اتفاقی که حیرت جهانیان را برانگیخت

اتفاقی که حیرت جهانیان را برانگیخت

اخبار علمی | اتفاقی که حیرت جهانیان را برانگیختچندی پیش در منطقه فینیکس واقع در آریزونا در کشور آمریکا، کشاورزی بنام دیوید هادسون به ماده ی سفید رنگی که در سرتاسر زمینهای زراعی اش گسترده بود مشکوک شد و مقداری از آنرا به آزمایشگاههای معتبر سپرد تا به او بگویند که این ماده سفید رنگ متشکل از چه مواد اولیه ای است. اما در عین ناباوری، پاسخ آزمایشگاه این بود:You Have Pure Nothing یعنی شما یک ماده ای دردست دارید که خالصاً هیچ چیز مشخصی که در جدول عناصر تعریف شده باشد در آن به چشم نمی خورد!
 

اما پس از چندی یک آزمایشگاه روسی به روش آزمایش آمریکاییها شک کرد و روش جدیدی را برای آنالیز این ماده ی عجیب پیش رو گذاشت که صحیح تر بود و بلاخره پرده ی جادویی کنار رفت و عنصر تشکیل دهنده رخ نمود.

این ماده شکل دیگری از اتم های طلا بود که بصورت یک نانو رشته (رشته ای از الکترونها که از پی هم قرار می گیرند و شکل یک تسبیح نخ شده را دارد) در آمده بود. نام علمی آن ORME یا OR MUS مخفف Orbit ally Rearranged Monotonic Element می باشد.

اتفاقی که حیرت جهانیان را برانگیخت

آزمایشات بعدی، اما، حیرت آورتر بودند. برای وزن کردن آن، یک پیمانه ی خالی را ابتدا وزن کردند و سپس مقدار مشخصی از این گرد سفید رنگ را درون پیمانه ریخته مجدداً وزن کردند و در عین ناباوری در تمام این توزینها، همواره وزن پیمانه+وزن گرد سفید رنگ از وزن پیمانه ی خالی “کمتر” بود!

آزمایشی که چندین بار تکرار شد و همواره یک پاسخ را ارائه می داد. گویی که 40 درصد از جرم این ماده در جهان ما و 60 درصد دیگر آن در جهانی موازی با جهان ما سیر می کند.

اتفاقی که حیرت جهانیان را برانگیخت

نکته ی مهم زمانی به چشم آمد که محققان، پیمانه ی لبریز از ماده سفید رنگ را حرارت دادند و مشاهده کردند کهدر حرارت بسیار بالا وزن پیمانه به سمت صفر گرم سوق پیدا کرد. یعنی “با حرارت دادن به این ماده، می توان جاذبه را دفع نمود”.

ناسا با بهره گیری از این ترکیب جدید طلای بسیار ناب (The Pure Gold) توانست ماده ی جدیدی اختراع کند با نام آیروژل (AeroGel) که به خودی خود از هوا سبک تر است و فرم خالص آن می تواند در هوا شناور باشد و همچنین با حرارت دادن به آیروژل، این ماده می تواند وزنهایی بیش از وزن خود را نیز در هوا معلق نگاه دارد. ناسا از این ژل در تحقیقات گسترده ای بهره می برد. (در ویکیپدیا جستجو کنیدAeroGel )

اما چندی پیش، در “صحرای سینا” (علاقه مندان به آثار سیچین توجه فرمایند) معبدی متعلق به راهبان مصر باستان کشف شد که درون آن آکنده بود از پودری سفید رنگ!

آزمایش این ماده نشان داد که شباهت زیادی بین این پودر تازه کشف شده با نانو رشته ی طلا وجود دارد. مصریان باستان به این ماده “مفکات” می گفتند و راز تهیه آن در دست راهبان مقدس بوده است.

ترکیب مفکات با حرارت می توانسته بی وزنی را بهمراه آورد و شاید راز چگونگی ساخته شدن اهرام عظیم مصر در همینجا نهفته باشد.

به این نکته توجه کنید: نام تمام اشکال هندسی (چه به فارسی و چه به لاتین) مستقیما به شکل هندسی آنها اشاره می کند. مثلاً دایره از دوار بودن می گوید، مثلث از سه ضلعی بودن. اما در این بین نامی که برای شکل هندسی “هرم” در نظر گرفته شده یک استثنای عجیب است.

هرم در لاتین Pyramid ترجمه شده که از ترکیب دو کلمه ی Pyro بمعنی “آتش” و Amid بمعنی “گرفته شده” تشکیل شده است. بنابراین Pyramid یعنی Fire Begotten یا از آتش گرفته شده!!! حتی اسم عربی “هرم” نیز از ریشه هرم بمعنی حرارت و داغی گرفته شده و اشاره ای به شکل هندسی آن ندارد.

می توان خصوصیات پودر سفید طلا را به اینگونه بر شمرد:

1- خاصیت ضد جاذبه در حرارت های بالا

2- خاصیت ابر رسانایی در حرارت بالا

3- اتصال کوانتومی به دیگر جهانهای موازی Quantum Entanglement

4- عدم مشابهت با ساختار عناصر جدول مندلیف

5- درصورت برهم خوردن ساختار رشته ای، با نوری بسیار درخشان منفجر می شود

6- بدلیل ساختار اتمی تک رشته ای، امکان تبدیل این ماده به مواد دیگر وجود دارد

7- درصورت مصرف خوراکی، افزایش کارآیی مغز انسان را در دو نیمه چپ و راست بدنبال دارد

8- در صورت مصرف خوراکی، افزایش طول عمر DNA که متعاقباً طول عمر انسان را بدنبال دارد.

یک ایرانی، انیشتین بعدی جهان

یک ایرانی، انیشتین بعدی جهان

اخبار ملی | یک ایرانی، انیشتین بعدی جهاندانشمند جوان ایرانی، با تصدی کرسی استادی دانشگاه پرینستون- جایگاهی که پس از انیشتین در اختیار فرد دیگری قرار داده نشد- دنیا را با این سوال مواجه کرده است که آیا انیشتین بعدی، یک ایرانی خواهد بود؟
 

نیما ارکانی حامد در حال حاضر استاد دانشگاه هاروارد و دارای کرسی استادی در دانشگاه پرینستون است. این کرسی از سال 1933 تا 1955 در انحصار آلبرت انیشتن بوده است.

پس از اعلام نظریه عملکرد جهان ارکانی، از او دعوت شده که در طرح تونل شتاب دهنده سوئیس (LHC) که با هزینه بالغ بر 5 میلیارد دلار ساخته شده، رهبری آزمایش ها را بر عهده داشته باشد.

تلاش نظریه ابر ریسمان که اخیرا اعلام شده، در این است که توضیح دهد ذرات، کوچکترین ماده تشکیل دهنده مواد نیستند بلکه حلقه های مرتعشی که ریسمان نامیده می شوند، کوچکترین بخش به حساب می آیند.

دکتر ارکانی با تکمیل این نظریه عقیده دارد که این ریسمان ها در 11 بعد در حال ارتعاش هستند که ما فقط 3 بعد از آن را می توانیم مشاهده کنیم، وجود بعد دیگری هم به نام بعد زمان به اثبات رسیده و تا به امروز در مورد 7 بعد دیگر توضیح کاملی ارائه نشده است.

ارکانی به همراه دو فیزیک دان دیگر به نام های دیموپلوس (Dimopoulos) و والی(Dvali) در مورد این ابعاد نظریه ای ارائه کرده اند که می گوید این ابعاد بزرگتر از آن چیزی هستند که تاکنون تصور می شود و از آن جایی که تنها نیروی گرانش بر آنها اثر می گذارد، قابل دیدن نیستند.

تئوری دکتر ارکانی که به همراه دو فیزیکدان دیگر معرفی شده به عنوان مدل (Arkani-Dvali-Dimopoulos)

ADD شناخته می شود.

اکنون ارکانی و همکارانش امیدوارند بتوانند به کمک شتاب دهنده هاردن (LHC) مدل خود را اثبات کنند. اثبات این نظریه می تواند تحول بسیار بزرگی در فیزیک ذرات به وجود بیاورد.

 

 
 

اسرار مثلث برمودا

اسرار مثلث برمودا

ماورای طبیعت | اسرار مثلث برموداوالا واسه خودمم جالب بود بدونم این مثلث برمودا چیه و چجوریه و وقتی فهمیدم خیلی هم شکل مثلث نیست تعجب کردم . اینکه این همه وسعت داره و اینکه هنوز کاملا کشف نشده و هنوز هم ...
 

بله هنوز هم نتونستن مشکلش رو حل کنن . من فقط چند مدل اطلاعات قدیمی و جدید داشتم که جمع کردم همه رو اینجا . امیدوارم مفید باشه .....

 

کلیات ...

در اقیانوس اطلس، منطقه شگفت انگیزی وجود دارد که تاکنون، تعداد زیادی از هواپیماها و کشتی ها، بی آنکه نشانه ای از خود برجای گذارند، به طرز اسرارآمیزی در آنجا ناپدید شده اند. این منطقه مرگبار که اصطلاحا «مثلث برمودا» یا «مثلث شیطان» نامیده می شود، از شمال به جزیره «برمودا» از باختر به « فلوریدا» و از سوی خاور به نقطه ای از اقیانوس اطلس محدود میشود. حوادث شگفت انگیزی که در این نقطه از عالم اتفاق افتاده، دانشمندان را بر آن داشته است تا در « مثلث برمودا» به مطالعه و کاوش بپردازند و در رابطه با این حوادث، نظریات گوناگون ارائه دهند، ولی این کوشش ها، تا کنون کمکی به حل معما نکرده است.

 

اولین اتفاق ...

در حدود ساعت 5/10 شامگاه 29 ژانویه 1948 هواپیمای بزرگ چهار موتوره بریتانیا موسوم به « استار تایگر» هنگامی که با 26 مسافر و خدمه بر فراز « مثلث برمودا» پرواز می کرد، ناگهان به طرز اسرارامیزی ناپدید شد و دیگر هیچ خبری از آن به دست نیامد.

چند دقیقه قبل، تنها یک پیام رادیویی از خلبان هواپیما دریافت شده بود که اعلام کرده بود « هوا خوب است و هیچ مانعی وجود ندارد»

با این حال، هواپیمای « استار تایگر» ناپدید گردید و معلوم نشد چه بلایی بر سر آن آمد. در ساعت 45/7 دقیقه بامداد روز 17 ژانویه 1949 کاپیتان با هواپیمای خود از فرودگاهی در جزیره « برمودا» به هوا برخاست تا به «کینگستون» واقع در « جامائیکا» برود، ولی این هوایما نیز هنگام عبور از فراز « مثلث برمودا» به سرونوشت هواپیمای قبلی دچار گردید. کاپیتان 40 دقیقه پس از پرواز، طی یک تماس رادیویی، وضع هوا را عالی توصیف کرد و با اطمینان گفت که به موقع به « جامائیکا» خواهد رسید.

ولی این آخرین پیامی بود که از خلبان هواپیما دریافت شد و پس از آن، فقط سکوتی اسرار آمیز بر قرار گردید.

برای یافتن این هواپیما، قطعات شکسته آن، و یا حتی آثار روغن و بنزین بر سطح آب که می توانست سرنخی به دست دهد، جستجوی گسترده ای به عمل آمد، لیکن این جستجو کاملا بی فایده بود. پیش از ناپدید شدن این دو هواپیما، حادثه شگفت انگیزی در مثلث برمودا رخ داده بود که توجه همگان را به خود جلب کرد و در حقیقت وجه تسمیه «مثلث برمودا» از آنجا ناشی شد.

 

 

وجه تسمیه «مثلث برمودا» ...

در روز 5 دسامبر 1945 پنج بمب افکن از نوع «اونجر» به منظور انجام یک پرواز تمرینی که پرواز شماره 19 نامیده می شد، از پایگاه نظامی « فورت لودردیل» واقع در « فلوریدا» به هوا برخاستند . طبق برنامه ، آنها می بایستی یک مسیر مثلث شکل را طی کنند و دوباره به پایگاه بازگردند.

قبلا چندین بار چنین تمرینی را انجام داده بودند، از این رو این ماموریت بر ایشان دشوار نبود. از سوی دیگر، خلبانان و خدمه این پنج بمب افکن را افرادی با تجربه و ماهر تشکیل می دادندم. و همه هواپیماها مجهز به بهترین دستگاه بی سیم و تجهیزات هوانوردی بودند.

