ماجرای قدم زدن دختر برهنه در خیابان های شیراز +عکس

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیراز گفت: خانمی که در ایام نوروز در شهرک گلستان شیراز اقدام به کشف حجاب کامل کرده بود دچار جنون ادواری است.

مجله مراحم: طهماسب یزدانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیراز بعد‌از‌ظهر امروز در نشست هفتگی جامعه روحانیت شیراز اظهار داشت: روز ۱۲ فروردین در فضای مجازی دعوتی از سوی جریانات معلوم‌الحالی برای کشف حجاب انجام‌شده بود.

 

وی افزود: در این راستا بنا بود عده‌ای لخت و برهنه وارد خیابان‌ها و معابر شوند که در شهرک گلستان نیز یک مورد اتفاق افتاده بود.

 

 

ماجرای قدم زدن دختر برهنه در خیابان های شیراز +عکس

 

این مقام قضایی ادامه داد: در این شهرک خانمی به‌صورت عریان به خیابان آمده بود که پرونده این فرد با توجه به توزیع عکس و فیلم آن در فضای مجازی و حساسیت ایجادشده، با جدیت پیگیری و این خانم مجرد دستگیر شد.

وی اضافه کرد: پس از دستگیری مشخص شد که وی از نظر وضع روانی بیمار بوده و باید در بیمارستان ابن‌سینا بستری شود و پزشکان گفته نزدیکان این خانم مبنی بر جنون ادواری را تائید کردند.

یزدانی همچنین گفت: دشمنان نظام نسل‌کشی را در دستور کار قرار داده‌اند که یکی از وسیله‌ها در این راستا شیوع ماهواره، بدحجابی و ماده مخدر است.

 

 

دادستان شیراز در مورد قلیان‌کشی نیز گفت: شیراز به‌عنوان شهر علما و فضلا و ۱۵ هزار شهید دفاع مقدس، شهر حافظ و سعدی و سومین حرم اهل‌بیت، نباید به‌عنوان قلیان‌کشی شهره شود.

یزدانی اضافه کرد: ما به نیروی انتظامی دستور اکید دادیم که با مصرف قلیان در معابر عمومی و پارک‌ها برخورد شده و جمع‌آوری شود.

 

 

تظاهرات درمشهد (تصاویر)

صبر کنید تصاویر بارگذاری شوند

.

.

.

.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

پدر شهید احمدی روشن خطاب به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان گفت: شما یک بار مذاکره با دشمن را تجربه کردید و به بن‌بست رسیدید پس باید بدانید با یک دشمن کلاهبردار و دروغگو نمی‌توانید به نتیجه برسید.

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

فرماندار مشهد: «ما اجازه نمی‌دهیم» مجوز دارد

 

محمد گلستانی‌فر با بیان اینکه مجوز اجتماع «ما اجازه نمی‌دهیم» از سوی فرمانداری صادر شده است، اظهار کرد: اجتماع «ما اجازه نمی‌دهیم» با جهت‌گیری مردمی و با حمایت از سیاست‌های رهبر معظم انقلاب و تیم مذاکره‌کننده بوده، در نتیجه مشکلی برای برگزاری ندارد.

 

وی با تاکید بر اینکه برگزاری این اجتماع منع قانونی ندارد، گفت: مسئولان برگزاری این اجتماع کمی با تاخیر برای اخذ مجوز اقدام کردند اما امروز مجوز برگزاری این اجتماع از سوی فرمانداری و استانداری داده شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

سایت امید نوشت: در حالیکه در آستانه سالگرد ارتحال رهبر فقید انقلاب قرار داریم صدا و سیما با بی توجه‌ای به برگزاری مراسم‌های مختلف که به این مناسبت برگزار می‌شود به بزرگنمایی تجمع‌های دلواپسان (اغلب بدون مجوز و به صورت غیرقانونی!) می‌پردازد. روز پنجشنبه، بخش‌های خبری صداو سیما بدون انعکاس مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در گرگان با حضور آیت الله سید حسن خمینی برگزار شد به بزرگنمایی مراسمی با عنوان “ما اجازه نمی دهیم” که در مشهد با فراخوان منتقدین تیم مذاکر کننده هسته‌ای برگزار شد پرداخت. عملکرد جناحی صداو سیما در حالی توسط متولیان این رسانه هدایت می شود که قرار بود صداوسیما رسانه ملی باشد!!

 

 

 

 

 

 

کاخی که برای امام خمینی ساخته شد (تصاویر)

اگر امام بود کسی جرأت ساخت چنین برج و بارویی نداشت

 

جمعی از مدیران رسانه‌ها با حضور در حرم امام خمینی از پروژه ساخت و ساز حرم بازدید کردند و برای اولین بار عکس‌هایی از صحن‌های جدید حرم در فضای مجازی منتشر شد، تصاویری که گویای فاصله میان آرمان‌های امام خمینی و سازه‌های عظیمی و زیبایی است به اسم او ساخته شده است.

