکا، فرانسه و بریتانیا اعدام شهروند ژاپنی را به شدت محکوم کردند.

خواسته های داعش

داعش قبل از این خواستار آزادی یک زن انتحاری عراقی زندانی در اردن در مقابل آزادسازی گروگان ژاپنی شده بود.

«ساجده ریشاوی»، زن عراقی عضو القاعده است که در بمب گذاری های ۲۰۰۵ شهر امان پایتخت اردن مشارکت داشت اما به علت اینکه کمربند انفجاری وی منفجر نشد ، او بازداشت شد. وی هم اکنون در اردن زندانی است و به اعدام محکوم شده است.

دولت اردن هم قبل ازاین برای مبادله این زن انتحاری با خلبان اردنی اسیر در اختیار داعش اعلام آمادگی کرده بود.

عدم اشاره جلاد داعش به گروگان اردنی

در فیلم جدید داعش اشاره ای به سرنوشت خلبان اردنی نشده است. دولت اردن هم اکنون از طریق واسطه هایی در مذاکره با داعش برای آزادسازی خلبان اردنی اسیر در دست این گروه است.

داعش در فیلم قبلی خود تهدید کرده بود در صورتی که تا غروب روز پنجشنبه یک زن انتحاری عراقی از زندان آزاد نشود خلبان اردنی را می کشد. با این حال تاکنون هیچ خبری درباره سرنوشت خلبان اردنی منتشر نشده است

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:حوادث

احمدی نژاد: به زودی می آییم! +عکس

محمود احمدی نژاد رئیس دولت نهم و دهم امروز سایت جدیدش را راه اندازی کرد.
 
عصر ایران: محمود احمدی نژاد رئیس دولت نهم و دهم امروز سایت جدیدش را راه اندازی کرد. 
 
احمدی نژاد از چندی قبل در اینستاگرام خود نوشته بود" 12 بهمن؛ خبری در راه است" که بعد ها یکی از نزدیکان او در این رابطه از رونمایی سایتش در روز 12 بهمن خبر داد.
  
سایت احمدی نژاد از دقایقی قبل بالا آمده است که در صفحه نخست آن این عبارت نقش بسته است: به زودی می آییم. 
 
یکی از نزدیکان احمدی نژاد اعلام کرده بود 47 نفر مدیریت سایت شخصی احمدی نژاد را بر عهده دارند.
برای ورودبه این سایت روی تصویر زیر کلیک کنید 

احمدی نژاد: به زودی می آییم! +عکس

افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در برج میلاد (تصاویر)

آئین افتتاحیه سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در برج میلاد برگزار شد.

 

 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:اخبار موسيقي ، سينما و تلويزيون

عتراض خوزستانی‌ها: هوای پاک حق مسلم ماست (تصاویر)

به دنبال توفان خاک در اهواز و دیگر شهرهای خوزستان، شماری از مردم اهواز به صورت خودجوش با برگزاری تجمع، خواستار تلاش و فعالیت مسؤولان برای بازگشت هوای پاک شدند.
اعتراض اهوازی ها به آلودگی هوا
اعتراض اهوازی ها به آلودگی هوا
اعتراض اهوازی ها به آلودگی هوا
اعتراض اهوازی ها به آلودگی هوا
اعتراض اهوازی ها به آلودگی هوا
اعتراض اهوازی ها به آلودگی هوا
اعتراض اهوازی ها به آلودگی هوا
اعتراض اهوازی ها به آلودگی هوا
اعتراض اهوازی ها به آلودگی هوا
اعتراض اهوازی ها به آلودگی هوا
 
 


مشاهده آرشیو این مطلب:خبرهای ایران

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 21 صفحه بعد