در ساعت 10/2 دقیقه آن روز، هر پنج بمب افکن به هوا برخاستند و با آرایشی زیبا و سرعتی در حدود 200 مایل در ساعت به سوی خاور به پرواز در آمدند.

در ساعت 45/3 دقیقه، حادثه وحشتناکی رخ داد. ستوان «تایلو» فرمانده این اسکادران طی تماس رادیویی با برج مراقبت فریاد زد:

- برج مراقبت ... وضع اضطراری پیش آمده ... انگار ما از مسیر خود منحرف شده ایم... ما قادر نیستیم زمین را ببینیم... تکرار می کنم ... ما قادر نیستیم زمین را ببینیم.

مسئول برج مراقبت پرسید:

- حالا در چه موقعیتی هستید؟

- موقعیت خود را به درستی نمی دانیم ... اصلا نمی دانیم کجا هستیم . به نظر میرسد راه را گم کرده ایم. 
مسئول برج مراقبت از این سخن بر خود لرزید. چگونه ممکن بود پنج هواپیما، با سرنشینان پر تجربه خود، در شرایطی که هوا کاملا مساعد بود راه خود را گم کنند.

برج مراقبت گفت:

- طاقت داشته باشید. به سوی غرب پرواز کنید.

ستوان « تایلور» پاسخ داد:

- ما اصلا نمی دانیم غرب کجاست... همه دستگاه ها از کار افتاده ... همه چیز شگفت انگیز است. هیچ جهتی را نمی توانیم تشخیص دهیم. حتی اقیانوس شکل دیگری به خود گرفته است...

چند لحظه بعد، دوباره صدای ستوان« تایلور» به گوش ریسید که دیوانه وار فریاد زد:

- ما وارد آب های سفید می شویم ... خطر همچون دشنه ای به سوی ما می آید... کمک ... کمک ... 

و این آخرین پیام ستوان « تایلور» بود و صدای او برای همیشه خاموش شد. مسئولان فرودگاه، وضع اضطراری اعلام کردند و یک هواپیمای « مارتین مرینر» با 13 سرنشین و مجهز به کلیه وسایل نجات از زمین برخاست تا به جستجوی پنج هواپیمای بمب افکن بپردازد، ولی شگفت اینکه این هواپیما نیز به همان سرنوشت پنج بمب افکن دچار گردید و برای همیشه ناپدید شد.

در ساعت 4/7 دقیقه بعد از ظهر آن روز، برج مراقبت نیروی دریایی در « اوپالوکا» پیام ضعیفی دریافت کرد که مربوط به یکی از هواپیماهای پرواز شماره 19 بود. عجیب آن بود که به موجب پیش بینی، موجودی بنزین آخرین هواپیما می بایستی تقریبا دو ساعت پیش تمام شده باشد، در حالی که هنوز در آسمان بود.

سپیده دم روز بعد، 242 فروند هواپیما و 18 فروند کشتی به جستجوی هواپیماهای گمشده پرداختند، ولی اثری از آنها نیافتند. انگار این هواپیماها، قطره ای شده و به درون اقیانوس فرو رفته بودند.

هرگاه فرض کنیم که این پنج هواپیمای بمب افکن، در آسمان با یکدیگر تصادم کرده اند، می بایستی قطعات شکسته هواپیما و یا آثار و علائمی از این تصادم پیدا می شد و از سوی دیگر هنگامی که ستوان«تایلور» وضع اضطراری اعلام کرد، برخی از خدمه هواپیما می توانستند به وسیله چتر نجات، خود را از مهلکه رهایی بخشند، یا پس از سقوط در آب از وسایل ایمنی نظیر تشک های بادی و جلیقه های نجات استفاده کنند، در حالی که معلوم نیست چرا هیچ یک از این اقدامات صورت نگرفت . هواپیمای « مارتین مرینر» که به کمک این پنج هواپیما شتافته بود، به گونه ای ساخته شده بود که می توانست روی آب بنشیند، در حالی که این هواپیما نیز بی آنکه با برج مراقبت تماس بگیرد، به طرز اسرارآمیزی ناپدید شد.

واقعیت حادثه تا به امروز کشف نشده و این ماجرا همچنان در شمار یکی از اسرار حل نشده عالم، باقی مانده است. پس از این رویداد، تعداد زیادی هواپیما و کشتی همراه با سرنشینان آنها در منطقه مثلث برمودا ناپدید شده اند که تا کنون اثری از آنها به دست نیامده است و این حوادث موجب شده که دانشمندان نظریات گوناگون در رابطه با « مثلث برمودا» ارائه دهند.

 

 

 

نظریات دانشمندان ...

پاره ای از این دانشمندان بر این اعتقادند که از مثلث برمودا، دریچه ای به دنیای دیگر گشوده می شود و این کشتی ها و هواپیماها از آن دریچه به بعد دیگری که برای ما ناشناخته است منتقل می شوند و گروهی دیگر گناه این حوادث را به گردن موجودات فضایی می اندازند و می گویند که ساکنان کرات دیگر، کشتی ها و هواپیماها را با سرنشینانش برای تحقیق به کرات خود می برند.

برخی دیگر نیز با توجه به فرضیه فرو رفتن قاره افسانه ای آتلانتیس به زیر آب ، بر این باورند که در اعماق آب های مثلث برمودا، بلور عظیمی وجود دارد که اشعه ای قوی تر از لیزر از آن ساطع می شود و این اشعه کشتی ها و هواپیماها را ذوب می کند. در نقشه های قدیم یقاره ای به نام « آتلانتیس» به چشم می خورد که امروزه اثری از این خشکی وجود ندارد، و دانشمندان حدس می زنند بر اثر وقوع فاجعه ای که ماهیت آن هنوز بر بشر معلوم نیست، در منطقه «مثلث برمودا» به اعماق اقیانوس فرورفته باشد.

 

 

 

موقعیت مثلث برمودا ...

مثلث برمودا واقعا یک مثلث نیست، بلکه شباهت بیشتری به یک بیضی (و شاید هم دایره ای بزرگ) دارد که در روی بخشی از اقیانوس اطلس در سواحل جنوب شرقی آمریکا واقع است. راس آن نزدیک برمودا و قسمت انحنای آن از سمت پایین فلوریدا گسترش یافته و از پورتوریکو گذشته ، به طرف جنوب و شرق منحرف شده و از میان دریای سارگاسو عبور کرده و دوباره به طرف برمودا برگشته است. طول جغرافیایی در قسمت غرب مثلث برمودا 80 درجه است، بر روی خطی که شمال حقیقی و شمال مغناطیسی بر یکدیگر منطبق می گردند. در این نقطه هیچ انحرافی در قطب نما محاسبه نمی شود.

وینسنت گادیس که مثلث برمودا را نامگذاری کرده، آن را به صورت زیر توصیف می کند: « یک خط از فلوریدا تا برمودا ، دیگری از برمودا تا پورتویکو می گذرد و سومین خط از میان باهاما به فلوریدا بر می گردد. »

 

 

 

مشاهدات و گزارشات ...

در بیشتر اتفاقات مثلث برمودا ، اکثر هواپیماها در حالی ناپدید شده اند که تماس رادیویی خود را با ایستگاههای مبدا و مقصدشان تا آخرین لحظه حفظ کرده اند و یا برخی دیگر در لحظات آخر پیامهای غیر عادی مخابره کرده اند که حاکی از عدم کنترل آنان بر روی دستگاه و ابزارها بوده است و یا چرخش عقربه های قطب نما به دور خود و تغییر رنگ آسمان اطراف به زردی و مه آلودی ، آن هم در روز صاف و آفتابی و یا تغییراتی غیر عادی در آبها که تا لحظاتی قبل آرام بوده اند، بدون بیان هیچ دلیل روشنی از چگونگی این وقایع.

این پیامها رفته رفته ضعیف تر و غیرقابل تشخیص تر شده و یا سریعا قطع شده اند. دقیقا مثل اینکه چیزی ارتباط رادیویی را قطع کرده باشد و یا چنانچه اظهار عقیده شده، در حال دور شدن و عقب رفتن از فضا و زمان بوده و دورتر و دورتر شده اند. در برخی موارد گزارشها حاکی از آن بود که نوری ناشناخته و غیر قابل تشریح روئیت شده است. همچنین توده سیاه و تاریکی در سطح دریا که پس از مدتی ناپدید شده ، در جریان اتفاقات مزبور گزارش شده است.

در مواردی هم گزارش شده که نقطه تاریک بزرگی در میان ستارگان در آسمان دیده شده که نوری متحرک از طرف زمین به آن قسمت وارد شده و سپس هر دو ناپدید شده اند. در تمام مدت دیده شدن تاریکی ، دستگاهها و سایر ابزارهای قایق های ناظر از کار افتاده بودند که پس از رفع تاریکی آسمان ، دوباره شروع بکار کرده اند.

در یک مورد هم پیامی عجیب از یک کشتی باری ژاپنی بدین مضمون دریافت گردید. "خطری همانند یک خنجر هم اکنون ... به سرعت می آید ... ما نمی توانیم فرار کنیم ..." در هر حال بدون اینکه مشخص شود خنجر چه بود، کشتی ناپدید شد.

 

 

 

علل واقعه ...

علل فرضی طبیعی

توضیحات و علل فرضی مختلفی درباره حوادث مثلث برمودا ارائه شده است که معمول ترین فرضیات بر اساس مرگ غیر طبیعی (زیرا هیچ جسدی تا کنون بدست نیامده است.) بنا شده است. این توضیحات عبارتند از:

جزر و مد ناگهانی دریا در نتیجه زلزله در اعماق دریا ، وزش بادهای مخرب و اختلالات جوی ، گویهای آتشفشان که موجب انفجار هواپیماها می شود، گرفتار آمدن در جاذبه یک گرداب یا گردباد که باعث سقوط و انهدام هواپیماها یا انحراف مسیر کشتیها و مفقود شدن آنها در آب می شود، تحت تاثیر نیرویی مغناطیسی قرار گرفتن و اختلالات امواج الکترومغناطیسی، ولی این دلایل توجیه قابل قبولی برای ناپدید شدن هواپیماها و کشتیهای متعدد در یک منطقه نیست. 

علل فرضی غیر طبیعی

دستگیری و ربوده شدن به وسیله زیردریایی یا بشقاب پرنده هایی متعلق به کراتی دیگر که برای تحقیق درباره حیات و زندگی باستان و حال ما انسانها به کره زمین آمده اند، می تواند علتی غیر طبیعی برای توجیه وقایع باشد.

یکی از عجیب ترین پیشنهادات در این مورد بوسیله ادگار کایس ، پیشگو و روانکاو و حکیم در دهه پنجم قرن بیست ، ارائه شده است. به عقیده وی قرنها قبل از کشف اشعه لیزر ، بومیان سواحل اقیانوس اطلس از کریستال به عنوان یک منبع انرژی و قدرت استفاده می کردند. به نظر کاین نوعی نیروی شیطانی القا شده از سوی آنها ، در عمق یک مایلی در قسمت غرب اندروس غرق شده که هنوز در برخی مواقع باعث از کار انداختن ابزار و وسایل الکتریکی کشتیها ، هواپیماها و در نهایت نابودی آنها می گردد.

ام. ک. جساپ که یک فضانورد ، منجم و متخصص کره ماه است، در کتابش به نام « در مورد بشقاب پرنده ها » ابزار می دارد که ناپدید شدن کشتیهای مشهور در مثلث برمودا ، به وسیله اجسام پرنده صورت گرفته است. وی مفقود شدن خدمه آنها را نیز به اجسام مزبور ربط می دهد. به عقیده جساپ یوفوها هر چه هستند، حوزه مغناطیسی موقتی ایجاد می کنند که دارای طرحی یونیزه شده است و می تواند باعث متلاشی شدن یا ناپدید شدن هواپیماها و کشتیها گردد. او روی این سوال کار می کرد که چگونه نیروی مغناطیسی کنترل شده و می تواند باعث نامرئی شدن گردد. نظریه میدان واحد انیشتین او را مجذوب کرده بود. جساپ هر دو اینها را کلیدی می دانست برای ظهور و محو شدن ناگهانی بشقاب پرنده ها و ناپدید شدن کشتیها و هواپیماها. ولی مرگ امکان ادامه فعالیت و نتیجه گیری را از جساپ گرفت و تحقیقاتش نیمه تمام ماند.