مسیح مهاجری مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی به اشرافیت حاکم بر بارگاه امام خمینی اعتراض کرد و نوشت:

فقط کسانی که امام خمینی را از نزدیک دیده‌اند و با زندگی واقعی ایشان آشنائی دارند می‌توانند با مشاهده این همه تشریفات و زرق و برق ظاهری مربوط به حرم، به این نتیجه برسند که آنچه به بهانه تکریم امام در مجموعه حرم ساخته شده، با فرهنگ مورد نظر خود ایشان منطبق نیست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس های کودکی بازیگران و هنرمندان ایرانی

صبر کنید عکس ها بارگذاری شوند

.

.

.

Photo child artists (1)Photo child artists (2)Photo child artists (3)Photo child artists (4)Photo child artists (5)Photo child artists (6)Photo child artists (7)Photo child artists (8)Photo child artists (9)Photo child artists (10)Photo child artists (11)Photo child artists (12)Photo child artists (13)Photo child artists (14)Photo child artists (15)Photo child artists (16)Photo child artists (17)Photo child artists (18)Photo child artists (19)Photo child artists (20)Photo child artists (21)Photo child artists (22)Photo child artists (23)Photo child artists (24)Photo child artists (25)Photo child artists (26)Photo child artists (27)Photo child artists (28)Photo child artists (29)Photo child artists (30)Photo child artists (31)Photo child artists (32)Photo child artists (33)Photo child artists (34)Photo child artists (35) عکس کودکی الناز شاکردوستphoto_2015-05-28_14-35-52photo_2015-05-28_14-36-52Photo child artists (37)

 
 

ایران قبل از انقلاب از نگاه دوربین «بروس دیویدسن» +تصاویر

یکی از مشهورترین عکاسان مستند در قرن بیستم “بروس دیویدسن” در سال‌های قبل از انقلاب به ایران سفر می‌کند و ضمن عکاسی از خانواده شاه و دربار عکس هایی نیز از زندگی مردم به ثبت می رساند.

بروس دیویدسن امریکایی یکی از مهمترین عکسان قرن بیستم به شمار می رود که به خاطر عکاسی مستند و اجتماعی شناخته شده است. بروس عکاسی حرفه ای را پس از اتمام دوران خدمت سربازی خود در سال ۱۹۵۷ وقتی۲۴ سال داشت آغاز کرد. او از ۱۰ سالگی شیفته عکاسی بود و به شکل آماتور از طبیعت عکاسی می‌کرد و چندی بعد اولین جایزه هنری خود را با عکاسی از یک جغد از مدرسه عالی “کداک” دریافت کرد.
 
او پس از پایان تحصیلات ابتدایی در موسسه فناوری “روچستر” به یادگیری فنون عکاسی حرفه ای پرداخت و از سوی مجله لایف به عنوان عکاس استخدام شد. 
 
نام بروس پس از عکاسی از جنبش اجتماعی امریکا در سال ۱۹۶۳ و نمایش عکس هایش در موزه هنر مدرن نیویورک بر سر زبان ها افتاد. او پیش از این تاریخ به پیشنهاد یکی از مهمترین عکاسان خبری آن زمان هنری کارتیه برسون که تاثیر بیاری نیز بر او گذاشته بود به عضویت آژانس عکس مگنوم نیز درآمده بود.
 
پروژه اصلی بروس از ابتدای عکاسی حرفه ای موضوعات اجتماعی و مستند بود و در این کار لحن و زاویه دید او که تحت تاثیر کارتیه برسون دانسته می‌شود موفقیت آثارش را دو چندان می کرد. دیودیسن در سال ۲۰۰۴ جایزه عکاسی مستند “لوسی” و نیز در سال ۲۰۰۷ مدال طلای یک عمر دستاورد هنری را از مرکز هنرهای ملی دریافت کرده است.
 
اما آنچه در میان آثار این عکاس مستند جالب توجه است مجموعه عکس هایش از ایران پیش از انقلاب است؛ این عکس ها که تعدادی از آن دربار و خانواده محمدرضا پهلوی و تعدادی دیگر زندگی مردم را نشان می‌دهد در سفری که او در سال ۱۹۶۴ میلادی یعنی سال ۱۳۴۳ شمسی داشته عکاسی شده اند. گرچه قاعدتا بروس در سفر به ایران بیشتر از این تعداد عکس گرفته اما همین ۱۳ عکسی که از این سفر قابل دسترسی است به جهت زیبایی بصری و ارزش تاریخی قابل توجه است. گفتنی است هیچیک از عکس ها جز اینکه در ایران گرفته شده است توضیح دیگری ندارد.
(تصاویر)
(تصاویر)
(تصاویر)
(تصاویر)
(تصاویر)
(تصاویر)
(تصاویر)
(تصاویر)
(تصاویر)
(تصاویر)
(تصاویر)
(تصاویر)
(تصاویر)