 

گذشته و آینده برمودا

به نظر می رسد که این منطقه طی زمانهای متمادی گذشته نیز در افسانه ها به منزله مکانی ترسناک وجود داشته و حتی خیلی قبل از تاریخ کشف آن و بعد از آن تاریخ تا صدها سال با عناوین «دریایی از مقبره ها» ، «مثلث شیطان» ، «مثلث مرگ» ، «دریای بدبختی» ، «گورستان آتلانتیک» نامیده می شده است.

شومی و بدشگونی مثلث برمودا حتی در عصر فضا نیز باعث تعجب انسانهایی چون کریستف کلمب و فضانوردان آپولو 13 که یکی کاشف در زمین و دیگری در فضاست، شده است.

اینکه چرا وقایع عجیب این منطقه گزارش نمی شود، شاید به دلیل ایجاد رعب و وحشت عمومی باشد، شاید هم چون دلیل اصلی وقایع معلوم نیست، اتفاقات مربوطه بازتاب نمی یابد. البته در اغلب گزارشات ارائه شده هم سانسورهایی وجود دارد که اصل وقایع را سرپوشیده نگه می دارد.

آیا این مثلث دوباره قربانیان دیگری می گیرد؟

آیا بشر موفق به کشف راز آن خواهد شد؟

و بسیاری آیاها و پرسشهای بی جواب دیگر که مسلما در ذهن شما هم وجود دارد.

وصیت نامه عجیب حسین پناهی

وصیت نامه عجیب حسین پناهی

اجتماعی | وصیت نامه عجیب حسین پناهیروی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست
 

قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم.

بعد از مرگم، انگشت‌های مرا به رایگان در اختیار اداره انگشت‌نگاری قرار دهید.

به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبدشکافی کند، من به آن مشکوکم!

ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک ‌کاری کنند.

عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب کیدا ممنوع است.

بر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، گورستان را تماشا کنم.

کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید، شاید آنجا هم نیاز باشد!

مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند.

روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست.

دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند. در چمنزار خاکم کنید!

کسانی که زیر تابوت مرا می‌گیرند، باید هم قد باشند.

شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید.

گواهینامه رانندگیم را به یک آدم مستحق بدهید، ثواب دارد.

در مجلس ختم من گاز اشک‌آور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند.

از اینکه نمی‌توانم در مجلس ختم خودم حضوریابم قبلا پوزش می طلبم !

 

 

صفحه اول روزنامه‌های امروز سه شنبه ۹۳/۱۰/۳۰

عناوین مهم روزنامه های : همشهری – آرمان – اعتماد – کیهان – هفت صبح – مردم سالاری – آفتاب – جام جم – ایران – شرق – دنیای اقتصاد – عصراقتصاد -کسب و کار – جهان صنعت – بانی فیلم
 
مجله مراحم

 


عناوین روزنامه های امروز 93/10/30


عناوین روزنامه های امروز 93/10/30


عناوین روزنامه های امروز 93/10/30


عناوین روزنامه های امروز 93/10/30


عناوین روزنامه های امروز 93/10/30


عناوین روزنامه های امروز 93/10/30


عناوین روزنامه های امروز 93/10/30


عناوین روزنامه های امروز 93/10/30


عناوین روزنامه های امروز 93/10/30


عناوین روزنامه های امروز 93/10/30


عناوین روزنامه های امروز 93/10/30


عناوین روزنامه های امروز 93/10/30


عناوین روزنامه های امروز 93/10/30


عناوین روزنامه های امروز 93/10/30

 
 

 

به اشتراک بگذارید

تصاویر زیبا و با کیفیت برای دسکتاپ (سری ۴)

مجله مراحم: یه سری بک گراند گلچین کردم براتون که میتونید هم برای گوشی موبایل و هم برای دسکتاپ کامپیوتر استفاده کنید.

 

عکس ها را در سیستم خود ذخیره کنید تا با سایز اصلی نمایش داده شوند

 

مجله مراحم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

به اشتراک بگذارید

گلچینی از سلفی‌های منحصر به فرد

مجله مراحم: این روزها و با گسترش شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام، فیس‌بوک، گوگل پلاس و..، سلفی نیز رواج بیشتری یافته است.  البته در میان بی‌شمار عکس‌های سلفی که روزانه در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک گذاشته می‌شوند، تنها معدودی دارای ویژگی‌های منحصربفرد بوده و توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند.

 

سلفی (Selfie) که در واقع همان عکاسی از خود است، معمولاً با دوربین‌ های دیجیتال دستی یا دوربین تلفن‌های هوشمند گرفته می‌شود. در سال‌های اخیر از ستارگان سینما و دنیای ورزش گرفته تا سیاستمداران و البته مردم عادی، همه و همه یا به موج گرفتن سلفی پیوسته و یا به آن دامن زده‌اند. حتی کار به جایی رسیده که گرفتن سلفی در هر محل و هر حالتی به امری رایج تبدیل شده است.

 

 

selfie.-20

 

 

مجله مراحم: اما البته کاملاً روشن است که از میان این موج وسیع که کمابیش دارای خصوصیات مشابه بوده و حتی از  پس زمینه‌ای شبیه به هم برخوردارند، تنها معدودی توجهات را به سمت خود جلب می‌کنند. در واقع شاید بتوان گفت که بسیاری از سلفی‌های گرفته شده ، در مقایسه با یک گروه خاص، خسته کننده و یکنواخت ظاهر شده‌اند. اما سلفی که از دایره‌ی روزمرگی و تکرار بیرون آمده و از زاویه‌ای جدید گرفته شده است چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

 

در ادامه به سراغ تعدادی از سلفی‌ های هیجان‌ انگیز می‌رویم تا ببینیم دارای چه خصوصیات یا ویژگی‌های منحصربفرد و جالب توجهی هستند که آنها را دیدنی‌تر کرده‌اند.

 

 

سلفی‌های منحصربفرد

سلفی تماشایی برفراز مزارع سرسبز، جمهوری چک

عکاس: جیکاب ویک (Jacub Vik)


سلفی‌های منحصربفرد

سلفی از شنا با والی غول پیکر

عکاس: آماندا کاتن (Amanda Cotton)


سلفی‌های منحصربفرد

سلفی با دوستان برفراز آسمانخراشی در هنگ کنگ

عکاس: الکساندر رمنف (Alexander Remnev)


سلفی‌های منحصربفرد

سلفی با هواپیمای کنترل از راه دور (Drone) برفراز کوهستان آلپ، سوئیس

عکسی از ماموت فوتو (Mammut Photo)


سلفی‌های منحصربفرد

سلفی هنگام پرش از بالن هوای گرم در  تعطیلات هالووین

عکاس: مایک اسکامیلا (Mike Escamilla)


سلفی‌های منحصربفرد

سلفی از فراز مجمسه‌ی نگهبان ریو (عیسای منجی)، ریو، برزیل

عکاس: لی تامپسون (Lee Thompson)


سلفی‌های منحصربفرد

سلفی خلبان F-16

عکسی از Forsvaret


سلفی‌های منحصربفرد

سلفی تماشایی از فضانورد ژاپنی آکی هوشیده (Aki Hoshide)، در فضا

عکس از ناسا


سلفی‌های منحصربفرد

مردی از بومیان برزیل با فرزندش سلفی می‌گیرد

عکاس: تارسو ساراف (Tarso Sarraf)


سلفی‌های منحصربفرد

سلفی مریخ نورد

عکس: ناسا


سلفی‌های منحصربفرد

گربه‌ها هم به گرفتن سلفی علاقمند شدند


سلفی‌های منحصربفرد

دختری که در سالن کنسرت به گرفتن سلفی مشغول است


 و همچنین این سلفی‌های مهیج از عاشقان آدرنالین و ارتفاع

سلفی‌های منحصربفرد

سلفی‌های منحصربفرد

سلفی‌های منحصربفرد

سلفی‌های منحصربفرد

سلفی‌های منحصربفرد


 

و آخرین مورد، جوان بدشانسی که هنگام گرفتن سلفی دچار مشکلاتی ناخواسته می‌شود

سلفی‌های منحصربفرد

 

 

در خاتمه سلفی مورد علاقه‌ی شما کدام بود؟ اگر اهل گرفتن سلفی هستید، چه موقعیت‌هایی را ترجیح می‌دهید؟ و آیا با سلفی گرفتن در همه جا و در هر وضعیتی موافقید؟ 

 

 
 

 

به اشتراک بگذارید

تصاویری از مسابقه پر هیجان هاکی

مجله مراحم: ورزش هاکی یکی از ورزش های پربرخورد و پرهیجان است که طرفداران زیادی آمریکا دارد. در این گزارش نگاهی داریم به بازی تیم های دانشگاه دنور و سنت کلاود استیت که با حساب۴بر یک به سودتیم دانشگاه دنور خاتمه یافت.

 

مجله مراحم

 
 

 

به اشتراک بگذارید

» کاهش درآمد داعش از تجارت نفت +تصاویر

گزارش های امنیتی و اطلاعاتی عراق حاکی است که درآمد فعلی داعش از فروش نفت به شدت کاهش یافته و در ماه های اخیر به روزانه ۵۰۰ تا ۷۵۰ هزار دلار رسیده است.

 

مجله مراحم: حمله هوایی چند ماه گذشته ائتلاف بین المللی به مواضع تولید نفت داعش باعث کاهش شدید درآمد این گروه تروریستی از قاچاق نفت شده است. گروه تروریستی داعش پیش از حملات هوایی ائتلاف روزانه حدود دو میلیون دلار از فروش غیرقانونی نفت خام و محصولات پالایش شده سود به دست می‌آورد؛ رقمی که اکنون به ۵۰۰ تا ۷۵۰ هزاردلار رسیده است.

 
مجله مراحم: نفتی که داعش از میادین تحت کنترل خود در عراق و سوریه استخراج می‌کند معمولا برای پالایش و تبدیل به گازوییل و بنزین کم کیفیت به پالایشگاه های سیار در سوریه تحویل داده می‌شود. این پالایشگاه ها با روش‌های ابتدایی اقدام به پالایش نفت می‌کنند. برآورد می‌شود هر پالایشگاه سیار توان پالایش روزانه بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ بشکه محصولات پالایش شده نظیر گازوئیل را داشته باشد.

 

 
گزارش‌ها حاکی از آن است که محصولات این پالایشگاه ها به موصل و دیگر مناطق تحت کنترل داعش و یا به صورت قاچاق به ترکیه فرستاده‌ می‌شود؛ ساکنان مناطق تحت کنترل داعش نیز نفت و بنزین را از همین طریق خریداری می‌کنند.
 
مجموع نیاز مناطق تحت کنترل داعش به محصولات پالایش شده از جمله سوخت مورد نیاز برای تولید برق و حمل و نقل غیر نظامیان چیزی حدود ۱۷۰ تا ۲۰۰ هزار بشکه در روز برآورد می‌شود. “نور کلزی” عکاس خبرگزاری رویترز در سوریه به یکی از این پالایشگاه‌های داعش در “کفر حمراء” در حلب رفته و از تجارت نفتی داعش عکاسی کرده است؛ تجارتی که بخش قابل توجهی از اقتصاد داعش را شامل می‌شود.
 
مجله مراحم
 
(تصاویر) تجارت نفتی داعش در سوریه
 
(تصاویر) تجارت نفتی داعش در سوریه
 
(تصاویر) تجارت نفتی داعش در سوریه
 
(تصاویر) تجارت نفتی داعش در سوریه
 
(تصاویر) تجارت نفتی داعش در سوریه
 
(تصاویر) تجارت نفتی داعش در سوریه
 
(تصاویر) تجارت نفتی داعش در سوریه
 
(تصاویر) تجارت نفتی داعش در سوریه
 
(تصاویر) تجارت نفتی داعش در سوریه
 
(تصاویر) تجارت نفتی داعش در سوریه
 
(تصاویر) تجارت نفتی داعش در سوریه
 
(تصاویر) تجارت نفتی داعش در سوریه
 
(تصاویر) تجارت نفتی داعش در سوریه
 
(تصاویر) تجارت نفتی داعش در سوریه
 
 

 

به اشتراک بگذارید

 

مجهزترین و زیباترین سالن‌های سینما در دنیا +تصاویر

تماشای فیلم جزو سرگرمی‌های محبوب میلیون‌ها نفر است و بدون شک تماشای فیلم مورد علاقه در یک سالن سینمای مجهز و با کیفیت، لذتی چند برابر خواهد داشت. اما نقش طراحی و فضاسازی سالن‌های سینما و ابتکارات صورت گرفته در آنها، تا چه حد در جذب مخاطب تأثیرگذار است؟

 مجله مراحم: در این مطلب به سراغ زیباترین و البته متفاوت‌ترین سینماهای جهان می‌رویم. جایی که همه چیز اندکی از شکل سنتی و معمول خود فاصله گرفته و به لطف دکوراسیون و امکانات متنوع و البته خلاقیت در ایجاد محیطی جدید، سبکی نوین و جالب توجه برای تماشای فیلم، ارائه داده‌اند.

بعضی از سالن‌های سینمایی که به سراغ آنها خواهیم رفت، تاریخی پرفراز و نشیب را پشت سر گذارده‌اند، از بمباران و آتش سوزی جان سالم به در برده، بعضاً تخریب و مجدداً نوسازی شدند، اما هنوز هم جاذبه و زیبایی خود را حفظ کرده‌اند. تعدادی از این سینماهای کلاسیک، نه تنها به دلیل تاریخچه‌ی فرهنگی خود، که بیشتر به دلیل ارزش معماری، طراحی داخلی و دکوراسیون خود به شهرت دست یافته‌اند.

در مقابل تعدادی دیگر از این سالن‌ها، مدرن و امروزی بوده و چه بسی گامی فراتر از سبک معمول سینماهای امروز برداشته و با تزئینات و امکانات عجیب خود، رویه‌ای جدید و کاملاً متفاوت برای علاقمندان سینما برجای گذاشتند. جایی که حین آب‌تنی، خوردن غذا و حتی لم دادن، می‌توان از مشاهده فیلم مورد علاقه، لذت برد. شاید حتی بتوان گفت که در کنار فیلم دیدن، تجربیات جدید و ماجراجویی در دنیایی نوین، در انتظار مراجعه کنندگان این گروه از سالن‌های مدرن است.

مجله مراحم: در بخش اول به سراغ سینماهایی می‌رویم که تجربه‌ی دیدن فیلم در منزل و محیط خانوادگی و دوستانه را به سالن‌های رسمی سینما کشانده‌اند. جایی که محیطی گرم و خودمانی برای خانواده‌ها فراهم شده. سالن‌هایی که به جای صندلی که شکل معمول و سنتی سالن سینما را به ذهن متبادر می‌کند، از تخت یا مبلمان راحت استفاده کرده‌اند. هدف آنها امکان تماشایی فیلم با راحتی و آرامش بیشتر است. جایی که می‌توان آسوده خاطر به بالش تکیه داده و فیلم مورد علاقه‌ی خود را تماشا کرد، بدون آنکه از نشستن طولانی مدت روی صندلی یا نیمکت خسته شده و دچار دردهای جسمانی شد. شیوه‌ای جدید که شاید برای گروهی خوشایند باشد.

از این نوع با ۵ سالن سینمای زیبا در گوشه و کنار جهان برخورد کردیم که شاید آشنایی با آنها برای شما هم جالب باشد.

سالن سینمای المپیا (Olympia)، یونان

مجله مراحم

سالن سینمای بلیتز(Blitz)، جاکارتا، اندونزی

زیباترین سالن‌های سینمای جهان

سالن سینمای بودا، بوداپست

زیباترین سالن‌های سینمای جهان

ابتکار IKEA   و تبدیل سینما کینواستار دولوکس (Kinostar De lux)، به سالنی با امکانات جالب، مسکو، روسیه

زیباترین سالن‌های سینمای جهان

و این هم تصویر یک سینمای خانگی با امکاناتی مشابه در لندن

زیباترین سالن‌های سینمای جهان


 

 

صرف غذا درسالن‌های سینمای علمی تخیلی به سبک دیزنی، استودیوهای دیزنی در هالیوود

زیباترین سالن‌های سینمای جهان

زیباترین سالن‌های سینمای جهان

زیباترین سالن‌های سینمای جهان

زیباترین سالن‌های سینمای جهان


 

 

 سالن سینمای الکتریکی، نایتینگ هیل (Notting hill)

زیباترین سالن‌های سینمای جهان


 

 

سالن سینمای پارامونت، اوکلند، کلیفرنیا

زیباترین سالن‌های سینمای جهان

زیباترین سالن‌های سینمای جهان

زیباترین سالن‌های سینمای جهان

زیباترین سالن‌های سینمای جهان

زیباترین سالن‌های سینمای جهان


 

 

 

تماشای فیلم در آب گرم (Hot tub)، لندن

زیباترین سالن‌های سینمای جهان

زیباترین سالن‌های سینمای جهان

زیباترین سالن‌های سینمای جهان

زیباترین سالن‌های سینمای جهان


 

 

 

سالن سینمای اوریندا (Orinda)، کلیفرنیا

زیباترین سالن‌های سینمای جهان

زیباترین سالن‌های سینمای جهان

زیباترین سالن‌های سینمای جهان

زیباترین سالن‌های سینمای جهان

زیباترین سالن‌های سینمای جهان


 

 

 

سالن سینمای گرومن به سبک چینی (Graumann Chinease Theater)، لس اَنجلس

زیباترین سالن‌های سینمای جهان

زیباترین سالن‌های سینمای جهان


 

 

 

سالن سینما با تزئینات مصری، لس اَنجلس

زیباترین سالن‌های سینمای جهان


 

 

 

سالن سینمای فاکس، اوکلند

زیباترین سالن‌های سینمای جهان

زیباترین سالن‌های سینمای جهان


 

 

 

سالن سینمایی در پاریس

زیباترین سالن‌های سینمای جهان

زیباترین سالن‌های سینمای جهان


 

 

 

سالن ویژه‌ی نیوپورت، نیوپورت سیتی (Newport City)

زیباترین سالن‌های سینمای جهان


 

 

 

سالن سینمای بیجو(Bijou)، بریج‌پورت (Bridgeport)

زیباترین سالن‌های سینمای جهان


 

 

 

سالن سینمای دریاچه‌ی بزرگ (Grand Lake)، اوکلند (Oakland)

زیباترین سالن‌های سینمای جهان

زیباترین سالن‌های سینمای جهان


 

 

 

کلوب سینمایی پرتقال(The orange Cinema Club)، پکن

زیباترین سالن‌های سینمای جهان


 

 

 

کِرِست وست‌وود (Crest Westwood)، لس اَنجلس

زیباترین سالن‌های سینمای جهان

زیباترین سالن‌های سینمای جهان

زیباترین سالن‌های سینمای جهان

شما کدام سینما را انتخاب می‌کنید؟ مدرن یا کلاسیک؟ آیا نوآوری های صورت گرفته در سالن‌های سینمای مدرن، توجه شما را به خود جلب کرد؟ یا نه، همچنان تماشای فیلم به شکل سنتی و معمول را ترجیح می‌دهید؟

 
 

 

به اشتراک بگذارید

عکس های یادگاری با موضوع گذر زمان


Mechi 1990 & 2010 Buenos Aires 


Marita y Coty 1977 & 2010 Bs Aires 


Demian 1989 & 2010 London 


Cecile 1987 & 2010 France 


Nico Mella 1990 & 2010 France 


Oscar 1978 & 2010 Buenos Aires 


Ato 1992 & 2010 Buenos Aires 


Male Sil Flor 1983 & 2010 Bs Aires 


Nico 1986 & 2010 Buenos Aires 


Lucía 1956 & 2010 Buenos Aires 


Marina 1988 & 2010 Buenos Aires 


Flor 1975 & 2010 Buenos Aires 


Mati 1977 & 2010 Buenos Aires 


My Parents 1970 & 2010 Buenos Aires 


Ingrid 1987 & 2010 Buenos Aires 


Sue 1977 & 2010 London 


Tommy 1977 & 2010 Buenos Aires 


Morita Sisters 1979 & 2010 Bs Aires 


Lali 1978 & 2010 Buenos Aires 

 

 

راهزنان گردنه حسن‌آباد (تهران – قم) دستگیر شدند (تصاویر)

باند راهزنان در جنوب پایتخت با تلاش مأموران پلیس تهران متلاشی شد.
 
 
 
باند ۵ نفره دزدان راهزن محموله‌ کامیون‌ها با تلاش مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ متلاشی شد. اعضای این باند با حضور در جاده‌های مواصلاتی پایتخت از جمله قم به تهران در گردنه حسن‌آباد اقدام به راهزنی می‌کردند.
 
 
 
مجله مراحم: این باند که فعلا ۵ نفر از اعضای آن دستگیر شده‌اند را مردان جوان و میانسال تشکیل می‌دهند. اعضای این باند مجرم در ساعات نیمه شب با ایجاد تصادف صوری راننده را از خودرو پیاده کرده و بعد از ضرب و جرح دست و پای وی رابسته و در بیابان رها می‌کردند و سپس خودرو را با محموله به سرقت می‌بردند.
 
 
(تصاویر) دستگیری راهزنان جنوب تهران
(تصاویر) دستگیری راهزنان جنوب تهران
(تصاویر) دستگیری راهزنان جنوب تهران
(تصاویر) دستگیری راهزنان جنوب تهران
(تصاویر) دستگیری راهزنان جنوب تهران
(تصاویر) دستگیری راهزنان جنوب تهران
(تصاویر) دستگیری راهزنان جنوب تهران
(تصاویر) دستگیری راهزنان جنوب تهران
(تصاویر) دستگیری راهزنان جنوب تهران
(تصاویر) دستگیری راهزنان جنوب تهران
(تصاویر) دستگیری راهزنان جنوب تهران
(تصاویر) دستگیری راهزنان جنوب تهران
(تصاویر) دستگیری راهزنان جنوب تهران
(تصاویر) دستگیری راهزنان جنوب تهران
 
 

 

به اشتراک بگذارید

» برترین عکس‌ها از دنیای حیوانات (سری ۲۱)

مجله مراحم: مجموعه زیر عکس هایی از دنیای حیات وحش و حیوانات خبرساز در چند روز اخیر است که در خبرگزاری ها و پایگاه‌هایی چون نشنال جئوگرافی، کترز و اسمیتسون منتشر شده است.
 
 
 
(تصاویر) عجیب و دیدنی از دنیای حیوانات
(تصاویر) عجیب و دیدنی از دنیای حیوانات
(تصاویر) عجیب و دیدنی از دنیای حیوانات
(تصاویر) عجیب و دیدنی از دنیای حیوانات
(تصاویر) عجیب و دیدنی از دنیای حیوانات
(تصاویر) عجیب و دیدنی از دنیای حیوانات
(تصاویر) عجیب و دیدنی از دنیای حیوانات
(تصاویر) عجیب و دیدنی از دنیای حیوانات
(تصاویر) عجیب و دیدنی از دنیای حیوانات
(تصاویر) عجیب و دیدنی از دنیای حیوانات
(تصاویر) عجیب و دیدنی از دنیای حیوانات
(تصاویر) عجیب و دیدنی از دنیای حیوانات
(تصاویر) عجیب و دیدنی از دنیای حیوانات
(تصاویر) عجیب و دیدنی از دنیای حیوانات
(تصاویر) عجیب و دیدنی از دنیای حیوانات
(تصاویر) عجیب و دیدنی از دنیای حیوانات
(تصاویر) عجیب و دیدنی از دنیای حیوانات
(تصاویر) عجیب و دیدنی از دنیای حیوانات
(تصاویر) عجیب و دیدنی از دنیای حیوانات
(تصاویر) عجیب و دیدنی از دنیای حیوانات
(تصاویر) عجیب و دیدنی از دنیای حیوانات
(تصاویر) عجیب و دیدنی از دنیای حیوانات
(تصاویر) عجیب و دیدنی از دنیای حیوانات
(تصاویر) عجیب و دیدنی از دنیای حیوانات

 

 
 

 

به اشتراک بگذارید

نیسان پر از پول در جاده تصادف کرد!+تصاویر

مجله مراحم: یک نیسان در جاده بهبهان به رامهرمز در حالی تصادف  کرده که این بار نه خود تصادف و نه خود نیسان ،بلکه بار این خودرو بوده که خبر ساز شده است.

این نیسان آبی باری شامل ۸ میلیارد تومان پول نقد داشته، که توسط  آگاهی رامهرمز شناسایی شده است.

عکس ها هم توسط پرسنل پاسگاه سلطان آباد رامهرمز گرفته شده است.

 

مجله مراحم

 

 
 

 

به اشتراک بگذارید

سفر محمد جواد ظریف با مترو (تصاویر)

مجله مراحم: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه صبح امروز دوشنبه و به مناسبت ۲۹ دی ماه، روز ملی هوای پاک با مترو از ایستگاه تجریش تا ایستگاه امام خمینی(ره) سفر کرد.

 

مجله مراحم

 
 

 

به اشتراک بگذارید

زمانی که یک آمریکایی از دست اجل فرار کرد! +تصاویر

مجله مراحم: زنده ماندن معجزه آسای یک راننده خودروی سواری در تصادف شدیدی با دو تریلی در بزرگراهی در اورگان آمریکا
 
 
 
مجله مراحم
وقتی اَجل به یک آمریکایی مهلت می‌دهد
وقتی اَجل به یک آمریکایی مهلت می‌دهد
وقتی اَجل به یک آمریکایی مهلت می‌دهد
وقتی اَجل به یک آمریکایی مهلت می‌دهد
وقتی اَجل به یک آمریکایی مهلت می‌دهد
 
 

 

به اشتراک بگذارید

دانلود آلبوم جدید افشین به نام این روزها

دانلود آلبوم جدید افشین به نام این روزها

 

 
.

در عربستان گردن یک زن را در ملاعام زدند +عکس

یک زن که به قتل دختر هفت ساله همسرش متهم شده بود در ملاء عام در شهر مکه مکرمه گردن زده شد.

 

مجله مراحم: این زن به نام لیلا بنت عبدالمطلب بصیم که اصالتا برمه ای بود در حالی که فریاد می کشید او قاتل نیست و قتلی مرتکب نشده است به میان جمعیت آورده شد.

 

دادگاه برای این زن گردن زدن به شیوه زجر آور را حکم کرده بود. بر اساس قوانین در عربستان دادگاه می تواند دو شیوه را برای اعدام با شمشیر در نظر بگیرد. در یک شیوه به متهم داروهای بی حسی بسیار قوی تزریق می شود و او درد شمشیر را چندان حس نمی کند و در شیوه دیگر از تزریق مواد بی حسی پرهیز می شود که بسیار درد آور است.

 

این زن که حاضر نبود برای اعدام و به شیوه مد نظر مامور اعدام بنشیند و پیوسته اعتراض می کرد توسط دو مامور سعوی نگاه داشته شد و سپس مامور اجرای اعدام با ضرباتی سرش را از تنش جدا کرد به گونه ای که تنها فیلم منتشر شده از صحنه اعدام به دلیل خشونت بیش از حد و غیر قابل تحمل بودن به سرعت از روی یوتیوب حذف شد.

 

بسیاری از افراد در شبکه های اجتماعی حتی کسانی که با اعدام این زن موافق بوده اند از شیوه اعدام او انتقاد کرده و ابراز داشند مگر شیوه بهتری برای اعدام وجود ندارد؟ چرا باید یک زن در ملاء عام آن هم به این شیوه عدام شود؟

 

وزیر کشور سعودی اعلام کرد این اعدام برای تامین ثبات و امنیت صورت گرفته است و هشداری است برای کسانی که بخواهند امنیت این کشور را بر هم زنند.

 

مجله مراحم

 
 

 

به اشتراک بگذارید

» دختران پینت‌بالیست افغانی (تصاویر)

به گزارش رویترز، “عقاب” اولین مرکز ورزشی تفریحی “پینت بال” کابل است که با همکاری کمیته ملی المپیک افغانستان آغاز به کار کرده و همه روز پذیرای جوانان علاقمند به این رشته است. این مرکز در ساعات مشخصی زنان و دختران علاقمند را نیز پذیرش می‌کند. در سانس‌های بانوان این مرکز شش عضو تیم ملی پینت بال افغانستان حضور مستمر و منظم دارند.
 
مجله مراحم: در پی گشایش این باشگاه در کنار بانوان عضو تیم ملی افغانستان هر روز بر شمار علاقمندان به ین ورزش افزوده می‌شود. بازیکنان با لباس نظامی، اسلحه خود را با گلوله های رنگی پر می کنند و یکدیگر را هدف می گیرند. بسیاری بعد از پایان بازی با اسلحه و لباس فرم عکس یادگاری می‌گیرند. یکی از این بازکنان به خبرنگار رویترز گفت: «بازی واقعا جالبی است و ما را شاد می کند. با اینکه این بازی و تیراندازیها، یادآور صدای جنگ است اما ما بازی می کنیم و هدفمان این است که به لطف این بازی دوستانه از افغانستان تصویر دیگری جز جنگ و تروریسم بدهیم.» عکس های این گزارش را “عمر سبحانی” عکاسی کرده است.
 
(تصاویر) پینت‌بال بانوان در کابل
(تصاویر) پینت‌بال بانوان در کابل
(تصاویر) پینت‌بال بانوان در کابل
(تصاویر) پینت‌بال بانوان در کابل
(تصاویر) پینت‌بال بانوان در کابل
(تصاویر) پینت‌بال بانوان در کابل
(تصاویر) پینت‌بال بانوان در کابل
(تصاویر) پینت‌بال بانوان در کابل
(تصاویر) پینت‌بال بانوان در کابل
(تصاویر) پینت‌بال بانوان در کابل
(تصاویر) پینت‌بال بانوان در کابل

 

 

 

در اردبیل دو دختر به خاطر عکس سلفی جان باختند +عکس

۷ دانشجو برای گرفتن عکس یادگاری روی سطح یخ بسته دریاچه شورابیل می روند که به علت نازک بودن قطر یخ سطح دریاچه، دو دانشجوی دختر و یک دانشجوی پسر داخل آب فرو می روند. دختران در حالی که دست در دست هم داشتند غرق می شوند و نمی توانند خود را بیرون بکشند.

غرق شدن دو دختر دانشجو در دریاچه شورابیل , مجله مراحم

 

 

مجله مراحم: یکی از شاهدان عینی گفت:  بعد از ظهر بود، داشتم از دانشگاه برمی‌گشتم که دیدم حدود ۷ یا ۸ نفر دانشجو دسته جمعی روی دریاچه شورابیل داشتند عکس یاد‎گاری می گرفتند که یک مرتبه یخ‌ها شکست؛ همه زیر آب رفتند لحظات دردناکی بود.

بنابر این گزارش دانشجوی پسر، خود را از آب بیرون کشید و نجات یافت، اما دو دانشجوی دختر بر اثر دمای پایین آب و ناتوانی در خروج از آن غرق شدند.

دخترها در حالی که دست در دست هم داشتند به داخل آب فرو رفتند و نتوانستند خود را بیرون بکشند.

یکی از این دو دانشجو ساکن شهرستان پارس آباد و دیگری ساکن مراغه بود. غرق شدن این دانشجوها درست در کناره دریاچه و در ۱۰ متری لبه دریاچه اتفاق افتاد.

تولد چهارقلو خانواده لرستانی (تصاویر)

مجله مراحم: چهار قلوی خانواده بهرامی که هفته ی گذشته در بیمارستان فاطمیه همدان به دنیا آمده بودند و شرایط نامناسبی داشتند، امروز پس از بهبود شرایط جسمانی مرخص شدند.

 

 

تولد چهارقلوهای لرستانی در همدان

 
 

 

به اشتراک بگذارید

عکس های خبری از ایران و جهان (سری ۲۷)

بازدید رییس جمهور از اشیای تاریخی خوروین. (ایرنا/ احسان نادری‌پور)
تصویر
تصویر

جلسه هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی. (ایسنا/ محمد کاظم‌پور)
تصویر
تصویر

تهران‌گردی احمد مسجدجامعی در منطقه ۱. (ایسنا/ حمید فروتن)
تصویر
تصویر

تشییع جانباز شهید محمد ذبیحی در گرگان. (تسنیم/ محمد مهدی امیا)
تصویر
تصویر

نماز جمعه تهران. (ایرنا/ فرج صمدی)
تصویر
تصویر

بازدید ربیعی وزیر کار از شیرخوارگاه رفیده. (تسنیم/ فؤاد اشتری)
تصویر
تصویر

جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر. (ایرنا/ مهدی جعفری)
تصویر
تصویر

همایش سراسری اصلاح‌طلبان. (ایسنا/ حمیدرضا دستجردی)
تصویر
تصویر
تصویر

هواداران ایران در جام ملت‌های آسیا. (ایرنا/ محمدمهدی مؤذن)
تصویر
تصویر

نمایشگاه ده روز با عکاسان. (تسنیم/ مقداد مددی)
تصویر
تصویر

پاکسازی بوستان وکیل‌آباد مشهد توسط گروه های مردمی. (ایسنا/ امیر حریرچی)
تصویر
تصویر

طلوع آفتاب در جاده چالوس. (باشگاه خبرنگاران/ دامون پور نعمتی)
تصویر
تصویر

کوهنوردی در ارتفاعات تهران. (باشگاه خبرنگاران/ فاطمه پورهدایت)
تصویر
تصویر

کنسرت همایون شجریان در سمنان. (ایسنا/ مسعود محقق)
تصویر
تصویر

مراسم رونمایی از فیلم‌های سی و سومین جشنواره فیلم فجر. (تسنیم/ فؤاد اشتری)
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر

نشست و رونمایی از پوستر فیلم خداحافظی طولانی و یحیی سکوت نکرد. (باشگاه خبرنگاران/ حامد جمشیدی)
تصویر
تصویر

نقد سریال پرده نشین در قم. (ایسنا/ محسن قائمی)
تصویر
تصویر

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوستر. (تسنیم/ حسین ظهروند)
تصویر
تصویر

جشنواره غذای تسنیم به نفع بیماران ام اس. (تسنیم/ سیامک ابراهیمی)
تصویر
تصویر

مسابقه اتومبیل رانی کلاس اسلالوم و نمایش موتورسنگین. (باشگاه خبرنگاران/ بهروز علیخانی)
تصویر
تصویر

اجرای نمایش ترانه های تلخ تارا در تبریز. (ایرنا/ کاظم یوسفی)
تصویر
تصویر

تور دوچرخه سواری هوای پاک؛ گیلان. (تسنیم/ علی اسدالهی سوته)
تصویر
تصویر

مسابقات لیگ شطرنج استان همدان. (تسنیم/ عبدالرحمن رافتی)
تصویر
تصویر

شکار گنجشک، تفریح شبانه جوانان سنگر. (مهر/ راما موسوی)
تصویر
تصویر

تجمع برای تماشای پاپ در فیلیپین. (Lisa Maree Williams/Getty Images)
تصویر

تصادف خودرو با اتوبوس مدرسه در هوستون. (James Nielsen, Houston Chronicle/ AP)
تصویر

تظاهرات در پاکستان در اعتراض به توهین مجله شارلی ابدو. (EPA/T. MUGHAL)
تصویر

سالگرد زمین لرزه کوبه در ژاپن. (Jiji Press/ AFP/Getty Images)
تصویر

بازی در مزارشریف. (Farshad Usyan/ AFP/Getty Images)
تصویر

دختر پناهنده افغان بیرون از اسلام‌آباد. (AP Photo/Muhammed Muheisen)
تصویر

کودکان پناهنده افغان بیرون از اسلام‌آباد. (AP Photo/Muhammed Muheisen)
تصویر

هوادار تیم فوتبال ژاپن در دیدار مقابل عراق. (REUTERS/Edgar Su)
تصویر

مسابقه قهرمانی اسنوبرد در اتریش. (Lars Baron/Getty Images)
تصویر

مسابقه قهرمانی اسنوبرد در اتریش. (Stanko Gruden/ Agence Zoom/ Getty Images)
تصویر

 

.

.

.

.

.

.

 

 

صفحه اول روزنامه‌های امروز یکشنبه ۹۳/۱۰/۲۸

عناوین مهم روزنامه های : همشهری – آرمان – اعتماد – کیهان – هفت صبح – مردم سالاری – آفتاب – جام جم – ایران – شرق – دنیای اقتصاد – عصراقتصاد -کسب و کار – جهان صنعت – بانی فیلم
 
عناوین روزنامه های امروز 93/10/28

 


عناوین روزنامه های امروز 93/10/28


عناوین روزنامه های امروز 93/10/28


عناوین روزنامه های امروز 93/10/28


عناوین روزنامه های امروز 93/10/28


عناوین روزنامه های امروز 93/10/28


عناوین روزنامه های امروز 93/10/28


عناوین روزنامه های امروز 93/10/28


عناوین روزنامه های امروز 93/10/28


عناوین روزنامه های امروز 93/10/28


عناوین روزنامه های امروز 93/10/28


عناوین روزنامه های امروز 93/10/28


عناوین روزنامه های امروز 93/10/28


عناوین روزنامه های امروز 93/10/28


عناوین روزنامه های امروز 93/10/28

 
 
 

 

به اشتراک بگذارید

مدل جالب خواستگاری دختر ایرانی از علیرضا حقیقی در ملبورن! +تصاویر

مجله مراحم

 

مجله مراحم: در حاشیه بازی ایران و قطر یکی از تماشاگران ایرانی از دروازه بان ایران خواستگاری کرد.
این دختر پرچمی از ایران در دست داشت که بر روی آن نوشته شده است: علیرضا با من ازدواج می کنی؟!

 

 

عکس های علیرضا حقیقی , علی رضا خقیقی , عکس های علی رضا حقیقی با دوست دخترش , عکس علیرضا حقیقی با دخترها در استرالیا , عکس های علیرضا حقیقی در استرالیا , تماشاگران ایرانی در استرالیاعکس های علیرضا حقیقی , علی رضا خقیقی , عکس های علی رضا حقیقی با دوست دخترش , عکس علیرضا حقیقی با دخترها در استرالیا , عکس های علیرضا حقیقی در استرالیا , تماشاگران ایرانی در استرالیا
 
عکس های علیرضا حقیقی , علی رضا خقیقی , عکس های علی رضا حقیقی با دوست دخترش , عکس علیرضا حقیقی با دخترها در استرالیا , عکس های علیرضا حقیقی در استرالیا , تماشاگران ایرانی در استرالیاعکس های علیرضا حقیقی , علی رضا خقیقی , عکس های علی رضا حقیقی با دوست دخترش , عکس علیرضا حقیقی با دخترها در استرالیا , عکس های علیرضا حقیقی در استرالیا , تماشاگران ایرانی در استرالیا
عکس های علیرضا حقیقی , علی رضا خقیقی , عکس های علی رضا حقیقی با دوست دخترش , عکس علیرضا حقیقی با دخترها در استرالیا , عکس های علیرضا حقیقی در استرالیا , تماشاگران ایرانی در استرالیا
عکس های علیرضا حقیقی , علی رضا خقیقی , عکس های علی رضا حقیقی با دوست دخترش , عکس علیرضا حقیقی با دخترها در استرالیا , عکس های علیرضا حقیقی در استرالیا , تماشاگران ایرانی در استرالیا
عکس های علیرضا حقیقی , علی رضا خقیقی , عکس های علی رضا حقیقی با دوست دخترش , عکس علیرضا حقیقی با دخترها در استرالیا , عکس های علیرضا حقیقی در استرالیا , تماشاگران ایرانی در استرالیا
عکس های علیرضا حقیقی , علی رضا خقیقی , عکس های علی رضا حقیقی با دوست دخترش , عکس علیرضا حقیقی با دخترها در استرالیا , عکس های علیرضا حقیقی در استرالیا , تماشاگران ایرانی در استرالیا
عکس های علیرضا حقیقی , علی رضا خقیقی , عکس های علی رضا حقیقی با دوست دخترش , عکس علیرضا حقیقی با دخترها در استرالیا , عکس های علیرضا حقیقی در استرالیا , تماشاگران ایرانی در استرالیا
عکس های علیرضا حقیقی , علی رضا خقیقی , عکس های علی رضا حقیقی با دوست دخترش , عکس علیرضا حقیقی با دخترها در استرالیا , عکس های علیرضا حقیقی در استرالیا , تماشاگران ایرانی در استرالیا
 
 
 

 

به اشتراک بگذارید

لطیفه های جدید و مطالب خنده دار (سری ۹۴)

شهرام جزایری از مسئولان زندان تقاضای جابجایی بند خود را نموده

گفتتن چرا؟

گفته این بانکی ها و نفتی ها و بیمه ای ها و شاندیزی جدید اذیتم می کنن به من میگن آفتابه دزد!

________________
مجله مراحم
________________

اوایل انقلاب همه خواننده ها

قیافه شون شبیه کفتربازا و راننده تریلی ها بود بجز

.سیاوش قمیشی.

کثافت از همون اول شبیه معلم فیزیک بود

________________
مجله مراحم
________________ 

زی زی گولو 2015

________________
مجله مراحم
________________ 

(ضایع شدن)

181__605

________________
مجله مراحم
________________ 

دقت کردین زن و شوهرا وقتی با هم خوبن به هم میگن

دیونه

غلط کردی

بیشور

خل و چل

وقتی باهم بد میشن :

شما خودت فرمودی

نخیر آقای محترم

هر طور میلتونه خانم

مملکت نیست که دیوونه خونس

________________
مجله مراحم
________________ 

توف به این شانس :.الان نشستم با هر دینی که حساب کردم

دیدم آخرش باید برم جهنم

________________
مجله مراحم
________________ 

یکی داشت توی خیابون راه می رفت

با خودش گفت به به چه روز خوبی،

چه هوای عالی ای چه دنیای قشنگی.

به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی گرفتنش!!!

________________
مجله مراحم
________________ 

رفتم سوپر مارکت

میگم اقا یه بسته صابون گلنار میخوام

صابونو گذاشته تو پلاستیک مشکی

انگار نوار بهداشتیه

زیر چشمی نگاه میکنه

سرشو تکون میده

خب لامصب

تو میری حموم خودتو با وایتکس میشوری؟؟ 

________________
مجله مراحم
________________ 

مکالمه حسن روحانی با محمود احمدی نژاد لو رفت (لوس شدن)

Www_Morahem_com (15)

________________
مجله مراحم
________________

سلامتی اون بچه ای که

وقتی رفت سر یخچال ودید

هیچی توش نیست

یه نگاه ب مادرش کرد

و دید چشمای مادرش پراز اشکه و سرش پایینه ..

بادستای کوچیکش اشک مامانشو پاک کرد

و گفت :مامان خاک تو سرت با این شوهرپیدا کردنت

________________
مجله مراحم
________________ 

مورد داشتیم دختره پست گذاشته

شنبه خر است

افغانیه کامنت گذاشته مرا فوش میدهی

خر پیدٓرٓت است…

 ________________
مجله مراحم
________________

دختری سوار تاکسی شد و کنار یک روحانی جوان و زیبا نشست او به روحانی نظر داشت ولی روحانی جوان از قصد دختر با خبرشد و زود پیاده شد… راننده تاکسی که متوجه شده بود به دختر جوان گفت: روحانی شبها درقبرستانی مشغول عبادت است..تو امشب با لباس فرشتها برو و بگو من از طرف خدا آمده ام… دختر جوان رفت و نصفه شب که روحانی مشغول دعا بود به پیش او رفت و درخواست خود را در لباس فرشته گفت… روحانی با هزار زور قبول کرد.. وقتی که کارشون تموم شد دختر ماسک خود را برداشت و گفت: سوپرایز… ! من همون دختر توی تاکسیم….!!!! روحانی هم ماسک خود را برداشت و گفت: زرشک!!! منم راننده تاکسیم..!!! درسته که یوز ایرانی در حال انقراضه… اما پفیوز ایرانی شدیدا در حال افزایشه

________________
مجله مراحم
________________

 

ملتی که پای پیاده تا کربلا میروند ولی از پل عابر پیاده نمیروند!!!

براستی ریشه اصلی این مشکل که

ملتی به فرزند خودش پای پیاده تا کربلا رفتن برای زیارت را می آموزد

ولی عبور از روی پل عابر پیاده را برای حفظ جان خودش نمی آموزد ,

در چیست و در کجاست…؟

________________
مجله مراحم
________________

ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺖ ﭘﯿﺶ ﺣﺲ ﮐﻤﺒﻮﺩ ﻣﺤﺒﺖ ﺩﺍﺷﺘﻢ

ﺭﻓﺘﻢ ﯾﻪ ﮐﻢ ﺑﺘﺎﺩﯾﻦ ﺗﻮ ﺩﺳﺘﻢ ﺭﯾﺨﺘﻢ ﻭ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺟﻠﻮ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ

ﺳﺮﻓﻪ ﮐﺮﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ: ﻭﺍﯼ ﺧﻮﻥ، ﺧﻮﻥ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﺎﻻ‌ﻣﯿﺎﺭﻡ!!!

ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺯﺩ ﺗﻮ ﺳﺮﻡ ﮔﻔﺖ: ﺍﺯ ﺑﺴﮑﻪ ﻣﯿﺮﯼ ﺗﻮ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺑﯽ ﺻﺎﺣﺐ

ﺑﺮﻭ ﺗﻮﺍﻟﺖ ﺗﺎ ﻓﺮﺷﺎﻣﻮ ﮐﺜﯿﻒ ﻧﮑﺮﺩﯼ

ﺧﻮﺍﻫﺮ ﮐﻮﭼﮑﻤﻢ ﺩﺍﺷﺖ ﺍﺯ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ ﺑﺎﻻ‌ ﻭ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻣﯿﭙﺮﯾﺪ

ﻭ ﻣﯿﮕﻔﺖ: ﺁﺥ ﺟﻮﻥ ﺍﮔﻪ ﺑﻤﯿﺮﯼ ﺍﺗﺎﻗﺖ ﻣﺎﻝ ﻣﻦ ﻣﯿﺸﻪ

ﺣﺲ ﮐﻤﺒﻮﺩ ﻣﺤﺒﺘﻢ ﮐﺎﻣﻞ ﺑﺮﻃﺮﻑ ﺷﺪ

________________
مجله مراحم
________________ 

ﻣﯿﮕﻦ ﻣﻮﺭﭼﻪ ﺑﺎﻟﺪﺍﺭ

ﺣﺎﺻﻠﻪ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﯼ ﻧﺎﻣﺸﺮﻭﻋﻪ ﻣﻮﺭﭼﻪ ﻭ ﭘﺸﻪ ﺳﺖ

ﺍﻣﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ
….ﺍﻣﺎ

ﺧﺪﺍ ﻭﮐﯿﻠﯽ ﺧﺮﻣﮕﺲ ﻫﯿﭻ ﺟﻮﺭﻩ ﺗﻮ ﮐﺘﻢ ﻧﻤﯿﺮﻩ

ﺧﺎﮎ ﺑﺮ ﺳﺮﺷﻮووووﻭﻭن

________________
مجله مراحم
________________ 

دنیا رو داره آب میبره این یارو رو خواب برده

Www_Morahem_com (5)

.

.

.

اما دهنش سرویسه

.

.

Www_Morahem_com (6)

________________
مجله مراحم
________________

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺭﻓﺘﻢ ﺳﺮ ﻗﺒﺮ یکی از بستگان

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﻭﻣﺪ

.

کنار ﻗﺒﺮ ﺑﻐﻠﻲ ﻧﺸﺴﺖ

ﺑﻌﺪ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺑﻪ ﻣﻦ ﮔﻔﺖ: ﻓﻮﺕ ﻛﺮﺩﻥ!! ؟

ﮔﻔﺘﻢ: ﻧﻪ ﻓﺮﺩﺍ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺭﻳﺎﺿﻲ ﺩﺍﺭﻩ

ﺧﻮﺩﺷﻮ ﺯﺩﻩ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺏ

والااا،

دنبال شوهر میگردن

نمیدونن چجوری سر صحبتو باز کنن.

________________
مجله مراحم
________________ 

یکشنبه ها مسیحیا میرن کلیسا واسه سلامتی همه دعا میکنن، ۵شنبه بودایی ها میرن به معبد برای صلح جهانی دعا میکنن، .جمعه ها ایرانیا میرن نماز جمعه واسه نصف دنیا آرزوی مرگ میکنن…!!!

________________
مجله مراحم
________________

دختره میره فروشگاه ورزشی،

میگه:آقا ببخشید پرچم ایران دارید؟

فروشنده براش میاره،

دختره میگه: میتونم رنگای دیگشم ببینم؟!
.

.

.
تو رو قرآن ازدواج فامیلی نکنید

________________
مجله مراحم
________________

اینم شد گروه!!! یه عده آدم اشغال عوضی با افکار پوسیده دوره هم جمع شدین که چی بشه؟ یک آدم درست حسابی تو این گروه پیدا نمیشه،همه مثل حییوون میچرخین، اون رئیس این گروه از همه عوضی تره، متاسفم که این مدت تو این گروه بودم.

صحبت‌های یک عضو جدا شده از گروه داعش

قیافه های دوستان الان دیدنیه

فدای همتون

________________
مجله مراحم
________________

یادتونه؟ (تمایل)

Www_Morahem_com (3)

________________
مجله مراحم
________________

میگن هر کی از خونه باباش قهر میکنه میره….

Www_Morahem_com (11)

________________
مجله مراحم
________________

تصمیم کبرا….

.کبرا ازدواج کرده….

دیگه شوهرش واسش تصمیم میگیره….!!!

تو هم دیگه بی خیال کبرا شو….

شوهر داره….

میفهمییییی شوهر…..

________________
مجله مراحم
________________

دختره ۳۰ ﺗﺎ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﺩﺍﺭﻩ ۲۰ ﺗﺎ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﻭﯾﮋﻩ ,

ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﻫﻨﻮ ﺩﺍﺭﻩ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻧﯿﻤﻪ ﯼ ﮔﻤﺸﺪﻩ ﺍﺵ ﻣﯿﮕﺮﺩﻩ !!!!!!

ﺧﻮﺏ ﺑﯿﺸﻌﻮﺭ ,

.
.

ﻧﯿﻤﻪ ﯼ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﻪ ﺟﻬﻨﻢ ,

ﺗﻮ ﻧﯿﻤﻪ ﯼ ﺑﻘﯿﻪ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺍﺣﺘﮑﺎﺭ ﮐﺮﺩﯼ ﮐﻪ !!!

ﺑﺮﻭ ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﺑﺘﺮﺱ

________________
مجله مراحم
________________ 

یکی از سوالاتی که ذهن منو درگیر کرده اینه که

سیاوش قمیشی هنوز عاشق اینه

یه خلوچل داشت گریه میکرد،
میگن چته؟…

میگه پشیمونم کاش به حرفاى پدرم گوش کرده بودم !!!

میگن مگه چى میگفت؟

میگه, نمیدونم, گوش نمیکردم که !!

________________
مجله مراحم
________________ 

Www_Morahem_com-(91)

________________
مجله مراحم
________________

Www_Morahem_com (7)

________________
مجله مراحم
________________ 

یارو به بچه‌ش میگه: امروز یه مهمون میاد خونمون، که بچش یه گوش نداره ,

حواست باشه, نری هی بگی این بچه چرا گوش نداره , ابرو ریزی کنی.

مهمون میاد,

بچه  هی نگاه میکنه به این بچه بی گوش

و میگه ,شما باید به این بچتون زیاد آب هویچ بدین بخوره,

مهمون میگه چرا عزیزم ,

میگه: آخه اگه چشماش ضعیف بشه,

عینکشو میخاد سر قبر من بذاره!?

 ________________
مجله مراحم
________________

روزی شخصی نزد بزرگی رفت

و گفت سوالی دارم که نمیتوانم جلوی جمع بگویم.

بزرگ حاضران را بیرون کرد و شخص سوالش را پرسید.

ولی چون خودمم اون موقع رفتم بیرون نمیدونم چه سوالی کرد و چه جوابی شنید!! شرمندتون شدم داداش ببخشید

________________
مجله مراحم
________________ 

دیشب به مامانم میگم یه دختری هست خیلی منو دوست داره چیکار کنم…؟؟؟!

میگه بیخیالش شو…

میگم چرا ؟؟

میگه چون کسی ک تو رو دوست داره حتما یه ایرادی داره.. !!!

خداییش تا حالا تو زندگیم انقدر قانع نشده بودم ..

 ________________
مجله مراحم
________________

گفتم : دلتنگم. گفت : آنژیو گرافی کن

گفتم : چشام خونه. گفت : شاید جسم خارجی تو چشمت رفته

گفتم : آب خوش از گلوم پایین نمیره. گفت : فکر کنم انسداد مری داری

گفتم دست و پام جون نداره واست نامه بنویسم. گفت : پتاسیم بدنت کم شده. . .

آخه یکی نیست به من خنگ بگه چرا عاشق یه دکتر شدی!

 ________________
مجله مراحم
________________

ﺑﺨﻮﻧﯿﺪ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﻣﯿﻤﯿﺮﯾﺪ
.
.
.
.
ﭘﺎﮐﺶ ﮐﺮﺩﻡ ﺩﻟﻢ ﻧﯿﻮﻣﺪ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﺑﻤﯿﺮﯾﺪ
ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻨﻘﺪ ﺑﺮﺍﻡ ﻋﺰﯾﺰﯾﻦ

________________
مجله مراحم
________________ 

خروسه سرکلاس یواشکی به مرغه میگه :

یه نوک میدی؟!

مرغه میگه :بروگم شوکثافت….!

خروسه اشک تو چشاش جمع میشه میگه

بیشعور واسه اِتودم میخواستم!!!

________________
مجله مراحم
________________ 

داف های اینده با لب های شتری

Www_Morahem_com (1)

________________
مجله مراحم
________________ 

(شکلک)

Www_Morahem_com (4)

________________
مجله مراحم
________________ 

مامانم اومده میگه

سرویس بهداشتی رو الان جرم گیری کردم و برقش انداختم

ببینم یه نفر رفته دسشویی قلم پاشو می شکنم

هیچی دیگه

داریم الان دسته جمعی از توالت مسجد محل برمیگردیم

 ________________
مجله مراحم
________________

محبت را از آبشار بیاموز که خود سقوط کرد اما…
.
.
.
.
حالا اما شو نمیدونم !!!
ولی تو حالا بیاموز دمت گرم خیلی آقایی ایشالا عروسیت

________________
مجله مراحم
________________ 

مقایسه آمار بیماری آقایون و خانمها

میگرن :
۷۰% خانم ها
۳۰% آقایون

پوکی استخوان :
۹۰% خانمها
۱۰% اقایان

بیماری های عصبی :
۹۰%خانم ها
۱۰% آقایان

انواع بیماری های عفونی :
۸۰% خانم ها
۲۰ % آقایان

انواع سرطان :
۶۰% خانم ها
۴۰% آقایان

از کار افتادگی کلیه :
۷۰% خانمها
۳۰ % آقایان
آمار مرگ ومیر :
۹۹% آقایان ، ۱% خانم ها !!!!!!!!

یعنی کجای کار میلنگه ؟؟؟؟؟

________________
مجله مراحم
________________ 

طرف اسم ایدیش زده جوجو، میگم چند سالته؟ میگه: ۳۰
حالا خدایی خودتون بگید این جوجو هست یا شترمرغ بالغ

________________
مجله مراحم
________________ 

سعید تو فیسبوکش نوشته: استادی که به دلیل عارضه ستون فقرات نمی تونست سر کلاس برای تحویل گرفتن پروژه ها حاضر بشه
اما دانشجویان طالب نمره، ببخشید طالب درس! با همکاری معاونت محترم دانشگاه، استاد رو به صورت افقی به دانشگاه آوردن، به صورت افقی

در کلاس قرار دادن، تا استاد هم به صورت افقی ارائه ها و پروژه ها رو تحویل بگیرن

Www_Morahem_com (14)

________________
مجله مراحم
________________ 

تو مترو یه جوری شده که هر کی احساس می کنه یه چیزی تو کیفش اضافیه پا می شه می فروشتش

________________
مجله مراحم
________________

در تماس تلفنی با غضنفر :
الو…  غلام
_ بدو که داره بچه ات به دنیا می یاد …
_ باشه باشه الآن خودمو میرسونم
سپس گوشی رو قطع کرد و شروع کرد به دویدن
دوید
دوید
دوید
یه لحظه ایستاد و با خودش گفت:
الآن که موقع زایمانش نیست
اشکال نداره میرم می بینم
دوید
دوید
دوید
دوید
دوید

دوباره ایستاد و باخودش گفت:
زن من که اصلا حامله نبود
اشکال نداره میرم می بینم قضیه چیه؟
دوید
دوید
دوید
دوید

باز هم ایستاد و باخودش گفت:
من که اصلا ازدواج نکردم زن ندارم
اشکال نداره میرم ببینم قضیه چیه؟
دوید
دوید
دوید
دوید
دوید
دوید
دوید

یه بار دیگه ایستاد و باخودش گفت:
اصلا من که غلام  نیستم
باز میخواست بدوه.من گرفتمش

________________
مجله مراحم
________________ 

اینجا عجب آرامشی داره. فکر میکنید کجا باشه؟ دوبی؟

.

.

 قو در مازندران

.

.

اینجا متل قو در مازندران هست

________________
مجله مراحم
________________ 

جمله شاخ: صبورانه در انتظار زمان بمان! هر چیز در زمان خودش رخ میدهد. باغبان حتی اگر باغش را غرق آب کند درختان خارج از فصل خود میوه نمیدهند

________________
مجله مراحم
________________ 

جمله شاخ: بهترین کار این است که مشکلاتتان را برای مردم تعریف نکنید. نیمی از آن‌ها علاقه‌ای به شنیدنش ندارند و نیمی دیگر هم از شنیدن آن خوشحال می‌شوند…

________________
مجله مراحم
________________ 

عمرا اگه اینو شنیده باشی
دیشب با اولین پرواز رسیدم لندن
رفتم هتل
مسئولش ازم پرسید کجایى هستى؟
گفتم ایران…
گفت داعش؟؟؟
گفتم Noooo,اون عراق. آى ام ایرانیان.
گفت اوووووه گلشیفته!!
گفتم Noooooooo,هموون دااااعش!!!

 ________________
مجله مراحم
________________

چرا در ژاپن کسی مرگ بر آمریکا نمیگوید؟
پس از جنگ از یکی از مقامات ژاپن پرسیدند:شما تنها کشوری بودید که آمریکا علیه تان از بمب اتم استفاده کرد.قاعدتا شما باید بزرگ ترین دشمن آمریکا باشید پس چرا هیچوقت شعار مرگ بر آمریکا سر نمیدهید؟
او پاسخ داد:شعار دادن کار کسانیست که در عمل نمیتوانند کاری انجام دهند! همین که روی میز رییس جمهور آمریکا تلفن پاناسونیک ما نشسته یعنی اینکه ما پیروز شدیم!
درود بر مغزهای توانا بجای زبانهای گویا…
دوستان بیاین بهم کمک کنید تا آمریکارو شکست بدیم همینکه یه کاری کنیم که رییس جمهور آمریکا وانت پراید سوار شه یعنی اینکه ما پیروز شدیم

________________
مجله مراحم
________________

این آقاهه مجبوره میفهمی؟ مجبووووور

Www_Morahem_com (16)

________________
مجله مراحم
________________ 

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ دختره ﺗﻮ ﮔﻮﮔﻞ ﺳﺮﭺ ﮐﺮﺩﻩ …
.
.
” آﻫﻨﮕﯽ ﮐﻪ صبح ﺗﻮ ﺗﺎﮐﺴﯽ شنیدم ”
o_0
گوگل کارمنداشو یه هفتس فرستاده سواحل هاوایی بلکه اعصابشون آروم شه

________________
مجله مراحم
________________

یکی گره روسری شو شُل کرد رفت جلو دوربین واسه لایک!

یکی بند پوتینشو سفت کرد رفت رو “مین” واسه خاک

.

.

.

.

morahem-com

morahem-com2

 
 

 

به اشتراک بگذارید

 

دانلود فیلم John Wick 2014 با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

دانلود فیلم John Wick 2014 با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

John-Wick-2014

 

منتشر کننده فایل: مجله مراحم
ژانر :اکشن , مهیج

 

 ۷٫۶/۱۰ از ۳۸,۶۶۷ رای

مدت زمان : ۱۰۱ دقیقه
زبان : انگلیسی , روسی
کیفیت : ۱۰۸۰p Web-dl 
فرمت : Mkv
انکودر : Ganool
محصول : آمریکا , کانادا , چین
ستارگان : Keanu Reeves, Michael Nyqvist, Alfie Allen, Willem Dafoe
کارگردانان : Chad Stahelski, David Leitch

خلاصه داستان :
یک آدم کش حرفه‌ ای به نام جان ویک که پس از مرگ همسرش از شغل آدم کشی بیرون آمده است ، پس از حمله به منزلش و سرقت ماشین و کشتن سگ خانگیش ، او دوباره دست به اسلحه می برد تا برای انتقامی خونین بپاخیزد. جان ویک در این مسیر با یکی از سردسته های خلافکاران و دوست قدیمی‌ اش به نام مارکوس باید مقابله کند و…
 
دانلود زیرنویس فارسی:
در صورت تمایل میتوانید از زیرنویس فارسی این فیلم استفاده کنید برای دانلود اینجا کلیک کنید
راهنمای استفاه از زیرنویس فارسی: فیلم را با برنامه km Player پخش کنید سپس فایل زیرنویس را بعد از دانلود از حالت فشرده خارج کنید و بعد روی فیلم (که در حال پخش است) بکشید (درگ کنید)
 

کیفیت فوق العاده ۱۰۸۰p Web-dl- حجم : ۱ گیگ دانلود با لینک مستقیم 

» دانلود فیلم John Wick 2014 با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

دانلود فیلم John Wick 2014 با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

John-Wick-2014

 

منتشر کننده فایل: مجله مراحم
ژانر :اکشن , مهیج

 

 ۷٫۶/۱۰ از ۳۸,۶۶۷ رای

مدت زمان : ۱۰۱ دقیقه
زبان : انگلیسی , روسی
کیفیت : ۱۰۸۰p Web-dl 
فرمت : Mkv
انکودر : Ganool
محصول : آمریکا , کانادا , چین
ستارگان : Keanu Reeves, Michael Nyqvist, Alfie Allen, Willem Dafoe
کارگردانان : Chad Stahelski, David Leitch

خلاصه داستان :
یک آدم کش حرفه‌ ای به نام جان ویک که پس از مرگ همسرش از شغل آدم کشی بیرون آمده است ، پس از حمله به منزلش و سرقت ماشین و کشتن سگ خانگیش ، او دوباره دست به اسلحه می برد تا برای انتقامی خونین بپاخیزد. جان ویک در این مسیر با یکی از سردسته های خلافکاران و دوست قدیمی‌ اش به نام مارکوس باید مقابله کند و…
 
دانلود زیرنویس فارسی:
در صورت تمایل میتوانید از زیرنویس فارسی این فیلم استفاده کنید برای دانلود اینجا کلیک کنید
راهنمای استفاه از زیرنویس فارسی: فیلم را با برنامه km Player پخش کنید سپس فایل زیرنویس را بعد از دانلود از حالت فشرده خارج کنید و بعد روی فیلم (که در حال پخش است) بکشید (درگ کنید)
 

کیفیت فوق العاده ۱۰۸۰p Web-dl- حجم : ۱ گیگ

دانلود با لینک مستقیم

گنجشک کُشون در ایران بخاطر چند مثقال گوشت! (تصاویر)

مجله مراحم: متاسفانه شکار پرندگان، آن هم شبانه و هنگام خواب آنها بر شاخه درختان حاشیه خیابان‌ها و پارک‌ها توسط برخی نوجوانان و جوانان شهر سنگر بسیار نگران کننده شده است.

 

مجله مراحم

مجله مراحم

 

 
 

 

به اشتراک بگذارید

جک سری 6

 

.ﭘﺪﺭﯼ ﺩﺭ ﺑﺴﺘﺮ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﻭ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﻟﺤﻈﺎﺕ ﻋﻤﺮ ﭘﺴﺮﺍﻧﺶ ﺭﺍ ﺟﻤﻊ ﮐﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ ﻫﻤﻪ
ﺗﻨﻬﺎ 1 ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎﻻ ﺑﯿﺎﻭﺭﯾﺪ . ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﯿﺪ ﺩﺳﺖ ﺑﺰﻧﯿﺪ؟ ﺁﯾﺎ 1ﺩﺳﺖ ﺻﺪﺍ ﺩﺍﺭﺩ؟





ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺑﺸﮑﻦ ﺯﺩﻧﺪ ﻭ ﺍو
ﻭ ﺩﺭ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﻟﺤﻈﺎﺕ ﺯﻧﺪﮔﯽ فهمید
چه گوساله هایی تحویل جامعه داده.:)))

 

............................................................................

ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺧﻔﮕﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ
ﻓﮏ ﮐﺮﺩﻡ ﺑﻐﺾ ﺩﺍﺭم ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﮔﻔﺖ :
ﻟﺒﺎﺳﺘﻮ ﭼﺮﺍ ﺑﺮ ﻋﮑﺲ پوﺷﯿﺪﯼ ؟

 

....................................................

يه بار ما یه دونه هندونه خوردیم،
در حدی که کم مونده بود پوستش سوراخ شه !
فرداش رفتگر محلمون در زد و گفت:
اگه دیگه با این پوست هندونه کاری ندارین بدین من ببرمش

.......................................................

دیشب از بابام پرسیدم چرا با شوهر خاله هام (باجناقاش) اینقد مشکل داری؟

گفت ببین پسرم باجناق مثل درخته کنار توالت میمونه

نه میشه از میوه اش استفاده کرد و نه از سایه اش!
خدا وکیلی تا به حال اینطوری قانع نشده بودم
( اگه کسی سوالی داره که قانع نمیشه… بگه به بابام بگم روشنش کنه)

..............................................................

ما انقدر فقیریم که
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
. 25ساله هروقت دست کردم تو سیب زمینی سرخ کرده
مامانم گفت نخور کمه

.....................................................................

توی این فیلما و سریالای خارجیا
همه به هم خیانت کنن ، هیچیشون نمیشه!
ولی اگه بچه‌شون مسابقه داشته باشه
پدر خانواده نره مسابقه‌شو ببینه؛ بنیان خانوادشون به باد میره !

 

..............................................................

ﻣﺮﺩﻱ ﻗﺼﺪ ﺧﻮﺩﻛﺸﻲ ﺩﺍﺷﺖ ﺑﻪ ﺑﺎﻻﻱ ﺻﺨﺮﻩ ﺑﻠﻨﺪﻱ ﺭﻓﺖ ﻭ ﻃﻨﺎﺑﻲ ﺑﻪ
ﮔﺮﺩﻧﺶ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﻭ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺻﺨﺮﻩ ﺑﺴﺖ،ﻣﻘﺪﺍﺭﻱ ﺳﻢ ﺧﻮﺭﺩ ﻭ ﺧﻮﺩ
ﺭﺍﺁﺗﺶ ﺯﺩ ﻭﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﭘﺮﺕ ﻛﺮﺩ ﻭﺩﺭ ﻫﻤﺎﻥ ﺣﺎﻝ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺳﺮ ﺧﻮﺩ ﺷﻠﻴﻚ

ﻛﺮﺩ . ﺗﻴﺮ ﺑﻪ ﺧﻄﺎﺭﻓﺖ ﻭ ﻃﻨﺎﺏ ﺭﺍ ﻗﻄﻊ ﻛﺮﺩ ﻣﺮﺩ ﻛﻪ ﺍﺯ ﺣﻠﻖ ﺁﻭﻳﺰ ﺷﺪﻥ
ﻧﺠﺎﺕ ﻳﺎﻓﺖ ﺑﻪ ﺩﺍﺧﻞ ﺁﺏ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﻭ ﺁﺗﺶ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺷﺪ ﻭ ﺍﺳﺘﻔﺮﺍﻍ ﺳﻢ ﺭﺍ
ﺍﺯ ﺑﺪﻥ ﺍﻭ ﺩﻓﻊ ﻛﺮﺩ .ﻣﺎﻫﻴﮕﻴﺮﻱ ﺍﻭﺭﺍ ﺩﻳﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺁﺏ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻴﺮﻭﻥ ﺁﻭﺭﺩ . ﻣﺮﺩ
ﺑﻪ ﺑﻴﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺍﻣﺎﻡ ﺧﻤﯿﻨﯽ ﻣﻨﺘﻘﻞ ﺷﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺁﻧﺠﺎ ﺑﻌﻠﺖ ﻧﺒﻮﺩ ﺍﻣﻜﺎﻧﺎﺕ
ﺩﺭﮔﺬﺷﺖ ...
بعله...

 

.............................................................

یارو با بنز آخرین مدلش داشته توی اتوبان صد و هشتاد تا می رفته،

یهو می بینه یه موتور گازی ازش جلو میزنه!


خیلی شاکی می شه و پاش رو میزاره رو گاز و با دویست تا سرعت از بغل موتوره رد می شه.

یک مدت بعد دوباره موتوریه با سرعت از بغلش رد می شه!

یارو دیگه قاطی می کنه و با سرعت دویست و چهل تا ازش جلو می زنه!

همینجور که داشته با آخرین سرعتش می رفته یهو موتور گازه مثل تیر از بغلش رد می شه!

طرف کم میاره به موتوره علامت می ده که بیا بغل. خلاصه دوتایی نگه می دارن. یارو تا پیاده می شه می گه: 'داداش خیلی باحالی، فقط بگو با موتور گازی چطور روی ما رو کم کردی؟"

موتوریه با رنگ پریده و نفس نفس زنان می گه: "والا داداش... خدا پدرت رو بیامرزه نگه داشتی!... کش شلوارم گیر کرده بود به آینه بغلت!"

 

................................................................................

سر جلسه امتحان از دختر بغل دستیم میپرسم جواب سوال 7 چی میشه؟
برگشته میگه عجب خنگی هستی تو صفحه 328 جوابش اومده بود دیگه
.

.
.
.
ناموسا مراقبا جلومو گرفتن نکشمش
شماره صفحه سوالارو هم حفظ بود

..................................................................

ﮐﺒﺮﯼ،ﺗﺼﻤﯿـﻢ ﻧﻤﯽ ﮔﯿﺮﺩ !
ﺩﻫﻘﺎﻥ،ﻓﺪﺍﮐﺎﺭﯼ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﺪ !
ﭘﺴﺮ ِ ﺷﺠـﺎﻉ،ﺗﺮﺳﻮ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ !

ﻟﻮﮎ،ﺑــﺪﺷﺎﻧﺴﯽ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﺩ!
ﭘﻠﻨﮓ ِ ﺻﻮﺭﺗﯽ،ﺯﺭﺩ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ !
…… ﻣﯿﺘـﯽ ﮐﻮﻣﺎﻥ،ﺍﺳﺘﻌﻔـﺎ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﺳﺖ !
ﭘﺮﻭﻓﺴﻮﺭ ﺑــﺎﻟﺘﺎﺯﺍﺭ، ﺟﻌﻠﯽ ﻣﺪﺭﮎ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ!
ﺍﯼ ﮐﯿــﻮ ﺳــﺎﻥ،ﻣـُـﺪﻝ ِ ﻣﻮ ﻋﻮﺽ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ !
ﺩﻭ ﻗﻠـــﻮﻫﺎ،ﺩﺳﺖ ِ ﻫــﻢ ﺭﺍ ﻧﻤـــﯽ ﮔﯿــﺮﻧﺪ!
ﺭﺍﺑﯿﻦ ﻫـﻮﺩ،ﺑــﺎ ﺩﺯﺩ ﻫﺎ ﺭﻓﯿﻖ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ !
… ﭘﯿﻨﻮﮐﯿـﻮ،ﺑﻪ ﻓﮑﺮ ِ ﺟﺮّﺍﺣﯽ ِِ ﺑﯿﻨﯽ ﺍﺳﺖ !
ﯾـﻮﮔﯽ،ﺩﻭﺳﺘـﺎﻧﺶ ﺭﺍ ﻣـﯽ ﻓﺮﻭﺷـﺪ!
ﭘـﺖ ﻭ ﻣـﺖ،ﭘُﺴﺖ ﻭﺯﺍﺭﺕ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﻧﺪ!
ﺩﺧﺘﺮﮎ ِﮐﺒﺮﯾﺖ ﻓﺮﻭﺵ، ﺭﻓﺘﻪ ﺩﻭﺑﯽ !
.
.
.
ﻭﻟﯽ … ﻭﻟﯽ ﭼﻮﭘـﺎﻥ ِ ﺩﺭﻭﻏﮕﻮ،ﻫﻨﻮﺯ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ
هنوز آدم نشده…لاشی

دانلود رمیکس آهنگ حرمت با صدای علی ارشدی

 

Ali Arshadi Hormat دانلود رمیکس آهنگ حرمت با صدای علی ارشدی

دانلود رمیکس آهنگ حرمت با صدای علی ارشدی با بالاترین کیفیت